Oireita

Mä oon niin epäuskoinen koska suht oireeton.

Alavatsa välillä saattaa yskimiset jälkeen kipeytyä hetkeksi max tunti.
Rinnat olen kyllä saanut (vihdoin), tuntuu ettö kupilla kasvanut! Vähän ehkä arat, en oikein osaa olla varma, verisuonet pinnassa kuten ennen kk, mutta nyt jäivät pintaan eikä täti tosiaan onneksi saapunut.

Röyhtäyttää kokoajan, tämä voi johtua muustakin.

Kuiva iho kasvoissa ja päänahassa, harvinaista mutta tämäkin voi johtua mistä vain....

Ja turvotus on maagista, siis oikeasti todella ylävatsalta saakka ja ISO!
Tänään 4+2. Ja kokoajan pelkään kuitenkin menkkojen kurvaavan kulman takaa :sad001

Lämmöt huomattavan koholla.
 
Täällä lämmöt edelleen koholla, ainut oire josta arvelin että on tärpänny.

Tänään alkanut olemaan koko ajan näläntunne ja vatsaa turvottaa.

Mulla on ekat kuukaudet vatsa tosi turvonnut, sitten onneks tasottuu ja alkaa kasvamaan se oikea raskausmassu :)

Niin ja alasvihloo välillä, ovat kohdun kasvukipuja.

Hilla 3+5
 
Muokattu viimeksi:
Täällä alkanut vähän rintoja aristaa hieman enemmän, ja pienenpieni paha olo jos pitkä aika syömisestä (tai sitten kuvittelen?)

4+4 :)
 
Jatkuva pissahätä ollut jo pari viikkoa ja rinnat kipuilleet saman ajan, osasin jo vähän aavistella että nyt on jotain meneillään ennen kuin kuukautiset jäivät pois. Nyt on aikamoista menkkakipumaista jomotusta vatsassa, jonka neuvolan täti sanoi olevan aivan normaalia (varsinkin kun kärsin endometrioosista). Pahoinvointia sun muuta ei ole vielä näkynyt, onneksi!
 
Edelleenkään ei minkäänlaisia oireita. Vähän kieltämättä taas mietityttää. :confused: Esikoisen raskausaikakin oli vähäoireinen, mutta kun selailin vähän vanhoja muistiinpanoja, niin kyllä jotain pientä alkoi tulemaan erityisesti 5+ -viikolta eteenpäin. Nyt 4+6, joten saa nähdä mitä ensi viikko tuo tullessaan.
 
Hirvee pissa hätä jatkuvasti. Turvottaa. Ällöttää. Herään aamulla virkkuna 6-7 aikaan ja mulle tosi epänormaalia
 
Nyt 4+1, "oireina" tähän mennessä lievää menkkajomotusta, vessassa ravaamista, lievää rintojen arkuutta, raajojen puutumista ajoittain makoillessa ja elohiirikin väpättää toisessa silmässä :P
 
Mulla oikein oireetonta, ei edes mitään menkkamaista.. ainut on ehkä että vatsa toiminut tosi huonosti lähiaikoina, mutta se voi toki olla sattumalta samaan aikaan. Eiköhän niitä "oireita" ala pian ilmestyä kun voi alkaa tarkkailemaan niitä.. ja varmasti tulee ihan oikeitakin oireita :grin

4+1
 
Tänään tuli huono olo, johtui että jouduin pitämään housujen nappia kiinni koko päivän, kiristi ja puristi no alavatsa tuli kipeäksi ja menkkajomot alkoi, parin tunnin päästä alkoi kuvotus ja palakurkussa-fiilis.... helpottui kun pääsi autoon ja sai housut auki kokonaan... :)
Myös rinnat jatkaa turpoomistaan (tästä olen toooosi onnellinen,kerrankin mullon rinnat) ja aristaa enemmän, tai voisi kai jo sanoa että aristaa ja kunnolla.

4+5
 
Tänään on rv 4+3, eikä oireita juuri ole. Paleltaa ja on flunssa. Se tekee kyllä voimattoman olon. Alkuoireina on ollut palelu ja pienet nippailut/paineen tunne alavatsalla. Parina päivänä hyvin pieni kuvotus. Ruokahalu kasvoi ennen plussaa ajoittain ihan käsittämättömästi :woot: Esikoisestakin oli melko oireeton raskaus, joten ehkä tämäkin tulee olemaan samanlainen :happy:
 
Turvotus ja palelu, ihan jäätävä palelu. Ja jälleen kerran aivan käsittämätöntä et rv 6 on jo ihan löllöturbo olo, vaikka ei se sinällään näy. Tissitkin turpoaa. Just loppu kesästä laitoin isompia rintsikoita jemmaan, onneksi en heittänyt pois :D sai kaivaa esiin taas. Eikä tähän turvotusoloon auta lenkkeilyt eikä vesi. Ihastuttavaa. Onneksi on legginsit!

Aloin miettii että kun viides vauva tulossa niin tärähtääköhän maha esiin piankin :0
 
Oireita ei edelleenkään oikein oo minkäänlaisia. Tai no tosi viluinen oon nyt ollut, mutta oon muutenkin ja tää viime viikkojen viluisuus on voinut johtua ihan vaan kylmenneistä ilmoistakin. Huimausta on kyllä ollut vähän enempi, jos yhtäkkiä nousee ylös. Oliskohan verenpaineet taas laskussa. Esikoisesta alkoi näihin aikoihin ilmestyä jotain pientä oiretta, mut mitään isompaa ei ollut koko aikana. Saas nähdä miten tällä kertaa.
 
Hirvee turvotus. Tänään oli äitiys leggarit töissä jalassa.. ihan naurattaa tää turvotus :"D
 
Vielä ei mitään oireita. Kauhulla ootetaan miehen kanssa kuinka käy kun esikoisen raskaus meni pitkälti sairaalassa tiputuksessa voimakkaan pahoinvoinnin takia [emoji20] pahoinvointi alkoi tuolloin 6+3 ja kesti läpi raskauden välillä helpottaen ja välillä mikään ei pysynyt sisällä..
 
Täällä tänään 5+0 vain muutaman tunnin lievät menkkajomot, turvotus vähän laskenut ja rinnat tuhottoman kipeät.
Huono olo tulee ja kyökkäsy-refleksi ellei saa röyhtäistyä kun tulee tarve.
 
Kirkkaus, toivottavasti pääset tällä kertaa helpommalla! Itse voin pahoin käytännössä koko ekan raskausajan (ei kuitenkaan tiputusta tarvinnut), ja pelkäsin että toinenkin menee samaa rataa.. mutta pääsinkin paljon vähemällä pahoinvoinnilla tokassa, "vaan" rv6-16. Tätä muistaakseni selitettiin jotenkin kropan tottumisella hormoneihin.. onko teillä esikoinen muuten tyttö?
 
Palelee, väsyttää (tosin nukkunut tosi huonosti keskenmenoa pelätessäni), turvottaa. Mulla myös esikoisen raskaus vähäoireinen.
 
Tosi vähäoireista täälläkin edelleen. Väsyttää, mutta muuten ei olossa huomaa mitään.
 
Takaisin
Top