Oireet

Juu-u meilläkin tapellaan eniten raskauden loppu metreillä... millon mistäkin ja mun aloittamana!:sad001 ihme että mies on enää suostunut mua raskauttamaan ku oon ihmis hirviö viimeisen(set) kuukauden(t)...
Mies raasu!
 
Tsemppiä raivottaret! Mä olen onneksi vähän seesteytynyt nyt ilmojen viilennyttyä. Ahven, sulla on onneksi enää ihan super vähän aikaa jäljellä tätä raskautta!!
 
Tsemppiä raivottaret! Mä olen onneksi vähän seesteytynyt nyt ilmojen viilennyttyä. Ahven, sulla on onneksi enää ihan super vähän aikaa jäljellä tätä raskautta!!
Niin on, mut tiiätkö miten pitkältä nää viis päivää tuntuu nyt kun tietää. Mikään ei oo hyvin, koskaaaaan. Mä oon nainen. :hilarious: on vaan kiukku päivä.
 
Reps* :D Tämä lähinnä koska voin yhtyä vähän kaikenlaiseen kuoroon. :wink

Tänään jaksoi lasten kanssa tehä liha-kinkkupastejoita. Yhdessä lapset tekivät piirustukset jotka polttokynällä teen miehen itse tekemiin hyllyihin. Hyllyt tulee keittiöön vauvan tuttipulloille ja muille tarvikkeille. Ihanaa, että halusivat tehdä tästä yhteisen muistettavan perhejutun. :Heartred
Iltasauna kipeälle selälle.
Löytyi näemmä positiivista myös tämän raivottaren päivästä :)
 
Te ootte hauskoja :D tommosen miehen kidutus välineen voisin kyl ostaakin:wink onhan se sentään sen vika pirskatti sentään että tässä tilassa ollaan:D
Minä en halua edes vielä ajatella mitään vuotoja, menkat vituttaa kun pientä oravaa kun on pähkinät jäässä...
En edes lähde keskustelemaan jälkivuodosta:wink
Täälläkin sauna lämpenemässä ja sinne kohta jahka saa jälkikasvun untenmaille:)
 
Mä oon vetänyt tänään vaan yhden itkukohtauksen. Päätin tuossa iltapäivällä että haluan vaihtaa koko makkarin järjestyksen enkä siihen tämän iskias-paska-pakaran kanssa pysty. Halusin että mies sen toteuttaa, mutta hän ei vaikuttanut kovin innostuneelta. Tai tarpeeksi innostuneelta. Kyllä siitä jotenkin mieleni taas pahoitin. Prismastakin jouduttiin kurvaamaan ennen ruokaosastoa pois kun en vaan pystynyt kävelemään. Aaargh. Oispa ihana tietää monta viikkoa vielä kärvistelyä.
 
Mua ärsyttää kans. Tuntuu, että kaikki. Onneks lastenhuoneessa on nyt enempi tilaa ku pääsi tänään sohvasta eroon. Eli nyt pääsee laittaan vauvan tavaroita sinne.. mut eniten ketuttaa se, että mä olin suihkus ni sil välin esikko oli heränny (arvasin et tänää ei aio nukkua ku meil ois siipiä iltapalaks, se on jumalauta joka helvetin kerta sama)niin miehen mielestä MUN olis suihkusta pitäny sitä mennä nukuttaan. Sitten suuttu kun sanoin, että minä kuule suihkuttelen loppuun, harjaan hiukset ja laitanpa vielä ihan vaatteetkin päälle ennenkun sinne ryntään. Teatraalisesti sitten marssi sinne nukuttaan sitä. Jos mä hoidan lapsen ihan joka päivä ja siihen päälle KAIKKI kotihommat ja toinen tulee vittu siivottuun kotiin valmiiseen ruokapöytään niin kyllä minä siellä suihkussa saan rauhassa käydä (en käy edes joka päivä). Että niin!! Alkaa ihan tosissaan palaa pinna ton miehen touhuihin. En usko, että ees johtuu mistää raskaushormooneista vaan nyt vaan alkaa väsyyn siihen, että toinen ei tee yhtään mitään. Mitenhän se kuvitteli asioiden olevan sitten kun penskoja on kaksi? Voi tippua aika korkeelta.
 
Ahven, se on oikeastaan kolvi mut tinan juottamisen sijaan käytän puun kuviointiin harrastuksena :)

Tuo miehen poltto vois olla kyllä kätevä kivunsiirto. Tulis vaan vähän epämääräinen tatuointi jos pitis supistusten lomassa piirtää. Rakkaudella tehty voisi olla "Sinä saakelin mulk.. " :D :D :wink
 
Mua ärsyttää kans. Tuntuu, että kaikki. Onneks lastenhuoneessa on nyt enempi tilaa ku pääsi tänään sohvasta eroon. Eli nyt pääsee laittaan vauvan tavaroita sinne.. mut eniten ketuttaa se, että mä olin suihkus ni sil välin esikko oli heränny (arvasin et tänää ei aio nukkua ku meil ois siipiä iltapalaks, se on jumalauta joka helvetin kerta sama)niin miehen mielestä MUN olis suihkusta pitäny sitä mennä nukuttaan. Sitten suuttu kun sanoin, että minä kuule suihkuttelen loppuun, harjaan hiukset ja laitanpa vielä ihan vaatteetkin päälle ennenkun sinne ryntään. Teatraalisesti sitten marssi sinne nukuttaan sitä. Jos mä hoidan lapsen ihan joka päivä ja siihen päälle KAIKKI kotihommat ja toinen tulee vittu siivottuun kotiin valmiiseen ruokapöytään niin kyllä minä siellä suihkussa saan rauhassa käydä (en käy edes joka päivä). Että niin!! Alkaa ihan tosissaan palaa pinna ton miehen touhuihin. En usko, että ees johtuu mistää raskaushormooneista vaan nyt vaan alkaa väsyyn siihen, että toinen ei tee yhtään mitään. Mitenhän se kuvitteli asioiden olevan sitten kun penskoja on kaksi? Voi tippua aika korkeelta.

Se on hyvä siedättää miestä nyt ettei ole kätesi aina vapaana kaikille ja tervettä ottaa itsekkäästi edes se suihkutauko. Kyllä mies sen hetken pärjää ja voi nukutuksetkin hoitaa.
 
Juu, todellakin kyllä saa alkaa hoitaan hommia. Mulla lienee kädet täynnä vauvan kanssa ja esikko jäänee iltaisin ainakin miehen kontolle ja välillä tietysti saa hoitaa vauvaa, että minä voin huomioida esikoista. Ja kotitöihin saa alkaa myös siedättyä. Aion kyl tän vaavin syntymän jälkeen suihkutella ihan rauhassa ja myös välillä ottaa päikkäreitä, lenkkeillä yms. Alan tajuta, että vähän liian pumpulissa oon miestä pitänyt, tosiaan voi olla pudotus korkealta. No, kerran se vaan kirpasee. Ja kyllä musta kunnon pirttihirmunkin sitten saa, jos ei hyvällä mene jakeluun :mad: ei vaan aina jaksais nalkuttaa (oon oikeesti nalkuttanut todella vähän), mutta täytyy alkaa treenaa taitoa :smiley-angry007
 
Oli muuten hauskaa olla näin viimeisillään raskaana häissä. Oli meinaan nenäliinoille käyttöä. Normaalistikin häät voi olla liikuttavia mutta välillä itsekin hämmentyi kun ei varsinaisesti tuntunut missään mutta huomasi vaan kyyneleiden valuvan poskilla.

Aika sitkeesti kyllä jaksoin juhlia, kotiin vasta puoliltaöin. Hassua ajatella, että vauva vois syntyä koska vaan, nyt 38+2. Sanoisin kuitenkin että viikkoon tai puoleentoista ei ole vielä tulossa. Nyt on hyvä, ei raivostuta eikä satu mihinkään, turvotus laskenut. Mieskin osaa olla oikein ihana vaikka jo jännittääkin synnytystä.
 
Täällä ollu nyt pari päivää aivan järkyttävää vatsan kiristystä ja veto veks. Toivottavasti olo pian normalisoituu, muuten tuntuu kyllä loppuaika aivan helvetillisen pitkältä ..
 
Oli muuten hauskaa olla näin viimeisillään raskaana häissä. Oli meinaan nenäliinoille käyttöä. Normaalistikin häät voi olla liikuttavia mutta välillä itsekin hämmentyi kun ei varsinaisesti tuntunut missään mutta huomasi vaan kyyneleiden valuvan poskilla.

Aika sitkeesti kyllä jaksoin juhlia, kotiin vasta puoliltaöin. Hassua ajatella, että vauva vois syntyä koska vaan, nyt 38+2. Sanoisin kuitenkin että viikkoon tai puoleentoista ei ole vielä tulossa. Nyt on hyvä, ei raivostuta eikä satu mihinkään, turvotus laskenut. Mieskin osaa olla oikein ihana vaikka jo jännittääkin synnytystä.
Heinäkuussa oli kummitytön rippijuhlat ja kyllä konfirmaatiokirkossa huomasi, että oon niiiin raskaana ja tunteet koko ajan pinnassa. Alttarilla kun käytiin kummilapset siunaamassa, niin ei siitä itkusta tullut loppua. Kaikkien muiden kummit iloisesti hymyilivät ja naureskelivat ja mä rääyin räkä poskella, kun nenäliinatki jäi kirkon penkille :p
 
Takaisin
Top