Oletko töissä tai opiskeletko?

Osa-aikaisesti (n. 75%) töissä ja loput kotona esikoisen kanssa. 1kk kesälomaan, joka jatkuu äippälomalla sitten :)
 
Töissä, reilun vuoden 75% pojan sairauden vuoksi. Niin ja juuri nyt sairaslomalla raskauteen liittyen.
 
Töissä täysipäiväisesti pankissa. Tässä raskaudessa olen päättänyt, että kun selkäkivut jossainkohtaa odotettavasti alkavat, haen saikkua. Edellisissä kärvistelin loppuun asti, mutta eipä siitä mitään irtopisteitä saanut.. Äitiysloma alkaa heinäkuun loppupuolella.
 
Töissä ja kesäloma alkaa vajaan kolmen viikon päästä jonka jälkeen äityisloma. Ihanaa! :happy:
Edit. Suunnitelmat muuttuivat kun yllätyksenä olenkin koko kesäkuun sittenkin töissä :sad001
 
Muokattu viimeksi:
Lastentarhanopettaja olen. Nyt ollu saikulla väsymyksen takia pari viikkoa, haluaisin vielä vähäksi aikaa palata töihin kun olis vaan vajaa 3 viikkoa enää. Alkaa olla melko yksinäistä olla vaan yksin kotona kun kaikki kaverit on päivisin töissä.
 
Täällä kesälomaillaan vielä 2viikkoa, minkä jälkeen olisi töitä vielä 4 viikkoa ennen äitiyslomaa. Saa nähdä mitä työnteosta tulee, vai täytyykö jäädä saikulle. Oon sairaanhoitaja ja töissä on aika tiukka työtahti, mitään ylimääräisiä huilitaukoja ei ehdi pitää, usein jää kahvitauotkin pitämättä. Aion kyllä herkästi jäädä sairauslomalle jos yhtään siltä tuntuu :)
 
Takaisin
Top