Onko vauvallanne jokin "työnimi"

Iituntiitu

Jostain jotain jo tietävä
Eli siis kutsutteko tulokasta jollakin nimellä?
Me ei vielä olla alettu kutsumaan, mutta esikoinen oli punkkari.
 
Tällä ei vielä ole työnimeä... Edellinen "toukka".. Saa nähdä päädytäänkö samaan :D
 
Pikku kakkosesta puhutaan, mutta virallinen työnimi taitaa olla sissi, kun tarttui matkaan kierrosta, jossa ovis ja makuuhuone-elämä ei ihan kohdanneet mutta sissi jäi ilmeisesti väijyyn :hilarious:
 
Meillä on tähänmennessä kutsuttu vain pikkutyypiksi tai masutyypiksi. Katsotaan jalostuuko nimi raskauden edetessä...
 
Meillä esikoinen oli Claude, kun pelattiin tuolloin Peggleä ja siinä oli Claude-lobster ja varhaisultrassa sikiö näytti ihan samalta :hilarious:

Nyt odotellaan pähkinää, cashew-pähkinää, samoin ulkonäöllisistä syistä :grin
 
Meillä ei ollut esikoisesta sen kummempaa työnimeä, puhuttiin vain vauvasta tai masuvauvasta, tai pikkuisesta tms. Varmaan mennään tästä kakkosestakin samalla linjalla ainakin sitten kun esikoiselle on kerrottu vauvauutiset.
 
Me kutsuttiin edellistä jostain syystä vaan vauvaksi. Olis kiva keksiä tällä kertaa joku söpö nimitys, vielä ei oo tullut mitään mieleen.
 
Esikoinen oli toukka, mutta tällä uudella ei ole vielä ainakaan ollut mitään nimitystä :)
 
Meillä oli esikoinen vaan vauva. Eikä keksimällä lähetty keksimäänkään työnimeä. Lempinimi tuli vasta syntymän jälkeen ja sitä nimeä käytetään edelleen yhtä sujuvasti kuin etunimeäkin.
 
Esikoinen oli Panda, ja tästä tais nyt tulla kinder(yllätys) :hilarious:
 
Tämän työnimeksi ainakin nyt alkuun tuli Köllönen :) joka juontaa siitä, että vauva köllötteli ultrassa siellä masussa.
 
Meillä on Mato :happy:

Tarttui puheisiin kiertoilmaista "matolääke apteekista", kun luultiin kerran että oltiin luomuna onnistuttu ja anoppi oli korvineen paikalla. Kissohin liittyvänä tuo meni siltä ihan ohi mitä oikeasti mies lähti hakemaan. laughing7

Mies kutsuu mua nyt Madonkantajaksi :laughing002
 
Tytär on sanonut pari kertaa että ei osaa olla mun seurassa enää samalla tavalla kun tässä on joku uus tyyppi joka kuuntelee meitä mahasta :woot: Kun oon kertonut että vauva kuulee sinne meidän äänet :)
 
Ollaan super tylsiä ja vauvaksi vaan kutsutaan. Ehkä taaperot keksii jonkun kivan nimen kunhan niille kerrotaan [emoji4]
 
Takaisin
Top