Oireet

Täällä on ihan jäätävää ollut tää palelu nyt muutaman päivän, paha olo vähän helpottanut ja siirtynyt iltaan nii sit koko päivän oon ihan jäässä😂 no parempi tää, tähän auttaa sentään monta kerrosta vaatetta 🙈
 
Täällä on ihan jäätävää ollut tää palelu nyt muutaman päivän, paha olo vähän helpottanut ja siirtynyt iltaan nii sit koko päivän oon ihan jäässä😂 no parempi tää, tähän auttaa sentään monta kerrosta vaatetta 🙈
Mulla sama juttu! Iltaisin on pientä kuvotusta ja kotona pitää mennä peittojen alle kun on niin jäässä. Villasukat jalassa koko ajan :rolling: ehkä ei olisi pitänyt vielä pestä noita talvivaatteita.
 
Mulla sama juttu! Iltaisin on pientä kuvotusta ja kotona pitää mennä peittojen alle kun on niin jäässä. Villasukat jalassa koko ajan :rolling: ehkä ei olisi pitänyt vielä pestä noita talvivaatteita.

Mua kans siis palelee edelleen koko ajan! Nukun fleecepeiton JA untuvapeiton alla ja muutenkin varsinkin just iltapäivällä ja illalla kotona pitää koko ajan olla ihan reilusti vaatetta päällä ja mieluusti joku peitto. En yhtään muista, että palelu olis viimeksi jatkunut näin pitkään (nyt 10+2), mutta tää on tietysti ihan siedettävästä päästä näitä oireita. Toinen vahvasti läsnäoleva on edelleen väsymys. Tuntuu, että mikään määrä unta vuorokaudessa ei riitä. Tällä viikolla mulla on poikkeuksellisesti töissä vähän väljempää ja oon nukkunut myös päiväunia, mikä on ollut ihanaa. Huono olo on aika kivasti jo helpottanut, iskee kyllä, jos ehtii tulla liian kova nälkä, mutta muutoin olo alkaa olla aika hyvä.

Kahvia oon taas muutama päivänä saanut juoduksi kupillisen, tosin aamukahvi ei kyllä ole käynyt vielä mielessäkään...
 
Samaistun tähän palvelevaan oloon! Mä oon nukkunut nyt viime aikoina kans viltillä ja täkillä joidenka lisäks mulla on ollut mun pehmosukat varpaissa.
 
Mulla taas on päinvastoin, mä hikoan normia enemmän 😂 öisinkään en voi laittaa sekä paitaa että housuja ja villasukkia tai oon ihan hiestä märkä viimestään aamulla 😅 nukun painopeiton kanssa
 
Mulla oli palelua vaan ihan alkuraskaudessa rv4-5, sen jälkeen ollut enemmänkin just hikoilua ja hengästymistä. Tosin kyllä palelin paljon ennen raskauttakin ja kädet ja jalat aina kylmät, että ehkä en vaan huomaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Pahoinvointi on nyt rv8 ollut pahimmillaan ja täytyy jatkuvasti olla napostelemassa jotain. Iski myös tosi lamaannuttava väsymys vaikka luulin jo hetken, että se oli takanapäin
 
Voihan nälkä ja oksennus!
Nyt alkoi pahoinvointi yltyä. Tänään oon oksentanut jo kolme kertaa 🤮
Nyt on oikeasti pahoinvoiva olo, tää ei oo enää pelkkää etovaa oloa. Alkaa erilaiset pahoinvointituntemukset tulla tutuksi 😅
Oksennan ku syön ja samalla on kamala nälkä mutta mitään ei tee mieli.
Yritän kuitenkin ajatella positiivisesti että joku ihan mini siellä vaan kasvaa ja ilmoittelee itsestään ☺️💓
 
Voihan nälkä ja oksennus!
Nyt alkoi pahoinvointi yltyä. Tänään oon oksentanut jo kolme kertaa 🤮
Nyt on oikeasti pahoinvoiva olo, tää ei oo enää pelkkää etovaa oloa. Alkaa erilaiset pahoinvointituntemukset tulla tutuksi 😅
Oksennan ku syön ja samalla on kamala nälkä mutta mitään ei tee mieli.
Yritän kuitenkin ajatella positiivisesti että joku ihan mini siellä vaan kasvaa ja ilmoittelee itsestään ☺️💓

Voimia ja tsemppiä! Pahoinvointi on kyllä niin kamalaa - mutta jotenkin sitä vaan kestää, kun on hyvä syy. Toivotaan, että menee sulla pian kuitenkin jo ohi. Täällä kohta 12 viikkoa täynnä ja enää ihan satunnaista pientä huonoa oloa, jos pääsee tulemaan kova nälkä.
 
Takaisin
Top