Onko vielä muita plussanneita?

isla80

Näppärä viestien naputtelija
Tänään plussa, ei kovin vahva mutta plussa kuitenkin. LA todennäköisesti ihan lokakuun alussa jos sinne asti päästään. Kovasti ei uskalla vielä iloita, koska edellinen raskaus päättyi keskenmenoon joulukuussa viikoilla 7+jotain. Iloa, pelkoa, piinaavia viikkoja edessä.. nyt olisi ehkä 4+0.

4d51c389200700508d7764a27e12ac40
 
Muokattu viimeksi:
Täällä! Plussa tuli lauantaina dpo 10 ja viiva nätisti vahvistunut :) viikkoja tosin vasta 3+2, la 8.10.

Itselläkin taustalla keskenmenoja 2/15 ja 7/15, molemmat viidennellä viikolla. Olen onnellinen, iloinen, kovin innostunut. En näe keskenmenoja syynä hillitä iloa, tiedä vaikka raskaus jatkuisikin! Tietenkin välillä pelottaa ja huolettaa, mutta niin varmaan jokaista.

IMG_20160125_181853.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Noinhan se pitäisi ollakin, turha murehtia keskenmenoa etukäteen, kun hyvin voi olla mahdollista, että tämä raskaus jatkuu :) ihana asenne Haya!
 
Ilmottaudun mukaan. Tänään haalea plussa ja viikkoja kasassa olisi 3+4 eli LA 7.10. Jos kaikki siis menee loppuun asti hyvin niin tämä tulokas on meidän kolmas.

KKM viikolla 7+6 ollut lokakuussa ja nyt siis pussasin uudelleen, jee Alkaa tuota ikää jo olemaan, että hyvä kun tärppäsi!
 
Tulipa mieleen, miten te olette selvitelleet laskettua aikaa? Kun itsestä tuntuu, että kaikki laskurit antavat eri päiviä :confused004 neuvolan mukaan olisi 8.10, mutta lyhyen kierron takia osa laskureista sanoo 4.10, osa 6.10, ovulaation mukaan taas 5.10 :facepalm: olisi kiva seurata tarkkaan, mutta mitä! :happy7
 
Täällä on kanssa yksi jolla haalea plussa! Kuukautisista laskettuna la olis 2.10. Mua huolettaa kun kotona on vaan halpisliuskatestejä, joita olen tehnyt nyt jokusen päivän putkeen :smiley-ashamed008 eikä viiva vahvene selkeästi. Pitäisi ostaa huomenna joku luotettavampi testi niin sais selvyyden tähän.

Mulla on takana yksi raskaus joka päättyi keskeytykseen, kun niskapoimu-ultrassa selvisi ettei pienellä ollut kallon luita tai aivoja eikä mitään elinmahdollisuutta. Toivon niin paljon että tällä kertaa kaikki päättyisi onnellisesti!
 
Täällä saatiin myös plussa tänään!!!

Taustalla myös keskenmeno 12/15 rv 7+ Pitää vain yrittää olla murehtimassa turhia ja katsoa miten tällä kertaa käy.

Kuukautisista laskettuna la olisi 5.10. Esikoinen meni pari viikkoa yliaikaisesti, joten saa nähdä vietänkö pikkuisen kanssa samoihin aikoihin synttäreitä :D
 
Ihanaa, löytyyhän teitä vaikka kuinka paljon! Karhunpentu: pahoittelut noin kovasta kokemuksesta! Nyt toivotaan että täällä menee kaikilla hyvin tämä raskaus!

Haya: muistaakseni se neuvolan laskema aika kirjataan neuvolakorttiin ja jos jossain ultrassa aika muuttuu niin sitten korjataan.

Laskurilla mun la 2.-3.10. Mutta esikoinen syntyi 2,5 vkoa ennen la:ta joten todennäköisesti tämäkin syntyy syyskuussa. Lapsille tulee aika tarkasti 2v ikäeroa :)
 
Ehkä mä sitten käytän sitä neuvolan aikaa :happy090 samapa tuo, vaikka hassua ajatella plussanneensa viikolla 3+0. :smiley-bounce022

Mukavaa kyllä kun on jo monia plussanneita :love017 toivotaan että kaikilla menisi hyvin loppuun asti, monella ollut keskemenoja.

Haya rv 3+2
 
Voisin myös liittyä teidän lokakuisten seuraan :) itselläni näillä näkymin la 29.9. Nuin loppukuusta kun on la, niin en oo oikein tuola syyskuisissa päässyt juttuihin mukaan, kun sielä on kirjoiteltu niin paljon jo ennenkuin itse edes plussasin, joten jos sallitte, mielelläni tänne teidän seuraan liittyisin :) Jos kaikki menee hyvin, niin tämä on meidän kolmas lapsi :)
 
Tääl olis myös yks lokakuinen. Varovast voisin ilmottautuu mukaan, LA 2.10 oviksesta laskettuna. Plussa tuli tikkuun viime viikonloppuna, dpo 14
 
Täällä meinaa heti tulla pelko persiiseen, jollei koko ajan tunne oireita, et meneekö taas kesken... Mulla loppui KKM:ssa oireet, jonka jälkeen varasin ajan gynelle, joka siis vahvisti asian.

Kunpa nyt osais relata ja nauttia viimeisestä raskaudesta...
 
Itsekin koko ajan odottaa ja seuraa onko oireita vai ei...vaikka turhaa sekin voi olla kun esikoinen oli täysin oireeton mahan kasvua lukuunottamatta.

Keskenmenneessä oli kyllä jatkuva paha olo ja tänään meinasi myös huono olo iskeä
 
Mullakin oli heti kiinnittymisen jälkeen huono olo muutamana iltana mutta nyt ei mitään... Väsymys ja toisinaan pieni paineen tunne vatsalla ainoat oireet.. Nyt kädet ristiin, et nää pienet tällä kertaa pysyy mukana
 
Moikka, täällä on myös laskureiden mukaan LA 6.10:Heartred Ensimmäinen haamu tuli jo dpo 10. Nyt menossa dpo 12 ja viiva on ekasta vahvistunut hyvin. Nämä siis herkällä liuskalla. Huomenna on tarkoitus tehdä vielä apteekin omalla. Varhaisultran olen jo varannut viikolle 7+0, siellä viimeistään vahvistuu, jos ei aikaisemmin ala mitään vuotoja. Jänniä aikoja taas eletään.
 
Moikka! Täällä plussattu tänään aamulla, la olis 5.10. :rolleyes:

Esikoinen kyseessä ja yk 6 kun sitten tärppäs.
Oireita ei mitenkään kamalasti kun laskurin mukaan eletään rv4+0 :shy:
 
Täällä iloittiin liian aikaisin. Haamu ei missään vaiheessa vahvistunut kunnon viivaksi ja nyt testi näyttää pudasta negaa :sorry:
Taisi olla kemiallinen raskaus (tai todella aikainen km). Kuukautisia odotellessa.

Soitin neuvolaankin ja pyysin lähetettä HCG-mittaukseen mielenrauhan vuoksi mutta eivät suostuneet. Toivottavati vuoto alkaa pian että pääsee uuteen yritykseen.
 
Voi harmi karhunpentu :sad001 Voimia kovasti! Toivottavasti tosiaan alkaa pian, ärsyttävintä on jatkuvasti odottaa jotain:banghead:

Mä kanssa pelkään, et kesken menee, koska oireet joita jo oli on lähes kadonneet:sorry: Ja koska sama oli viimeksi KKM:ssa niin ei hyvältä näytä! Ostin kasan testejä ja meinaan testailla, vaikka ei sekään mitään kerro. Viimeksi näytti vielä 6 viikon jälkeenkin plussaao_O

Tarrasukkia kaikille!
 
Takaisin
Top