olisinko vielä?

lydde

Silmät suurina ihmettelijä
Olen 18-vuotta ja seurustelen pari vuotta vanhemman miehen kanssa. Seurustelumme on vakavaa, vaikka ollaan pyöritty muutama kk yhdessä.
Poden vakavaa vauvakuumetta, olemme keskustelleet asioista ja mietitty et 5 vuoden aikana ei ainakaan lasta tehdä.
Itseni mielestä olisin valmis äidiksi ja koulunikaan ei vaikeutuisi loppujen lopuksi mitenkään, saisin sopivasti lukuvuoden loppuun ja sitten olisi mammaloma.

Kertokaa mielipiteitä ja muita.. :)
 
Vaikka tuntisit itsesi kuinka valmiiksi tahansa, kukaan täällä ei voi oikeasti sanoa sulle mitä pitäs tehdä. Toki vastaukseks saat "mä sain ekan lapseni..ja kaikki edelleen hyvin" "mun kaveri teki niin ja näin", mutta ei noista ole sulle mitään apua. Et sä voi verrata kenenkään muun tarinaa omaas. Sun pitää keskustella sen miehes kanssa siitä mitä se haluu. Vaikka ite tuntisit itsesi kuinka valmiiksi, miehes ei välttämättä tunne. Ja muutaman kuukauden seurustelun jälkeen raskaaks tulemisessa on todellakin omat riskinsä, vaikka suhde olis kuinka vakava. Ensi huuman lauhduttua ei se toinen välttämättä sitten olekaan se, kenen kanssa haluu elämäänsä jatkaa. Vauvakuumeen yks parhaimpia helpottajia on, jos sulle on jollain ystävällä vauva, jonka hoitoon voisit osallistua. Siis osallistua 24h eikä vaan pari tuntia sillon tällön kun se on niin ihana ja nukkuu..
No ihan vaan mun mielipide
 
Takaisin
Top