Oletko töissä tai opiskeletko?

Olen töissä, mutta määräaikainen soppari päättyy pian. Kesäkuussa vielä palkallista lomaa ja sitten työttömänä äitiyslomaan asti. Opiskelen kuitenkin avoimessa yliopistossa omaan verkkaiseen tahtiin.
 
Kotona hoitovapaalla esikoisen kanssa. Viideksi päiväksi olisi pitänyt mennä töihin ennen uuden äippäloma alkua, mutta käytin siihen lomapäiviäni.
 
Vakkaripaikalla työssä josta pidän paikassa josta en niinkään.
 
Töissä, määräaikaisena elokuun loppuun ja saa nähdä jatkuuko työt siitä vielä äitiyslomaan asti... Ei tuossa onneksi iso katko tulisi, vaikka ei jatkuisikaan.
 
Vakityössä. Äitiysloma tuo tarpeellisen paussin töihin. Ihana tehdä välillä jotain muuta ja sitten palata töihin uudella motivaatiolla. Tämä ei kuitenkaan ollut syy lapsen hankintaan, mutta ihan kiva plussa.:happy093
 
Vakityössä. Äitiysloma tuo tarpeellisen paussin töihin. Ihana tehdä välillä jotain muuta ja sitten palata töihin uudella motivaatiolla. Tämä ei kuitenkaan ollut syy lapsen hankintaan, mutta ihan kiva plussa.:happy093

Täsmälleen sama tilanne ja fiilis täällä! Sitä paitsi kun on viimeiset viitisen vuotta elänyt aika paljon työn ehdoilla, on ihanaa saada välillä pitkä lepotauko siitä.
 
Täsmälleen sama tilanne ja fiilis täällä! Sitä paitsi kun on viimeiset viitisen vuotta elänyt aika paljon työn ehdoilla, on ihanaa saada välillä pitkä lepotauko siitä.

Oho, tajusin olevani lokakuisissa :D Syyskuisista siis huutelen. Heräsin just päikkäreiltä, syytän sitä!
 
Mä sain viran juuri kun olin plussannut. Määräaikainen työsuhde jatkuu heinäkuun loppuun ja elokuusta lähtien virassa, josta jään sitten äippälomalle syyskuun alussa. Samassa työpaikassa kuitenkin jatkuu siis hommat. On suuri helpotus kun tietää, että hoitovapaan päätyttyä on työt odottamassa, eikä tarvitse hakea siinä vaiheessa töitä erikseen. Jotain hyvää oli siinä että saimme odottaa perheenlisäystä näin kauan kun nuo työkuviot ehtivät järjestyä....
 
Takaisin
Top