Oireet

Mulla on alkanut naama kukkimaan.. viime raskaudessa oli pitkään leuka täynnä patteja. En nyt millään jaksais samaa :banghead:
 
Minäkin aamulla pyörin sohvalla oloissani ja väkisin lähdin aamupäiväksi töihin. Yhdeksän jälkeen olot vähän helpotti ja selvisin päivästä. nyt pääsin kotia niin taas etoo :hungover:

Oon sellasissa töissä et kävin työterveyslääkäriltä hakemassa lausunnon et pääsee aiemmin äitiyslomalle. Tulee pitkä odotus kun hengailee tekemättä töitä mut en viitsi riskeerata, vaikka olis ehkä jotain hommia mahis tehdäkin.
 
Ei ole kauaakaan, kun pääsin sanomasta, että nipistely on loppunut. No nyt se tuli takaisin :confused: Selkää ja vatsaa nipistää tosi epämukavasti. En tiedä jännitänkö loman loppua ja huomista työpäivääni näin kovasti ja siksi oirin moista.
Todella epämukava olo...
 
Minäkin aamulla pyörin sohvalla oloissani ja väkisin lähdin aamupäiväksi töihin. Yhdeksän jälkeen olot vähän helpotti ja selvisin päivästä. nyt pääsin kotia niin taas etoo :hungover:

Oon sellasissa töissä et kävin työterveyslääkäriltä hakemassa lausunnon et pääsee aiemmin äitiyslomalle. Tulee pitkä odotus kun hengailee tekemättä töitä mut en viitsi riskeerata, vaikka olis ehkä jotain hommia mahis tehdäkin.

Saas nähä kuin kauan itte pystyy töissä olemaan. Viimeksi oli mahdollista tehdä toisia hommia ja pysty melkein loppuun asti olemaan. Nyt ei oo samaa mahdollisuutta niin vähän jännittää et oonko jo puolesta välin saikulla :confused:
 
Mulla kans kauhistuttaa jo tää pahoinvointi. Pelottaa kokoajan, et milloin laatta lentää asiakkaiden päälle. Viime raskaudessa tuli välillä super kiire vessaan
 
Mä kävin tänään hakee nämä pahoinvointirannekkeet. Kerran oon tullut silti jo oksennettua taas. Mut tänään on silti ollut parempi päivä pahoinvoinnin suhteen, oon jopa ihan kohtalaisesti pystynyt syömään. Huomenna tulee äiti yökylään, miten onnistun olemaan paljastumatta?:/ en haluaisi vielä ehkä kertoa...
 
Mä kävin tänään hakee nämä pahoinvointirannekkeet. Kerran oon tullut silti jo oksennettua taas. Mut tänään on silti ollut parempi päivä pahoinvoinnin suhteen, oon jopa ihan kohtalaisesti pystynyt syömään. Huomenna tulee äiti yökylään, miten onnistun olemaan paljastumatta?:/ en haluaisi vielä ehkä kertoa...

Onks rannekket oikeessa kohassa? Tai ne pallot. Sanot vaikka et on vissiin oksennustauti tulossa tai ruokamyrkytys :D mulla kun oli sillon plussan aikaan pahaan oloa ja ruoka ei maistunu ja äiti siis luuli että olin ollu juomassa edellisenä päivänä mut silti kyseli oonko raskaana??? NO EN JUSTHAN MÄ OLIN JUOMASSA :D :D
 
Mua ihmetyttää kun ei oo pahoinvointia. Aikasemmis raskauksis oon oksentanu aina monta kertaa päiväs.
 
Mulla etova olo on yllättäen helpottanut! *kopkop* aamuisin on vain ihan pikkusen etovaa oloa, mutta työpäivät sujuvat ihan hyvin. Jospa tämä jatkuisi näin :) töissä on kyllä noloa kun hengästyn pienistäkin nousuista kun kävellään. :D En ole missään super hyvässä kunnossa, mutta on minulla varmasti keskiverto kunto. Eli ei pienet nousuisi pitäisi niin pistää puuskuttamaan. Ähisen aina vaan joukon perällä ja olen pitkään hiljaa kun päästään perille :D
 
Onks rannekket oikeessa kohassa? Tai ne pallot. Sanot vaikka et on vissiin oksennustauti tulossa tai ruokamyrkytys :D mulla kun oli sillon plussan aikaan pahaan oloa ja ruoka ei maistunu ja äiti siis luuli että olin ollu juomassa edellisenä päivänä mut silti kyseli oonko raskaana??? NO EN JUSTHAN MÄ OLIN JUOMASSA :D :D

Minun mielestä on oikeessa kohdassa ja monta kertaa tarkistellutkin että onko. Ostin nää käytettynä, niin mietin että onko nämä mulle kuitenkin liian löysät. Ihan näistä jäljet jää noista palloista, ei kai ne nyt saa liikaakaan puristaa. Mut vaikee sanoa onko näistä apua, kun tänään ollut muutenkin vähän parempi päivä.
Niin ja en mä kehtaa äidille valehdella jos sattuu oikein huono olo iskemään. Tiedän että se vihaa valehtelua, enkä toki itsekään tykkää valehdella. Sitä paitsi äiti varmasti huomaa jos yritän valehdella. Oon huono valehtelemaan ja äiti jos joku sen varsinkin huomaa.:D Toivon nyt vaan että tiedossa olis hyviä päiviä pahoinvoinnin suhteen.:)
 
Mulla etova olo lisääntyy.. Välillä en tiä olisko paree syödä vai olla syömättä, etoo ennen ja jälkeen nytte..:hungover: Ja mä hengästyn kans jo ihan pienestä..
 
Tää väsymys!!
Haukotuttaa koko ajan, jos päikkärit ottaa ei meinaa millään jaksaa nousta.

Etovaa oloa on välillä, mutta vielä onneksi vähäistä.
 
Huomaa ettei ruoka maistu läheskään samalla tavalla mitä normaalisti. Piti ottaa taas kalorilaskuri käyttöön ku alko näyttään ettei tuu lähellekään syötyä tarpeeksi mitä pitäs :confused: ja vesi. Aamusta ei pysty oikeastaan juomaan ollenkaan ku alkaa heti yökkäyttään. Päivän aikana saa jonkun lasin juotua vähän väkisin. Mehua/limsaa/vichyä pystyy paremmin juomaan.
 
Oli eilen jo pakko ostaa ekat mamafarkut, maha on niin kosketusarka ja turvoksissa et kaikki housut puristaa :bag:
 
Mullakin tämmöset lökäpöksyt tai mekko koko ajan päällä, kun muut vaatteet puristaa. Ei nyt onneksi mikään farkkusää olekaan, mut luulen, että sit kun seuraavan kerran on, saan laittaa jotku mammafarkut jalkaan. Tulee semmonen paineentunne farkkujen kanssa, mitä nyt yks päivä kokeilin.
 
Mulla tuntuu kans ihan legginsien kanssa jos vedän ne mahan että puristaa ja ahdistaa niin pakko ottaa pois :D farkkuja en oo viittiny kokeillakkaa.. mekkoja kans tullu nyt pidettyä :) Täytyy kohta kaivella mama vaatteet varastosta :p Kamalaa kun joka päivä ihan yhäkkiä tulee kamala väsymys ettei jaksa mitään, mut en sit kumminkaan osaa nukkua päiväunia.
 
Mäkin oon mekkolinjalla mennyt viimepäivät ja sama juttu että normifarkut puristaa jo vaikka liian aikaiseltahan se vielä tuntuu :joyful:
 
Täällä kans turvotuksen takia farkuista ei voi haaveillakkaan. Sentään laskenut sen verran että pystyn pitämään omia työhousuja, tosin ruokiksen jälkeen joutuu yleensä avaamaan napin :p löysin kirppikseltä yhet farkut ja siskolle (la syyskuussa) toin jenkeistä päheet äitiysfarkkushortsit niin luulen että noilla kaksilla (shortsien kans tietty sukkikset) + legginseillä yritän pärjätä. Onneks mekkoja löytyy kaapista useita (:
 
Takaisin
Top