Oireet

Kannattaa soittaa ja varata aika. Minäkin sain perjantaille ajan soittaessani neuvolaan, muuten olisi mennyt ensi viikolle vasta.
 
Jos joku teistä on saanu lapsen aiemmin niin oletteko tehnyt vatsansitomista vähän synnytyksen jälkeen? Äitini sanoi että ennen vanhaan se oli aika normi käytäntö. Haluaisin nääs palautuu mahd.nopeesti...
 
Piiu: mä en jaksa montaa kertaa ravata taysissa, kun vaikka sinne pääsis alkuviikosta, niin smne todennäköisesti laittaa kotiin takas odottaa.
Mulla on nyt tän illan aikana tullu lapsivesien tihuttamisepäilys, joten aamulla joudutaan kuitenkin lähtee taysiin. Eiköhä sielä selviä sit jatkot et jos ei o vettä, niin mitä sitten seuraavaksi tapahtuu
 
Tänä yönä ei juuri olla nukutu. Kipua on alaselässä ja lantion seudulla. Panadolistakaan tunnu olevan apua. Väsyttää mutta uni ei tuu.
 
Mulla on ollu läpi yön päänsärkyä ja edelleen..:coldfeet: Särkylääke toivottavasti auttais nyt!!
 
Kotia vielä lähettivät.. Tiistaina käynnistys jos ei siihen mennessä oo syntynyt.

Mutta jotain positiivista, nyt oli jo sormelle auki että tunsi jo vauvan pään, mutta kanavaa jäljellä 3 cm. Pyöräyttelikin siellä kunnolla jos se aiheuttaisi jotain siellä lisää.
Painoarvio 4105g. Ja tänään siis 41+1.
 
Mä oon viimeaikoina heränny muutaman kerran yössä kun vatsa menee kovaksi, alavatsaa ja alaselkää jomottaa. Onko nämä supistuksia vai johtuuko vaan huonosta asennosta?
 
Eilen aamu 10 asti napakoita ennakoivia supistuksia koko päivä 20min-15min välein,pysty kuitenki touhuilee. 21:30 menin nukkuu ja heti alko tasasee tulla eka 15min välei ja sit 10min välein kokoaja kipeempiä supistuksia. Kellottelin niitä ja jo 22:30 supisti ni kovaa et oli lähettävä isolle asialle jalat täristen, ei kuitenkaa varpusparvea tullu. Hipsin takas sänkyy ja otin panadolit mukaa et sit herätän miehen jos ei niillä asetu kipu. No en ehtiny ottaa Panadolia ku supistukset hiipu. Kyl kiukutti, selän kuummotus vaa jäi ja sit nukahin.. nyt sama homma, napakoita supistuksia heti aamusta tasasee tahtii mut ei kipeitä... saas nähä tuleeko vauva tänä vklpna, toivoa sopii :)
 
Eilen aamu 10 asti napakoita ennakoivia supistuksia koko päivä 20min-15min välein,pysty kuitenki touhuilee. 21:30 menin nukkuu ja heti alko tasasee tulla eka 15min välei ja sit 10min välein kokoaja kipeempiä supistuksia. Kellottelin niitä ja jo 22:30 supisti ni kovaa et oli lähettävä isolle asialle jalat täristen, ei kuitenkaa varpusparvea tullu. Hipsin takas sänkyy ja otin panadolit mukaa et sit herätän miehen jos ei niillä asetu kipu. No en ehtiny ottaa Panadolia ku supistukset hiipu. Kyl kiukutti, selän kuummotus vaa jäi ja sit nukahin.. nyt sama homma, napakoita supistuksia heti aamusta tasasee tahtii mut ei kipeitä... saas nähä tuleeko vauva tänä vklpna, toivoa sopii :)

Toivotaan parasta. Jospa ne supistukset siitä kehittyy. :p
 
Eilen aamu 10 asti napakoita ennakoivia supistuksia koko päivä 20min-15min välein,pysty kuitenki touhuilee. 21:30 menin nukkuu ja heti alko tasasee tulla eka 15min välei ja sit 10min välein kokoaja kipeempiä supistuksia. Kellottelin niitä ja jo 22:30 supisti ni kovaa et oli lähettävä isolle asialle jalat täristen, ei kuitenkaa varpusparvea tullu. Hipsin takas sänkyy ja otin panadolit mukaa et sit herätän miehen jos ei niillä asetu kipu. No en ehtiny ottaa Panadolia ku supistukset hiipu. Kyl kiukutti, selän kuummotus vaa jäi ja sit nukahin.. nyt sama homma, napakoita supistuksia heti aamusta tasasee tahtii mut ei kipeitä... saas nähä tuleeko vauva tänä vklpna, toivoa sopii :)

Kuulostaa lupaavalta :)!
 
Eilen aamu 10 asti napakoita ennakoivia supistuksia koko päivä 20min-15min välein,pysty kuitenki touhuilee. 21:30 menin nukkuu ja heti alko tasasee tulla eka 15min välei ja sit 10min välein kokoaja kipeempiä supistuksia. Kellottelin niitä ja jo 22:30 supisti ni kovaa et oli lähettävä isolle asialle jalat täristen, ei kuitenkaa varpusparvea tullu. Hipsin takas sänkyy ja otin panadolit mukaa et sit herätän miehen jos ei niillä asetu kipu. No en ehtiny ottaa Panadolia ku supistukset hiipu. Kyl kiukutti, selän kuummotus vaa jäi ja sit nukahin.. nyt sama homma, napakoita supistuksia heti aamusta tasasee tahtii mut ei kipeitä... saas nähä tuleeko vauva tänä vklpna, toivoa sopii :)

Tervetuloa tänne vaan:)
 
Täällä ollaan ja ootellaan. Oireita vaan ei sen kummemmin oo.. Ärtymystä vaan lähinnä ja selkäkipuja rv40+2
Kun oliski synnyttäny:shifty::grin
 
Joo on kyllä niin kyllästyny olo, miks ei voi jo päästä synnyttää?! Esikoisesta meni vedet 38+4, joten oon ollu koko ajan varma että tottakai tämäkin nyt sitten tulee hyvissä ajoin... Tänään 38+3 :D Olo on hyvä, siitä en valita... Mutta ei vaan jaksa odottaa enää!!!
 
Ok. Hyvä etten oo ainut odottelija. Mulla nyt 38+2. Eilis illasta asti tähän aamuun oli ihan järkyttävä päänsärky ja nukuin yön aikana ehkä max 1h. Aamulla neuvolassa proteiinit 1+ mut muuten kaikki muu ok. Väsymys valtava ja ärsyyntymis kynnys täälläkin hyvin matala :banghead:
 
Selkä kipee koko aja täälläki, vihloo alapäätä ja supistelee tiuhaa ja napakasti mut ei tarpeeks kovaa kuitenkaa... ja 39+5 nyt :O jospa vklpna....
 
Selkä kipee koko aja täälläki, vihloo alapäätä ja supistelee tiuhaa ja napakasti mut ei tarpeeks kovaa kuitenkaa... ja 39+5 nyt :O jospa vklpna....
Mulla samat oireet ja olot, nyt rv 39+1!! Oon varma, että ainakin teidän vauva ymmärtää ulostautua ennen ensi viikkoa!! :thumleft
 
Takaisin
Top