Oletteko jo aloittaneet joulunodotuksen?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Joko joulun odotuksen voi aloittaa? Oletteko te aloittaneet?

Me ollaan juotu glögiä ja tänään kaivettiin lapsille joulukirjat esille. Muutoin ei hirveästi vielä joulu näy meillä. Mies tosin otti kaapista ulos joulukoristeita samalla kun kirjat, joten laitetaan varmaan huomenna niitä vähän esille. Kaappia kaiveltiin sen verran myöhäsellä ettei tänään enää laitettu niitä.
 
Minä odotan aina liian aikaisinBeaming Face With Smiling EyesBeating Heart Viikonloppuna haen koristeet varastosta, olen odottanut näinkin kauan! Lahjat on hyvällä mallilla ja sesonkiherkkuja on jo maisteltu. :)
 
Lahjat ostettu ja paketoitu, koristeet esillä ja kuusi koristeltu. Nyt pitää enää odottaa aattoa ja leipoa piparit. Cat With Tears Of Joy
 
Mulla se joulunodotus alkaa vähän varkain aina vaan aikaisemmin. Liekö vaikutusta, kun kaupassa laitetaan joulukrääsät esille ja -musiikit soimaan. Beaming Face With Smiling Eyes Nyt aattelin käyttää viikonloppuvapaani siihen, että laitan joulun kotiinkin. Beating Heart
 
Jouluttaja täällä hei! Meillä on kotona ollut joulu jo hyvän hetken, ja olin nyt normaalia myöhempää liikenteessä tän kanssa. :D Verhot vaihdoin muutama viikko sitten. Valot laitoin viime viikolla ja koristeita aloin laittaa esille viime viikonloppuna. Lapset saa vielä koristella omiin huoneisiinsa minikuusen. Varsinainen joulukuusi tulee kuitenkin vasta jouluviikolla.

Lahjat on kans ostettu ja huomenna allekirjoittaneen paketointipaja aukeaa, kun lapset menee mummulaan yökylään. Mä niin nautin tästä.

Suunnittelin jo myös joulupyhien ruokailun, ja tein sen osalta ostoslistan valmiiksi.
 
Takaisin
Top