Olisiko nyt tärpännyt?!

Ssandu

Jostain jotain jo tietävä
Hei! Täällä pyöritään nyt isojen kysymysten ympärillä ja haluaisin kysyä on kenelläkään ollut samanlaista joskus?

Olemme yrittäneet lasta mieheni kanssa kesäkuusta lähtien, pari kiertoa kerkesi kulua kun huomasimme yllättäen että olen raskaana, kerkesi kulua kaksi viikkoa tiedon saannista kun sain keskenmenon rv. 5+5.
Kuukautiseni ovat olleet epäsäännölliset sen jälkeen mutta kuitenkin aina alkaneet.
Päätimme sitten noin kuukausi sitten että pidämme taukoa yrittämisestä kun yrittäminen ja toiveet lapsesta keskenmenon jälkeen alkoivat käydä raskaaksi.
Kuitenkin olemme muutaman kerran "unohtaneet" ehkäisyn ja nyt mietimme olisiko tärpännyt!

bongasin ovulaation n. pari viikkoa sitten ja sen jäkeen olen alkanut vähitellen miettimään outoja tuntemuksia kehossani.

- Yhtenä iltana toista rintaa särki monta tuntia aivan älyttömästi ja se kävi oikeasti niin kipeää että itkua väänsin miehelleni miksei tämä jo lopu, mitä tämä oikein on?! koskaan en ole aikaisemmin tälläistä tuntenut.

- Parina päivänä olen huomannut samasta rinnasta tulevan väritöntä nestettä niin että paita on hieman kastunut.

- Nännit ovat jotenkin muuttuneet, ilmestynyt jotain valkoista!

- Nännit olleet jo ainakin viikon älyttömän kipeät ja kipeytyvät vain päivä päivältä!

- Olen älyttömän jahamielinen ja tuntuu ettei muisti pelaa ei sitte yhtään.

- Hermostun todella herkästä.

- Alkoholin haju oksettaa, varsinkin punaviini!

- Tänään sitten huomasin vessassa käydessäni pikkareissa punaisen viirun jotain punaista/ruskeaa, hetken päästä tuntui kunnon "lorahdus" kun ruskeaa valkovuotoa tuli todella suuri määrä ja sen jälkeen ei ole enään vuotanut mitään. Minkäänlaisia kipuja ei ole ollut ja jos tämä vuoto kuukautisia ennustelisi niin sen tietäisin, minulla on endometrioosi ja siitä aiheutuvat kivut alkavat jo viikkoa ennen kuukautisia!


Huomenna olisi tarkoitus ostaa testi mutta halusin jakaa mietteeni teidän kanssanne jotka ovat voineet kokea samalaisia asioita! :anyone
 
Takaisin
Top