Oletko töissä tai opiskeletko?

Oon täysipäiväisesti työllistetty ja alipalkattu kokki,kuski, kodinhoitaja, rauhanturvaaja, erotuomari, ensiapuhoitaja ja viihdykevastaava eli koti-äiti:D
Aikuisten elämässä olen baarimestari/vuoropäällikkö:)
 
Oon täysipäiväisesti työllistetty ja alipalkattu kokki,kuski, kodinhoitaja, rauhanturvaaja, erotuomari, ensiapuhoitaja ja viihdykevastaava eli koti-äiti:D
Aikuisten elämässä olen baarimestari/vuoropäällikkö:)

Mulla on tapana juoda kesäisin yksi mojito. Meillä perheessä käytetään alkoholia vähän, mutta jokaiseen kesään kuuluu se yksi mojito. Arvon baarimestari, onko alkoholiton mojito mistään kotoisin? Siis lähinnä tekisi itse mojiton, mutta jättäisi alkon pois? Millä alkoholin voisi korvata?
 
^Mulla sama "ongelma" - alkoholia ei käytetä juuri ollenkaan mutta kesään kuuluu caipiroska. Siitä kun jättää vodkan pois ei jää kuin sokeri, lime ja jäämurska joten taidan vaan toivoa lämpimiä syksyjä, että vielä ehdin omalle terassille yhden kanssa :grin
 
Noh eihän se nyt niin hyvää oo ilman rommia mutta mä tehnyt että korvannut osan soodasta sitruunan makuisella ice tea juomalla... mut aika kauas se kyllä jää alko versiosta:) oon laittanut 6cl teetä ja 3cl soodaa!
 
Caipiroska nyt onkin holittomana mahdottomuus mut caipirinhan voi kyl tehä suht hyvän jos jättää cachacan pois ja korvaa ginger alella...
Nää holittomat drinkit ei kyl mee lähellekään sitä mitä ne on sen Alkon kanssa mutta kyllä ne pahimpaan hätään menee:)
 
Mä oon nyt ravintolassa muutaman kerran holittoman mojiton ja mun mielestä ollu ihan pirun hyvää! En tosin tiedä mitä ne siihen on laittanu, erottuvana osana ollu vaan mintut ja jäät :P
 
Töissä ollaan kesäkuun loppuun kun määräaikaisuus loppuu, eli perjaatteessa olen työtön äitiysloman ajan. Ihan samoin kuin ensimmäisestäkin, töitä tosin sain ensimmäisellä kierroksella heti kun niitä halusin joten eiköhän se näin toisella kierroksella myös mene varsinkin ku työkokemusta on kertynyt vähän enemmän tässä välissä.. Ainahan se kuitenkin jännittää jäädä työttömäksi vaikka työllistyminen onkin todennäköistä myöhemmin, oli kyllä viimeksi kovan stressin aiheuttaja äitiyslomalla epäselvä työtilanne. Nyt yritetään mennä rauhallisimmin ja luottavaisimmin mielin.. ehkä :D
 
Hoitovapaalla vakityöstä ja tässä samalla opiskelen Tradenomiksi. Töihin en ehdi palata tässä välissä kun jään äippälomalle melkein suoraan hoitovapaalta
 
Meillä on maatila, viljellään vihanneksia. Nyt siis kevättyöt kiireisimmillään. Onneksi voin itse valita mitkä työt teen ja mitä jätän suosiolla työntekijöille. Ja voin hyvin pitää vaikka vähän pidemmän tauon keskellä päivää, jos on tarvetta. :grin
 
Osa-aikaisena päiväkerhon aputätinä ollut nyt melkein 2 vuotta ja nyt ensimmäinen päivä loppuu sopimus. Ja sitten hevoslomituksia oon tehnyt, mutta niitä on tosi vähän tällä suunnalla. Hevostenhoitaja oon ammatiltani. :)
 
Takaisin
Top