Oletko kuvannut mahan kasvua?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletteko te ottaneet kuvia kasvavasta mahasta? Tai jotenkin muuten taltioineet sitä? Täällä on nähtävissä ihastuttava video mahan kasvusta. Pariskunta kuvasi kasvavaa mahaa (ja elämää sen ympärillä) joka päivä ja latoi kuvat videoksi. :)

Me otettiin muistaakseni muutama kuva. Ensimmäinen siinä vaiheessa, kun jo näkyi raskausmahaa, yksi vähän pidemmällä ja viimeinen synnärillä kun odotettiin että supistukset tihenisi ja synnytys edistyisi.
 
Otin kuvia kasvavasta mahasta viikoittain :) Jonkinmoinen kuvakollaasi niistä pitäisi kyllä askarrella!
 
Mä oon kans ottanut 1-2 viikon välein kuvan mahasta. Otin myös esikoisen raskausaikana. Nyt kun odotan kaksosia niin on ollut kiva vertailla mahan kokoa esikoiseen verrattuna samoilla raskausviikoilla. Ero on huima! :eek:
 
Esikoista odottaessa otin aina silloin tällöin satunnaisesti, nyt jälkeenpäin harmittaa että olis pitäny säännöllisesti kuvata. :sad001 Kuopusta odottaessa otin melkeinpä viikoittain, kiva katella ja muistella. :)
 
En ole. Ainoa kuva, jonka esikoisen raskaudessa mahasta halusin, oli synnärillä pari tuntia ennen esikoisen syntymää. En taida kuulua instagram-sukupolveen, joten jatkuva itsensä kuvaaminen ei ole minun juttuni.
 
Kyllä tuli kuvattua. Ei ihan viikoittain mutta useampi kuva per kolmannes. Tosi kiva albumista katsella nyt jälkeenpäin, vaikka silloin tuntui typerältä kuvata itseään. Somessa en ole, ihan omaa katselua ja lapselle näyttämistä varten kuvasin.
 
Jatkoin masun kuvaamista myös kuopuksen raskaudessa.:) Kiva verrata esikoisen aikaisiin raskausvatsakuviin!
 
En ottanut "virallisia" säännöllisesti kun maha ei näkynyt kuin hyvin myöhään. Jossain puolivälissä poseerasin kyllä kun oltiin reissussa upeissa maisemissa. Viimeisenä viikonloppuna ehkä tuli virallisempia kuvia kun osui juhlia siihen niin tuli pukeuduttua.
 
Takaisin
Top