Oireet

Jestas että tämä väsymys pahenee. Yritä tässä töissä olla skarppina.. [emoji42]
Lisäksi olen alkanut kärsimään päänsärystä. Sitä ei ole ollut oireena yhdessäkään raskaudessa.
Panadol ei tahdo auttaa... Mikä avuksi?
Mietin samaa tohon väsymykseen! Meinaan töissä nukahtaa pystyyn.
 
Täällä jomotusten lisäksi tullut oireeksi palelu. Aivan jäätävän kylmä, vaikka nytkin olen villaviltin alla. Muutoin olot suht oireettomat :) onko muita palelijoita?
 
Täällä jomotusten lisäksi tullut oireeksi palelu. Aivan jäätävän kylmä, vaikka nytkin olen villaviltin alla. Muutoin olot suht oireettomat :) onko muita palelijoita?

Täällä myös ja sit välillä hikoillaan
 
Täällä jomotusten lisäksi tullut oireeksi palelu. Aivan jäätävän kylmä, vaikka nytkin olen villaviltin alla. Muutoin olot suht oireettomat :) onko muita palelijoita?

Joo, todellakin palelee. Saatan viettää aikaa parin vaatekerroksen ja muutaman viltin alla hengaillen :)
 
Mun kaikki oireet katosi lauantaina (3+5) eli nyt 3pv täysin oireeton :sad001 Alkaa nyt vähän epäilyttää tää homma.... Lähtisin ostaa (samanmerkkistä kuin aiemmat) raskaustestiä aamua varten, et voin verrata vanhoihin, mut esikoinen nukkuu ja mies töissä. Puuh.
 
Mun kaikki oireet katosi lauantaina (3+5) eli nyt 3pv täysin oireeton :sad001 Alkaa nyt vähän epäilyttää tää homma.... Lähtisin ostaa (samanmerkkistä kuin aiemmat) raskaustestiä aamua varten, et voin verrata vanhoihin, mut esikoinen nukkuu ja mies töissä. Puuh.

En olisi huolissani oireiden katoamisesta! Minullakin on oireettomia jaksoja ollut ja oli myös esikoista odottaessa.
 
Eliza79, joo eilen vielä mietin sitäkin mahdollisuutta. Tämänpäiväisen testin tein vain vajaan kolmen tunnin pidätyksellä ja kupillisen teetäkin siinä alussa join... En siis usko että on näytteen vahvuudesta kyse. Muutenkin, ainakin CB digin pitäis kyetä näyttämään 3+:aa vielä 6. viikollakin (ja siihen mahtuu jo on aikamoinen hormonimäärä), siis että sen pitäis vahvemmankin näytteen kanssa toimia. Ja jos oiskin vain yks testi kyseessä, niin voisin ehkä kuvitella että on joku virhe, mutta en usko että kolme eri testiä kahtena päivänä voi kaikki näyttää väärin... Juttelin miehen kanssa ja päätettiin että odotellaan vaan kiltisti vuodon alkua. Eipä niistä verikokeista oikeastaan juuri muuta hyötyä olisikaan kuin lopullinen varmuus.

Voimia teille :Heartred
 
Pakko liittyä joukkoon kun positiivinen epäilys iski.
Palellut nyt kohta viikon putkeen, lämpöä koko ajan yli 37 ja nousee/on sama. Rinnat on kipeytyi eilen mikä ei ole normaalia kierrossani. Voisin vain nukkua koko ajan. Kiertoon ollut vuosia sama ja viikonloppuna pitäisi alkaa uuden kierron jos alkaa.
 
Mun kaikki oireet katosi lauantaina (3+5) eli nyt 3pv täysin oireeton :sad001 Alkaa nyt vähän epäilyttää tää homma.... Lähtisin ostaa (samanmerkkistä kuin aiemmat) raskaustestiä aamua varten, et voin verrata vanhoihin, mut esikoinen nukkuu ja mies töissä. Puuh.

Täällä kohtalotoverisi! Eilen sentään vielä vähän oireita oli (arat rinnat ja kuiva suu), tänään totaalisesti täysin oireetoon päivä :sad001 jopa nämäkin kuuluisi normaaliin raskauteen, toivotaan että meillä olisi kaikki hyvin :Heartred ei halua pelätä pahinta vaikka kaikki ajatukset mielessä vilisee :/
 
Krapulainen olo,etoo ja oksettaa mut oksennusta ei tuu vaikka nousee kurkkuun, kylmä tai kuuma, väsyttää, pääkipee, kiukuttaa ja itkettää.

Mulla ihan samanlainen olo paitsi että olen nyt neljänä aamuna herännyt oksentamaan.
 
Onko kukaan huomannut, että kädet tai jalat puutuisi helpommin? Tuntuu, että kun näppäilen puhelinta tai luen kirjaa kädet "koukussa" niin kädet puutuu helpommin...
 
Lallastiina tsemppiä teille molemmille! Surettaa teidän puolesta :sad001

Wheelchair Mama: voi olla, että noita pinnallisempia kiinnikkeitä voikin ennaltaehkäistä hieronnalla tms., mutta niitä vatsaontelon sisäisiä kiinnikkeitä ei kyllä voi välttää eikä poistaa kuin leikkaamalla :/ eli älä turhaan mieti, että olisi jotain pitänyt tehdä toisin. Tosi kurja juttu, että on noin paljon jouduttu leikkelemään :sorry: Tämä tulevakin sitten kai sektiolla?

Mulla on kokoajan paineen tunne alavatsalla ja oon siitä kyllä tyytyväinen. On sellainen olo, että on matkustaja kyydissä :) Eilen pidemmällä automatkalla nivuset ja pakarat tuntuivat jotenkin erilaisella tavalla "kipeiltä". Rinnat ovat aika herkät ja yhtenä aamuna tuli tuota neulanpistomaista kipua vasempaan nänniin :hungover: Flunssaa ja kovaa yskää ollut jo pari viikkoa. Luulen, että lentokoneessa saatu virusinfektio, mutta voi kai se liittyä jollain tavalla raskauteenkin.

Heräsin aamuneljältä siihen, että mietin miten ihmeessä sitä saa arjen rullaamaan syksyllä jos on lapsi kuvioissa :D
 
Mulla yöunista tullut kevyempiä. Lisäks herään aikasin. Tänään oisin heränny 5.25 täysin pirteenä, mut yritin nukkua vielä kellon soittoon.
Rv4+6
 
Täällä on oireena pientä rusehtavaa suttua (eilen olis pitänyt menkkojen alkaa)ja ajoittaista alamahan kramppailua, tänään etonut hiukan, janottanut ja paleltanut on jo muutaman päivän... tästä tämä odotus taas lähtee, kunhan ei ala väsyttämään sit ollaan pulassa:wink
Rv 4+1
 
Mulla on ollu ihmeellistä ruokahaluttomuutta nyt pari päivää. Saan kyllä syötyä, mut mitään ei tee mieli niin joutuu vähän väkisin syömään. Jano on kyllä senkin edestä, tuntuu ettei voi olla hetkeäkään ilman vettä. :grin rv 6+4
 
Olen huomannut että jos ruokahaluttomuus ja jano vaivaa niin mulla toimii smoothiot, vähä niinku 2 kärpästä yhdellä iskulla:)
 
Takaisin
Top