Oireita

flowery: Tänään ainoat normaalista poikkeavat olot on olleet aavistuksen aristavat tissit, huonohko olo ruokavälin venyessä yli 3h ja rutikuivat ja turvonneet nenän limakalvot (siis niin kuivat, että yrittäessäni niistää sitä tukkoisutta edes vähän auki, tulikin jonkin verran verta). Paristi yskäistessä on vihlaissut alavatsaa koko leveydeltä, muuten vatsa ihan normaali. Että todella maltillista on ollut.
 
Täälläkin 8+ ja muutaman pari päivää kiusanneet lievemmät oireet. Ruokaa ei juurikaan tee mieli ja unenpäästä ei saa kiinni jos yöllä vessaan herää, mutta pahaolo on hellittänyt eikä väsymyskään ole ihan niin kova.
 
Mulla on kanssa tosi kuivat nenän limakalvot ja huulet kuivuu.
Toisaalta toi keli kun vaihtelee kokoajan plussasta miinuksen, niin voi tosin johtua siitäkin.
 
Täällä ollaan edelleen väsyneitä, tänään 9+0:happy: Tissit eivät ole niin turvonneet enää, kipeät kyllä, mahaallan makaaminen sattuu. Vatsa on turvonnut ja kaikki housut ahdistaa. Välillä tuntuu vihkaisuja ja pieniä tuntemuksia. Menkkamaisia jomotuksia enää harvakseltaan. Etovaa oloa on lähinnä iltapäivisin ja iltaisin. Aamut sujuvat hyvin. Kauhea jano ja sen seurauksena jatkuva pissahätä. Nälkä on myös tasaisesti 3h välein. Keskenmenon pelko on kokoajan, yritän pysyä pois netistä ettei tule kaikkea luettua.
 
Jano.
Janottaa ja sitten pissattaa ja taas janottaa ja ja ja... Loputon kierre. Ja kello soi aamulla 4.30 ku työt kutsuvat.
Muuten ei oikeastaan ole mitään oireita edelleenkään. Semmonen tasainen paineen tunne kohdussa. Ei muuta. Tiistaina onneks lääkärineuvola ni pääsee taas katsomaan että siellä oikeesti on asukki.
 
Pitiks ne lämmöt olla koholla tässä alussa (rv 8+5)? Ku en oo aikasemmin mittaillu mutta ku nyt ihmetytti tää yltyvä paleleminen ni mittasin äsken 37,4. En kyllä muuten oo kipeen oloinen. Palelee ja väsyttää vaan kauheesti.
 
Pitiks ne lämmöt olla koholla tässä alussa (rv 8+5)? Ku en oo aikasemmin mittaillu mutta ku nyt ihmetytti tää yltyvä paleleminen ni mittasin äsken 37,4. En kyllä muuten oo kipeen oloinen. Palelee ja väsyttää vaan kauheesti.

Kyllä mulla ainakin on ollu lämmöt reilu 37 astetta koko alkuraskauden :)
 
Mulla oli aluks pari viikkoa mut sen jälkeen normaali 36,4. :0
 
No mäkin muistelin että ihan normaalia on että lämmöt on niillä ekoilla viikoilla koholla, mutta että vielä näinki pitkään... Tarvii seurailla.
 
Turvottaako muita? Mulla on maha ihan järkyttävä pallo. Jos tätä menoa jatkuu niin ei tätä nyt hirveen pitkään pysty peittämään.

Turvottaa! Mulla on ollut pahimmillaan rv 6 saakka lähes rv 12 asti. Kyllä sokeakin näkee mistä on kyse [emoji28]
 
Muita joilla vatsa sekaisin? Googlasin ja kuulemma monella ollut alkuraskaudesta.
En ole vielä täysin varma että ei oo varsatautia tosin...
Mun pahoinvointi on vaan pahentunut ja viikonloppu meni sängyssä ja sitten eilen iski mahakipu ja vatsa sekaisin. Ei kivaa kun toi pahoinvointi jatkuu ja nyt tekee vielä vähemmin mieli ruokaa...tänään jäin kotiin sairastamaan ja nukuinkin sitten 8-12. Tuli tarpeeseen. Päivän aikana oon saanut alas mustikkakeittoa ja pari paahtoleipää. Nyt illalla söin yhden makkaran palan ja perunamuusia ja hetken päästä taas vessaan. Pitää kait jäädä kotiin myös huomenna. :sad001 Harmi, olis eka neuvola. Mut joo, muita jolla ollut tällaista ja kauan se kesti? Mä oon ihan rikki. Heikottaa ja sitten ei tee mitään oikein mieli...:yuck:
 
Muita joilla vatsa sekaisin? Googlasin ja kuulemma monella ollut alkuraskaudesta.

Viime raskaudessa kyllä. Elin pari viikkoa mustikkakeitolla ja mandariineilla. Lämmin ruoka alkoi etomaan niin paljon että tuli yläkautta ulos ja jos sai pysymään sisällä niin varpusina takaovesta :/
 
Mulla oli alussa vatsa sekaisin, mutta on kyllä vaihtunut jo ummetukseksi. Kumpikaan nyt mitään mukavaa ole...
 
Hyvä kuulla että muillakin samoja oireita. Mulla tosiaan tänään vasta 7+4. Pahinta tässä tosiaan on se että itse pahoinvointi on ollut niin rankkaa. Välillä oksentanut mutta just se että koko ajan on ällö olo. Vaikea syödä mitään ja nyt tuntuu että ei uskalla edes syödä mitään kun vatsa heti sekaisin. Soitan aamulla neuvolaan ja kysyn neuvoa ja ehkä sitten täytyy myös varata uusi aika, siis jospa kuitenkin olis joku viirus. Yritän tuudittaa itseni siihen uskoon, koska en millään jaksa tätä pidempää. :wink Kolmas raskaus ja niin paljon kamalampi pahoinvointi tällä kertaa...
 
Mulla on välillä vatsa sekaisin ja sit taas vuorostaan ummetusta. Tänään ollut ihan ihmeellinen itkupäivä, kyyneleet vaan valuu ja itkettää ilman mitään syytä...
 
Mullakin oli itkuhetkeni eilen. Mies sanoin väärin yhden asian, loukkaannuin. Ihan syystä, mutta loukkaannuin senmoset 100 kertaa enemmän ku ehkä ois pitäny. Vollotin tunteja ja toistelin, että tarvitsen ehdotonta rakkautta. Sitten kun se meni ohi, oli jokseenki hassu olo....
 
Vanillacupcake, mullakin vähän hassu olo ja toisaalta vähän hölmökin olo kun itkee vollotan syyttä.
 
Takaisin
Top