Onnellisuus <3

Kirjoittelen mielummin tänne kun ei mua just nyt ahdista. Naurattaa mun höpinät..Teen testin huomenna ja heti kun ovesta astuin ulos, mentiin apteekkiin ja samantien vessaan tikulle
:grin

Positiivinenhan se testi on! La 19.7.16! Eli alussa kaikki ja varovasti mennään eteenpäin. Katotaan mitä tulee.
 
:D , ei sitä aina voi kaikkea huomiselle jättää, hihi. Hyvä kun sait syyn vaihtaa keskusteluketjua. Kaikkea hyvää uuteen, vielä varovaiseen, seikkailuun.
 
Kiitos! Mulla oli suunnitelma että teen testin huomenna kun on mun synttärit, mut ei mulla ole itsehillintää yhtään :D Nyt täytyy sulatella tätä juttua.
 
Kiitos! Molempia tarvitaan..ja hermoja ja ja.. Ilonalla tietty joku uhma päällä jos ja kun tämä uusin syntyy :D
 
Onnea Satru! Toivottavasti kaikki menee nyt sitten hyvin :happy: tuleeko jo pyöreitä vuosia ?
Mulle olis katastrofi jos mä nyt huomaisin olevani paksuna! Stressasin jo Mineaa odottaessa et joku menee pieleen mun iän takia, en kestäisi enää uudestaan niitä lapsivesipunktioita sun muita tutkimuksia. Onneksi tunnen ovulaation, on mulla kivulias , osaan varoa miestäni silloin :grin kierukka on pitänyt laittaa mutta en ole saanut aikaiseksi varata aikaa toimenpiteeseen. Täytyy nyt skarpata ettei meilleki tuu haikara kylään :oops:
 
Eevis..ei ku jo 41! Tosin en mä kai (??) Vanha voi olla kun taas paksuna :D Kyllähän tässä iässä suuremmat riskit on ja mietin sitäkin että kestääkö mun kroppa kun ei siitä kauaa ole edellisestä...mutta jos tämä kestää ja syntyy niin eiköhän sitten laiteta johdot poikki kokonaan.
 
Oiii onnea Satru! Mulle tulee järkyttävä vauvakuume kun muut täällä plussailee ja sisarukset sikiää minkä kerkee. :D
 
Eevis, mulle ei tehty mitään ylimääräisiä tutkimuksia. Miksi sulle tehtiin vai halusit itse? Verikokeessa kävin ja ne ultrat.
 
Satru , sain ikäni,37,takia ja verikokeesta riskilukemat, downepäily. Kävimme punktiossa kun en olisi muuten saanut mielenrauhaa.Yksi elämäni pisimpiä viikkoja kun odotimme tulosta down vai ei ja mitä sitten. .. onneksemme syntyi täysin terve ja normaali tyttö. Mutta kyllä moni päälle 40 synnyttää terveitä vauvoja,hienoa että uskallusta on. Mä taidan olla pelkuri ja toisekseen mulla on jo 4 tervettä lasta, en voisi enempää toivoa :Heartbigred
 
Eilen juhlista viimeistä koulupäivää, valmistujaiset tosin vasta 18.12. Oli kyllä ihanan virkistävää viettää vapaailtaa kavereiden kanssa, ja syödä rauhassa lämmintä ruokaa
Ja kävin eilen työhaastattelussa ja pokkasin itselleni työpaikan. Aloita tammikuussa huippuhyvässä insinööri tiimissä suunnittelijana!!

Kauhea stressi oli koko marraskuun, kun oli kokeita ja harkkatöitä ja niin vähän aikaa. Ja pelotti hypätä tuntemattomaan kun mistää työpaikasta ei mitää kuulunut. Mutta nyt on suuri kivi vierähtänyt sydämeltä.

Enää pitäisi saada Alisalle hoitopaikka ja mulle auto alle!
 
Mahtavaa! Onnittelut noora92. Noita työpaikkoja (ainakaan täällä) ei ihan tosta vaan saakkaan. Sitte vaan tarhapaikkaan hakemusta vetämään niin johan lähtee elämä pyörimään eteenpäin. :)
 
Takaisin
Top