Onko muita suurperheellisiä odottajia?

Mansuliini

Vauhtiin päässyt keskustelija
Heips! En ole ainakaan hoksannut itseni lisäksi kuin yhden kuka odottaa 7. lasta syntyväksi joten huhuilen täällä onko niitä? 5. tai 6. tai useampi lapsi aikaisemmin o_O? Onko niille omaa ryhmää ?
 
Hei! Meille on tulossa viides :) Kait mekin jollain mittapuulla ollaan suurperhe. Ikäeroa ensimmäisen ja tämän tulevan lapsen välille tulee melkein 13vuotta. Onko teidän lapset minkä ikäisiä? Meillä syntymävuodet 02,08,09,09 (eli kaksoset) ja tämän tulevan laskettuaika on maaliskuussa.
 
Hei Venuska! Kyllä kuullutte kans suurperheisiin :D Meille tulee vanhimman ja nuorimman ikäeroksi 17,5v et aika pitkä....98,05,09,11,12,enkeli14 ja masuasukki heinäkuussa jos vain kaikki menee hyvin....Labratuloksia odotellessa...Nii eka ultraa joka on vasta parin viikon päästä silloin tulee rv 13+0....
 
Tällä saralla näyttää olevan todella hilijasta :) ...Mites muilla sisarukset ottaneet vastaan tulokkaan? Täällä ollu nahinaa sukupuolesta ...Yksi oli valtavan pettynyt ku ei saanutkaan mieleistään sukupuolta...Muut pisti melkein tanssiksi :D ...
 
Susamama: Sullahan on sitten jalkapallojoukkueen alku kasvamassa :D tai niiku tuttavalla"Lumikki ja 7 kääpiötä" (1 tyttö ja 7 poikaa siis) .Itte oikein ootan innolla et saan vaavin massusta maailmaan...Saa nähä miten sitten menee nuitten uhmislaisten kanssa...Mulla siis nuo juniorit on 2v,3v ja 6v joilla kaikilla nyt joku uhmis päällä ...huh..ja sitten on esimurkku joka kyllä ossaa raastaa hermoja oikein kunnolla...Mikkää auta ku päkätettää vaa takas ja paiskotaan ovia...Yks lentäny pesästä ja välillä soittelee et onko rahhaa antaa yms...Siis ei voi vain kuulumisia kysellä..Ja pieni enkeli...saadaan nyt vasta vietyä hänen haudalleen nimilaatta :Heartred ...
 
Mulla kanssa vähän normaalia suurempi katras: 98,99,04,06 ja lokakuulle odotellaan iltatähteä.
Ultran jälkeen kerrottiin vauvasta lapsille ja kyllä on ollut mukavia reaktioita vaikka jännitin varsinkin teinien suhtautumista. 98 tyttö keksi samoin tein nimen lapselle ja alkoi soittaa omaa musaansa, jotta vauva varmasti oppii tykkäämään hyvästä musasta (musta aivan karmeaa lampaantappomölyä). 99 kundi kysyi oitis, että olenko selvittänyt downin syndrooman riskin jo kun olen niin vanha (39) ja hän alkoi mua palvella kun kuulema kohta pitää mua kuitenki joka asiassa jeesiä. 04 tyttö puolestaan on mussa kiinni kuin iilimato, ei voi uskoa että niin ihana uutinen on totta. 06 tyttö ilmoitti, että hän ottaa sit mieluusti kaikki vauvan vanhat pehmolelut itselleen. Tästä tulee kyllä hurjan jännää aikaa!
 
Mulla on -00 tyttö, -02 poika, miehellä -00 tyttö, yhteinen -12 poika, enkelit -13 ja -14 ja nyt tuoreimmalla laskettu aika 09/15. Toivon mukaan kaikki menee tällä kertaa hyvin. Ehkä mekin suuri perhe ollaan, ainakin aika monen mielestä... :D

Tän -12 syntyneen tulo aiheutti aikanaan suuria tunteen purkauksia, nyt hymyt on riittänyt ja kuuleminen siitä, et asiaa on kelailtu kavereidenkin kanssa. -12 poika päivittäin kertoo rakastavansa vauvaa ja joka päivä mahaa ihmettelee.

Mua kiinnostais kuulla, onko teillä kuinka isot kodit ja miten teillä porukka seinien sisään mahtuu? :D
 
Muokattu viimeksi:
Jei :D Onhan täällä useampikin suurperheellinen..Mahtavaa!

...Siis asumisesta...Noh...meillä on aika ahdasta mutta siihen auttaa kun muksuista suurin osa vielä alta kouluikäisiä :) Asutaan paritalossa jossa 3 makuuhuonetta...Esikoinen räpytteli pesästä kohta vuosi sitten nii saatiin toisiksi vanhimmalle omahuone..esimurkkuko ei voi vaan jakaa huonettaan pienemmän kans ...huoh...Sitte nuo muut joutuu taistelee samassa kerpussa Mutta hyvin on mahtuneet...

Tosin sekin varmaan auttaa kun tyttö 2v hiippailee joka yö isin kainaloon :D ...Sen mielestä vauva sais laittaa pois...ja kukkaan ei saa hoitaa sitä sitten kun syntyy vaa vauva ite....Saa nähä miten käy....
 
Ihania kokoonpanoja teillä kaikilla! Elämä on varmasti rikasta ja antoisaa eikä tylsiä hetkiä jouda olemaan.
Meillä on pieni 100 neliön koti nyt kuudelle, kohta seitsemälle. Mahdutaan muutoin hyvin, mutta koska me kaikki harrastamme hurjasti erilaisia urheilulajeja, niin säilytystilan kanssa on välillä ihmettelemistä. Pistän tosi reippaalla kädellä turhan tavaran kiertoon ja hankin harkitusti (sekä tilan, että fyrkan takia) mutta tällä lössillä rompetta vaan on.
Tällä hetkellä teinit jakavat huoneen keskenään ja alakoululaisilla on omat huoneensa. Ennen oli toisin päin.
Ei minulla olisi mitään sitä vastaan, että neliömäärämme vaikka tuplaantuisi tai jopa triplaantuisi. Tämä on tällainen valintakysymys. Haluamme asua pk-seudulla ja käyttää rahat harrastamiseen ja elämyksiin! Teillä jollain ehkä toisin. Ihan sama, kunhan elo on jokaiselle itselleen mieluisaa!
 
Moi taas...
Kiinnostaisi tietää, että onko kellään muulla raskauden jo useasti kokeneella vaikea keskittyä duunissa. Mun työ on ihan kivaa ja haastavaa, mutta nyt ajatukset karkaavat koko ajan lokakuulle. Eihän tästä tule mitään jos puoli vuotta käytän töissä haaveiluun! Kuvittelin tällaisen asian ensimmäisen raskauden syndroomaksi, mutta kattia kanssa!
 
MamaXfive, kyllä tässä mullakin karkailee ajatukset. Oonkin oikeastaan tyytyväinen työhöni, kun pitää olla keskittynyt siihen mitä tekee. Etten siis koko ajan pysty edes pyörittelemään vauvaan liittyviä juttuja mielessäni :wink

Me asutaan viiden hengen kokoonpanolla kerrostaloneliössä pääkaupunkiseudulla. Lisäneliöt ei todella olis pahitteeksi :| Isoilla lapsilla on omat huoneet ja miehen tyttären meillä ollessa (valitettavan harvoin) hän on tyttäreni kanssa samassa huoneessa. 3v nukkuu meidän kanssa, mut lelut onkin olkkarissa ja se jotenkin kypsyttää... Oon miettinyt, et jos meidän sänky muuttais olkkariin ja 3v vauvan kans nukkuis ja leikkis sit täs makkarissa. Mies vaan ei oo kovin innoissaan...äh. Yks huone vähintään jostain lisää, kiitos :wink Ja tosiaan sitä varastotilaa! Mä luopuisin saman tien meidän saunasta, jos saisin yhden huoneen lisää tai vaatehuoneen.
 
Viides lapsi minulle,eka miehelle tulossa. Mun muut: 00,02,04,07 Vanhemmat tyttöjä,nuoremmat poikia...
Asutaan maalla omakotitalossa 250 lämmintä neliöö, 200 kylmää. Asuttiin vielä neljän pienen kans rivarissa 2 makuuhuonetta...toivottavasti ei koskaan enää tarttis ahtautua niin pieneen tilaan.Nyt kaikilla oma makkari... Isommat lapset ei oikeen tiiä onko vauva hyvä vai huono juttu...välillä se on ja välillä ei.
 
Takaisin
Top