Onko raskaus tässä mahdollinen? Tuun hulluksi! Mielipiteitä kaipaan :)

Mangoliini

Vasta-alkaja
Eli siis oon käyttänyt vuosia nuvaringiä. Viimeisen renkaan olen pois ottanut 23.10, menkat tuli heti ja loppuivat 30.10. Rengasta ei takaisin laiteta, haaveissa turhankin kovin plussa.. Eli nyt ensimmäinen kierto luomuna. Lastentekoa harrastettu jotain 3x viikossa viime menkkojen loputtua. Mulla on ollut joitain raskausoireita, pahoinvointia, kuumeen tunnetta ja palelua. Mahaa on vaikea vetää sisäänpäin ilman hitsin epämiellyttävää oloa, se ei onnistu. Vieläkään ei ole menkkoja tullut, ovat siis jo yli viikon myöhässä. Monta testiä olen tehnyt, aina nega.. :sad001

Voinko siis olla raskaana, vai onko tämä vain jotain kropan sekoilua, kun pitäisi luomuna yhtäkkiä toimia? Tai jos ovulaatio on renkaan lopettamisesta viivästynyt, ja kierto pitkittynyt, niin jos ei näkyisikään vielä testissä... ?

Anteeksi, oon huono kirjoittamaan, mutta mä tuum HULLUKSI kun tahdon palavasti tietää, ei mee hetkeäkään ettenkö miettisi että joko tai..! Kertokaa mielipiteitänne, josko vähän rauhoittuisin..
 
Kaikkihan on mahdollista :) tunnistitko ovulaatiota? Joillain hcg nousee hitaammin ja plussakin näkyy siten myöhemmin, mutta voihan kierrotkin heitellä vielä jonkin aikaa hormoniehkäisyn lopettamisesta. Tärppionnea ja pitkää pinnaa!
 
En voi varmuudella sanoa tunnistinko ovulaation, kolme viikkoa sitten mahdollisia ovun oireita, tiedä sitä sitten. Kiitos vastauksesta ja tsempistä!! :)
 
Voi myös olla että ehkäisyn lopettaminen sekottaa kroppaa niin että tulee siitä oireita. Mutta toisaalta voi olla että oot raskaana eikä hormonit ole vielä nousseet niin paljoa että näkyisi testissä. Tsemppiä, toivottavasti pian tulee selvyys! :)
 
En millään muotoa halua lannistaa, mutta mulla meni 9kk että kierto tasoittui Nuvaringin jälkeen. Ovista kannattaa etsiä tikuttamalla about kp10 lähtien, niin on paremmat mahdollisuudet ajoittaa yhdynnät otolliseen ajankohtaan. Tärppionnea!
 
Ja ihmiselle voi tulla myös valeraskaus, kun oikein toivoo raskautta. Kroppa kehittää raskausoireet, vaikka ei raskaana olisikaan. Siksi suosittelen malttia yritykseen, stressi on paras ehkäisykeino. :bag:
 
Takaisin
Top