Oireet

Nyt taitaa olla 8+5... mut hei..onko normaalia et kohtu tuntuu ja näkyy kun selällään makaa ja vetää vatsaa sisään :nailbiting: no oon joo tosi hoikka, mut näin aikasin jo.. painooki on tullu 2,5 kiloo..mikä sit pystyasennossa näkyy..mut selällään häpyluun yläpuolella on kova ehkä luumun kokokoinen pallo

Kohtu on kyllä noilla viikoilla jo appelsiinin kokoinen.
 
Mulla taas paino pudonnut sen pari, kolme kiloa... Ja hoikka olen jo entuudestaankin. Toisaalta ymmärrän sen että kiloja hävinnyt kun ei tee mieli oikein mitään syödä, ja kaikki makea jäänyt ihan tyystin pois, samaten juustot. Mutta toisaalta taas normaalisti syön salaatteja ja rehuja muutenkin tosi paljon, niin tällä hetkellä voisin elää pelkällä perunalla ja leivällä. :wtf: Mutta ehkä sen takia onkin usein niin hirveä turvonnut fiilis!
 
Onko jollain aamuisin vatsa sekaisin tai löysällä?! Tuntuu, ettei ole normaalia vatsantoimintaa enää, aina tulee enemmän tai vähemmän löysänä kaikki ja juurikin heti aamulla.... Auttaiskohan Visiblin?!

Toinen mikä häiritsee on öiset heräämiset. Jessus mutta miksei voi nukkua siihen asti kun kello herättää. Heräilen pitkin öitä enkä saa heti unen päästä kiinni. Kuuntelen esikoisen ja miehen kuorsausta ja tuhinaa ja odotan, että josko nukahtaisin uudestaan.
 
Huomasin tässä viikolla 11 vasta kun olen ottanut monivitaamini valmistetta mikä sisältää foolihappoa vietän puoli päivää pää pöntössä. Satunnaisesti olen ottanut pelkän foolihapon ja huomasin että niinä päivinä en ole oksentanut. Se on hyvä todeta tässä vaiheessa kun luultavammin se pahoinvointi lakkaa muutenkin kohta.
 
Mulla on taas ihan törkeen paha olo :yök: en pysty juuri edes liikkumaan kun alkaa oksettaa ja makoillessa alkaa närästää :/ vatsaa turvottaa ja väsyttää niin ettei meinaa hereillä pysyä. Onneksi kohta voi komentaa lapset suihkuun ja iltapuuhiin. Sitten saakin painua itekin nukkumaan.

Hena ja Toivo-Sinikka 8+2
 
Tänään 8+1 ja olo on ollut nyt 2,5 viikon verran aivan järkyttävä. Mikään ruoka ei oikein maistuisi, ällöttää 24/7, oksennusta lentää välillä ja maha on aivan löysänä :depressed:
 
Oltiin viime viikko lomareissulla, ja ilokseni oireet alkoivat juuri silloin helpottaa! Jotain outoa oloa yhä on, ja väsyneenä tulee yhä erityisen huono olo, mutta aika normaalisti voi jo syödä eikä tartte maata pahaa oloa karkottaakseen. Ja se lamauttava väsymys on kadonnut. :) Olin varautunut paljon pidempään kärsimykseen, viime raskaudessa olo alkoi normalisoitua joskus viikolla 15. Nyt 11+3.
 
Paniikki. Äsken vessassa käydessä tuli verta ihan reilusti paperiin. Pahoinvointiakaan ei oo ollut sitten aamun. En kestä toista keskenmenoa. :sad010
Viikot 8+6.
 
Voimia Jupiter!!! :sad001 Toivottavasti vuoto loppuu pian eli olis harmitonta eikä tuu kipuja.
 
Tsemppiä Jupiter, toivotaan että kaikki on hyvin! Onko verentulo jatkunut vai tuliko vain hetken aikaa?
 
Takaisin
Top