Oireet

Onks kukaan muu huomannut hurjaa jalkahien eritystä! Ihan kaamea haju lähtee jaloista töissä loppupäivästä :s

Rv31+5
 
Ei, mut kun olin kotona yskässä huomasin että hiki haisi pistävästi heti suihkun jälkeen kun en laittanut dödöä. Piti käydä pesemässä uudelleen.

Okei, viime yönä havahduin siihen että piti kääntää kylkeä. Vauvan koko paino valunut yhdelle puolella -> raskas kyljenkääntö ähkimisellä ja sit se tunne kun vauva alkaa valumaan toiselle puolelle.
Olin myös puhunut unissani kun mies tuli nukkumaan. Veikkaan että mulla vaan on niin paljon univelkaa että nukun "hyvin". Onneksi huomenna on etäpäivä, voin ottaa työmatkan sijasta päikkärit :D
 
Onks kukaan muu huomannut hurjaa jalkahien eritystä! Ihan kaamea haju lähtee jaloista töissä loppupäivästä :s

Rv31+5
Oi kyllä, vaikka olis hetki sitten käyny suihkussa niin ei mee kauaa ku taas jalat lemuaa, pitäis varmaan laittaa dödöä jalkoihin :hilarious:
 
Onks kukaan muu huomannut hurjaa jalkahien eritystä! Ihan kaamea haju lähtee jaloista töissä loppupäivästä :s

Rv31+5

SIis todellakin, just tällä viikolla oon pistäny merkille! Ei tarvi ku kaupassa käydä niin jalat ehtii alkaa hikoamaan hulluna kengissä ja yööks sitä tuoksua ku pääsee kotiin, kyllä sukkapyykkiä kertyy :facepalm:
 
En tiä sukkamehusta, mut muuten hikoilen ihan älyttömästi! Jos en olis raskaana niin epäilisin vaihdevuosia :joyful:.
 
Sama vika, yleensä nukun topattuna villasukista lähtien ja nyt hiottaa jo pelkkä peitto...
Hyvä kuulla etten oo ainoa. Mä oon pohtinut, että johtuuko se jotenkin sokereista, mut ehkä se sit on ihan normaalia.
Onneks vielä hiki ei haise ihan kauhean voimakkaalle, ja dödö pelittää. Hetken päästä alkaa taas se hormonihienhaju, sitä ei peitä mikään :yuck:.
 
Hyvä kuulla etten oo ainoa. Mä oon pohtinut, että johtuuko se jotenkin sokereista, mut ehkä se sit on ihan normaalia.
Onneks vielä hiki ei haise ihan kauhean voimakkaalle, ja dödö pelittää. Hetken päästä alkaa taas se hormonihienhaju, sitä ei peitä mikään :yuck:.


Voi eei, niin mikä siis? :eek:
 
Voi eei, niin mikä siis? :eek:
En mä tiedä haiseeko se kaikilla, mutta mulla niin käy. Se on siis voimakkaampaa kuin normaalihiki. Tarkoituksena ilmeisesti viestiä vauvalle että äiti on läsnä. Jostain luin että vauva pystyy jo siitä tunnistamaan oman äitinsä.

Että nam :hilarious:.
 
Mulla on käyny päinvastoin ennen haisi hiki tosi voimakkaasti ja helposti ja nyt tuntuu etten hikoile juuri yhtään :eek:
Vaihdoin dödönkin jo kevyempään versioon.
 
Millasia määriä syötte magnesiumia? Nim. Yölliset suonenvedot seurana
 
Magnesiumsitraattia 280mg joka päivä ennen nukkumaanmenoa. Kannattaa syödä nimenomaan tuota sitraattimuotoista, koska se imeytyy nopeammin ja paremmin. Muutamia päiviä kun unohti välissä ottaa niin tuntu heti öisin, että meinaa tulla suonenvetoja mutta tuota syödessä ei oo ollu mitään. :)
 
Millasia määriä syötte magnesiumia? Nim. Yölliset suonenvedot seurana
Niin paljon kuin suolisto kestää :wacky:. Mulla on aamuisessa monivitamiinissa 25 mg ja illalla otetussa yht 400 mg. Silti saattaa yöllä jalat yrittää kramppailla. Mutta enempää en voi ottaa, koska sitten kramppaa suoli, ja pukamat ei tykkää :woot:. Tietty jotain muuta vois kokeilla sitraatin rinnalle, kun sehän ei ole vatsaystävällisin, vaikka suonenvetoihin auttaakin parhaiten.
Villasukatkin auttaa vähän :).
 
Kannattaa kokeilla noita magnesium voiteita mitkä hierotaan täsmänä iholle. Ne auttaa mulla ainakin hyvin.
 
Kannattaa kokeilla noita magnesium voiteita mitkä hierotaan täsmänä iholle. Ne auttaa mulla ainakin hyvin.
Minkä nimistä sulla on? Kirveleekö ne?
Joskus kokeilin jotain suihketta, niin se kirveli tosi paljon kuivalla iholla. Olisko voide erilainen?
 
Täytyy varmaan itekin tota voidetta hankkia. Mulla taitaa olla marketin magnesiumia ja niissä ei ihan taida puhti riittää :D

Onko teillä toisinaan vaikea hengittää? Liittyykö se siihen, että vauva punkee esim keuhkoja (tai jotain muuta) vasten? Mulla on nyt viikon sisään tullu enemmänkin sellanen olo, että välillä ei meinaa saada hengitettyä ja puuskuttelu helpottaa. Muistan ton vaan esikoisen syntymästä, en odotusajalta, ni siks tää on jokseenkin kummallista. Lauantaina oli kovat kivut, jotka helpotti panadolilla ja senkin jälkeen joka päivä vähän jotain vihlontoja, ni mietin tässä että jäiskö suosiolla huomenna kotiin vai koittaisko sinnitellä töihin.
 
Mulla oli semmosta hengenahdistusta useampi viikko sitten, huomasi kuinka keuhkoja painoi, mutta sitä ei enää ole tuntunut..

Rv33+4
 
Hei pakko kysyä muilta.. Mulla sattuu tohon rintojen alle, pallean kohdalle. Tuntuu sellainen vihlova kipu ja tuntuu niin kuin ihokin olisi siitä kohti arka. Vähän niinku jokin hankais sisältä päin jollain terävällä. Kumartelu ja kyykkääminen ihan tuskaa..
Nyt siis viikkoja 32+3
 
Muokattu viimeksi:
En halua pelotella mutta eikös ylävatsa kipu ole 1 raskausmyrkytyksen oireista. Itse soittaisin neuvolaan ja kysyisin sieltä...
 
Takaisin
Top