Onko teillä paheita? Jos on niin mitä?

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Onko teillä muilla paheita ja jos on niin mitä?

Minun paheeni on herkkujen syönti, sillä minä syön lähes joka päivä jotain herkkuja. Välillä olen pitänyt herkkupäiviä vaikkapa kerran/ pari viikossa, mutta nyt näin kesällä makeiden herkkujen syönti on miltei jokapäiväistä. Täytyisi taas ottaa itseänsä niskasta kiinni ja korvata herkut vaikkapa pähkinöillä tai marjoilla. :grin
 
Täälläkin herkkumopo keulii ja pahasti, onneksi kohta ei ole enää varaa mässäillä kotihoidontuella. :hilarious: Muita paheita ei oikeastaan ole, kun viininjuontikin on jäänyt lapsen myötä. :smiley-angelic002
 
Täällä myös herkuttelu paheena. Varsinkin jos ottaa päähän suklaa maistuu turhan hyvin. Lasketaanko tähän myös tällainen paha tapa kuin huonot asennot? On se vaan vaikea istua ergonomisesti tai edes "normaalisti".
 
Herkuttelu, todellakin! Varsinkin näin raskaana sitä tekee milloin mitäkin mieli. Onneksi nyt kuitenkin jostain syystä himo on digestive kekseissä :D
 
Yllätys yllätys, herkuttelu:hilarious: Näinä aikoina kun painonpudotus käynnissä, on ollut pakko vaan tsempata. Kerran viikossa olen sallinut itselleni jäätelöä, joka on paheeni. Eikä auta asiaa kun ovista ja ikkunoista tulee uutuus jäätelöitä, pakko saada!:hungry:
 
Täällä myös herkuttelu paheena. Varsinkin jos ottaa päähän suklaa maistuu turhan hyvin. Lasketaanko tähän myös tällainen paha tapa kuin huonot asennot? On se vaan vaikea istua ergonomisesti tai edes "normaalisti".
Minulla on nuo huonot asennot kyllä ihan jatkuvasti enkä useimmiten edes huomaa sitä. Valokuvissa erotun omituisena ja joskus havahdun siihen että varmaankaan normaalin ihmisen kädet eivät lepää näissä asennoissa, autoillessa ja nukkuessa ovat pahimmillaan. Istuminen on hirveimmän näköistä sohvalla, mutta ei se kävely ja pään kannattelukaan ihan valokuvamallilta näytä.

Herkuttelen myös mutta nyt toista viikkoa olen pystynyt tsemppaamaan. Illat on vaikeimpia.
 
Kyllä tulee herkuteltua :smiley-ashamed005 sit oon aika aikaansaamaton. Aloitan kyllä moniakin asioita, mutta että saan tehtyä ne valmiiksi asti niin onkin jo toinen juttu.
 
Herkut. Oon jossain sokerikoukussa ja tää kotona oleminen lasten kanssa ei ainakaan oo helpolttanu asiaa..viikon pystyn ehkä tsemppaa mut sit taas paluu vanhaan..mulla on vaa nii huono itsekuri!
 
Takaisin
Top