Omia juttuja

Mullakin paino on viime aikoina laskenut, vaikka en edes haluaisi olla enää kevyempi.. En enää tiedä, et mitä pitäis alkaa syödä, ettei paino laskisi

Oon ollut aika hiljainen palstan saralla viime päivinä, kun muhun iski neuloosi Nyt on työn alla tytölle neuletakki, kun viimeinkin pääsin neulomaan sitä.. Kaikki vähäinen vapaa-aika päivästä menee puikkojen kilkutteluun, kun hinku saada takki valmiiksi on melkoisen kova.
 
Sukey: sulla oli ihan mielenkiintoinen blogi :) Ja se yks videopätkä minkä olit laittanut neulojasta oli hauska
 
Neuloosi ei ole mikään leikin asia

Mulla oli koko kesän kädet niin rikki etten pystynyt neulomaan enkä ompelemaan yhtään, ja nyt on pikkuhiljaa vasta saanut jotain taas puikoille. Ei kiinnostaisi yhtään tehdä valmiiksi noita keväisiä töitä, mutta yritän pitää niin ettei olisi kerralla kun korkeintaan kaksi työtä kesken.
 
Hei toimiiko tää teillä muilla?

Mä pääsen ketjuihin vaan otsikon kautta ja sitten sivuille klikkailemalla? Jos yritän suoraan otsikon kautta tai painaa ketjun 'viimeinen' painiketta saan vaan ilmoituksen bad request.

Onko muilla? Koitin jo eri selaimellakin eikä mitään apua.
 
Samalla tavalla toimii mulla kun Tweetylläkin, eli monen "mutkan" kautta pitää mennä, että pääsee lukemaan juttuja..
 
No hyvä etten se ole vaan minä. Ihan todella ärsyttävää klikkailla kymmenen kertaa ennen kun pääsee pitkissä ketjuissa vimpalle sivulle
Kaipa ne korjaa sen.

Täytyy lähteä töihin, yöök. Onneksi sunnutnaina pääsee picnic-risteilylle työkavereiden kanssa skumppaa ja hyvää ruokaa, jei
                                                 
 
Eiköhän se korjaannu pian, että ketjun viimeiselle sivulle pääsee jo tuolta topikkilistalta suoraan..

Me käytiin tänään ostamassa tytölle toppahaalari talvea varten. Siellä liikkeessä oli myynnissä kivan näköinen haalari, alennuksessa 115 €. Suluissa luki vielä, että ovh on 168 €. Kuka oikeasti maksaa yhden talven menevästä haalarista niin paljon? Järkyttävää rahastusta emoticon
 
Huhhuijjaa mitä hintoja. Valmistajat osaa rahastaa, että äitien pikku upusnuppelit saa parasta.

Voi että mää oon pihalla, kun pitää ostaa joku toppahaalari! Toivottavasti siellä liikkeissä on jotain asiantuntijoita. Ja mitä kaikkia sinne haalarin sisälle pitää mahtua? Ei mitään hajua!! Kyllä ne varmaan kattoon kieroon mua sitten, kun menen ihanine kysymyksineni sinne. Enkä kyllä aijo mitään satasta laittaa, saa kai halvemmallaki?! :D Ihana ku tottunu tähän Thaimaan "tasoon", kaikkee  vaan halvalla, muttei kyllä sitten kestäkään kauaa, mutta pääsepähän shoppaileen usein.

Oon nettikirppareilta ostanu valmiiksi parit housut, bodyt, yhden haalarin, yöpuvun ja lapaset! Meillä ei täällä paljon muita vaatteita ole, kuin t-paitoja/hihattomia ja shortseja. Ne kaikki ajattelin jättää tänne, joten poika tulee Suomen kylmyyteen aivan vaatekaappi tyhjänä reppana. Mutta nyt siis ainakin pariks ekaks päiväks on vaatteet =) Paitsi ei ulkovaatteita...
 
Mä niin mielenkiinnolla odotan Aamu et miten teidän Suomeen paluu sujuu ihan kaikkinensa. Sulla varmasti silloin muutaki ajateltavaa ku muut vaulaiset mut odotamme kommentteja ja kertomuksia kylymään pohjolaan tulosta. (ps sisävaatteet ja villahaalari ehkä yleisimmät mitä niiden toppahaalareiden alta löytyy). Mitäköhän sun mieheski sanoo? Kui se tarkenee?

En mäkää mitään 100 euron pukua ostais. Ikänä. Eemilläkään oo sellasia ollu ja oikein hyvin on pärjänny. Paljon on halvenpiaki  hyviä vaatteita tarjolla. Ja kirpparilta löytää hyvällä säkällä niitä 100 euron pukuja hyvässä kunnossa, eivätkä maksa enää 100 euroo. Ja talven alennus ja poisto myyneistä olen useimmiten hankkinut jo seuraavan kauden vaatteet. Sillon on saattanu löytyä niit tosi kalliitakin ihan normihinnoilla.
 
Heh! Näihin viesteihin on tullut tollainen peukku/tykkää -nappi, niinku facebookissakin.
Testillä painoin tuosta eemin edellisestä viestistä :D
 
Noita uusia käyriä oli kiva käydä katselemassa. Esim. 1-vuotisneuvolassa täti sanoi, et meidän tyttö menee ihan keskikäyrällä. Noiden uusien käyrien mukaan on sekä pituudessa että painossa vähän keskikäyrän yläpuolella

En oo kirjoitellut tänne pitkään aikaan mitään, kun ei oo ollut mitään kirjoitettavaa.. Päivät menee samalla kaavalla toinen toisensa jälkeen, eikä oo mitään uutta tai ihmeellistä tapahtunut. Katsellaan, jos vaikka sais itsensä taas vähän aktiivisemmaksi palstailun suhteen
 
Takaisin
Top