Oireet

Millä saisi verenpainetta vähän kohotettua (muuten kuin liikunnalla :D) ennen salmiakki auttoi tähän mutta nyt ei sitten saa joteeen! Vinkkejä!!
 
Millä saisi verenpainetta vähän kohotettua (muuten kuin liikunnalla :D) ennen salmiakki auttoi tähän mutta nyt ei sitten saa joteeen! Vinkkejä!!

Meitä korkeasta verenpaineesta kärsiviä kehotetaan välttämään suolaa, joten syö jotain todella suolaista? :D
 
Meitä korkeasta verenpaineesta kärsiviä kehotetaan välttämään suolaa, joten syö jotain todella suolaista? :D

Olen suolaisen suurkuluttaja, se ei oo vuosiin vaikuttanut verenpaineeseen :D Alhainen tuppaa silti olemaan. Ennen oli niin helppoa nappasta pari pantterikarkkia suuhun :sad001
 
Salmiakkiahan ei raskaudaikana suositella juuri sen vuoksi että se nostattaa verenpainetta. Kyllä neuvoloissakin neuvotaan lisäämään hieman suolan käyttöä tai syömään salmiakkia jos rr kovin matala.
 
Siis salmiakki on kielletty uusien tietojen mukaan siksi että vaikuttaa vauvan aivoihin jo raskausaikana, ei pelkästään sen verenpaineen nostatuksen vuoksi.
 
Onko muilla iskenyt pesänrakennusvietti vielä päälle? Mulla on ja kovaa :) äsken pesin talon ikkunat ja nyt ajattelin lähteä ostamaan sellaista piuhasuojaa, jolla saa piuhat nätisti nippuun telkkarin takaa. Myös terassin laitto pyörii päässä koko ajan. Ja siivous! :)
 
Pesänrakennusvietti on iskenyt Siivoan jatkuvasti ja eilen olin koko päivän ulkona puutarhahommissa. Mahtaakohan aurinko tarrata jotenkin nopeammin nyt kiinni kun on raskaana? Jotain sellaista muistelin...
 
Pesänrakennusvietti on iskenyt Siivoan jatkuvasti ja eilen olin koko päivän ulkona puutarhahommissa. Mahtaakohan aurinko tarrata jotenkin nopeammin nyt kiinni kun on raskaana? Jotain sellaista muistelin...

Täällä ainakin aurinko ehtinyt polttaa ihoa vaikka oleillut ilman rasvaa ehkä vartin :D
 
Onko muita jolla huono olo jatkuu vaik on menty jo yli 12 vko? Mää niin toivoisin et alkais pian helpottaa :sad001 yrjöttää ties monetta tuntia taas. Nyt menossa 13+2..
 
Vivu, mulla huono olo jatkuu edelleen, joskin saattaa olla parempia päiviä joukossa. Eilen lensi oksut taas ja olo oli heikko tähän iltaan asti. Paino on tippunu runsaasti ja oon aika masentunut koska oletin että pahoinvointi loppuisi jo. Nyt siis 15+0.
 
Voi teitä pahoinvoinnista vieläkin kärsiviä :sad001 Tsemppiä, koittakaa jaksaa :Heartred Onko teillä jo käytössä reseptillä saatavaa pahoinvointilääkettä?
 
Onko teille tullut vatsakipuja? Mulla tuntuu vähän niinkuin menkkakivuilta mutta ei kuitenkaan. :dead: Onkohan liitos- tai kasvukipua? Ekat liikkeet tuntuu kai kuulema lähinnä kuplinnalta?
 
Juu kuplintaa tai lievä versio elohiirestä. Ihanaa kun koko ajan voimistuu liikkeet. Välillä ihan kutittaa ja muistan, että vauvahan se siellä.
 
Täällä on ollut kipuilua taas parit viime päivät, ikään kuin munasarjojen kohdilla. Tulkitsen ne liitoskivuiksi, vastaavia on ollut aiemminkin.
 
Täällä on ollut kipuilua taas parit viime päivät, ikään kuin munasarjojen kohdilla. Tulkitsen ne liitoskivuiksi, vastaavia on ollut aiemminkin.

Ei liity aiheeseen, mutta onpas hauska kuvake sinulla. :D
 
Kyllä täälläkin vihloo välillä ja "juimii" alhaalla molemmin puolin.... Eiköhän siellä venytä vauvalle tilaa... =)
 
Ja juu u, monella ekat liikkeet tuntuu just "isona kuplana" mikä liikkuu vatsassa.. =) Tää tyyppi päätti venyttää itseään niin, että jokin käsi tai jalka painoi ylös kylkiluun suuntaan, ei voinut olla erottamatta liikettä, vaik näin alussa ollaan. =)
 
Nyt reissussa on tullut enemmän käveltyä ja sen kyllä huomaa. Lonkan kohdalta vihloo. Onneksi menee levossa pois.
 
Päänsärky kolmatta päivää.
Mahaa supistellut. Ma yhteys neuvolaan. Mää oon joutunu kahessa aikaisemmassa raskaudessa jäämään sairaslomalle noiden takia jo varhain kun muuttuvat kipeiksi ja kypsyttävät paikkoja. Lepo ainoo mikä auttanu ja millä ne jääny pois. Heti jos yhtään isompaa tehny nii tullu takas. Saas nähä miten tän kolmannen kanssa.
 
Takaisin
Top