Oireet..

Huomasin juuri peilin edessä että verisuonet kuultaa pelottavan vahvasti ihon alta. Ihan kuin joku olisi piirrellyt sinisellä vesivärillä ja kuulakärkikynällä pitkin käsivarsia, naamaa, rintoja ja vatsaa. Kun niitä jää liikaa tuijottamaan niin voi miltei tuntea miten veri pumppautuu niitä pitkin. :D Liittyynee lisääntyneeseen verimäärään.
 
Mulla on aina kuultanu rintakehästä, käsistä ja osittain mahasta verisuonet, mutta nyt saunan jälkeen mies vaan tuijotti niitä ja totesi, että: "Oho!" Puskee hienosti verisuonet pintaan pienestäkin kuumuudesta tai hikoamisesta!
 
Kyllä mullakin kuultaa normaalistikin, on niin kalpea iho. Mutta nyt pisti jo omaankin silmään ja pahasti. :D
 
Onko kakkosta odottavat tuntenut nykyisen odotuksen aikana liikkeitä milloin? Oon kovin hätäinen, kun sanovat, että kakkosesta liikkeet tuntuu aikaisemmin ja itse en ole tuntenut vielä. Nyt viikkoja 16 ja bonuksena istukka edessä :D
 
Inhottavaa, kun nyt tulee näitä kaikenlaisia ruokarajoitteita... Possunlihan haisee raakana niin pahalle, etten voi valmistaa, ja naudanlihan taas maistuu kypsänä niin kamalalle että meinaan oksentaa. Kana ja kala sentään vielä maistuu, ja peruna, mutta aika yksioikoista meillä tämä ruokailu on. Onneksi tytöt lähtevät ensi viikolla taas päiväkodille, niin saavat kaikenlaista ruokaa! :p

Mä en ole vielä varmaankaan tuntenut liikkeitä, kolmas raskaus ja rv 15+ menossa. Tai saatoin yhtenä iltana jotain tuntea mutta en ole ollenkaan varma mitä se oli.
 
Mulla tuntunut ehkä pieniä liikkeitä nyt viikon verran. Tänään 17+1 ja kolmas raskaus. Istukka luultavasti edessä. Elohiirimäistä nippailua ja tykytystä oikeassa kyljessä. Ehkä parin viikon päästä tuntuu voimakkaammin:)
 
Serena mullakin istukka edessä. Ekassa tunsin 18+0 käteen asti kun oli istukka takana.. ja nyt tuntuu vasta jotain pientä välillä 18+2.
 
En tiedä missä on istukka nyt, ekassa selvisi rakenneultrassa että oli edessä ja liikkeetkin tuntui vasta sen ultran jälkeen. Nyt on 14+ 5 ja oon uskonut tunteneeni välillä pientä kutinaa, mutta voi olla muutakin.
 
Nyt on alkanut parina päivänä tuntumaan sellaisia ettei niitä enää sekoita ilmavaivoihin!

16+1
 
Mulla myös hieman vainoharhaa noiden liikkeiden kanssa. :p 17+5 menossa, ensimmäinen kyseessä ja istukka takana.. Tuntuu muutenkin, että maha on venynyt ja ollut erittäin pinkeänä tänä viikonloppuna :rolleyes:
 
Tänään on ollut kyllä hankala päivä mahan kanssa. Sadepäivän kunniaksi siivottiin isännän kanssa keittiön kaappeja samaan aikaan kun lapset nukkuivat päiväunia. Oma lepo siinä hetkessä jäi siis välistä. Kovasti on nyt illasta sitten kivistänyt alamahalla, liekö sitten tuli liikaa nousuja ja laskuja kun yläkaappeja tyhjentelin ja pyyhin keittiötikkailla? Onneksi nyt iltaa kohti tuntuu helpommalta jo.
 
Täällä myös alavatsaa kivistänyt ja ollut sellainen inhottava paineen tunne aina jos jotain yhtään enemmän tekee, kyykkii tai muuta. Ei kuitenkaan oo ihan semmosia harjotussupistuksia mitä esikoisen aikaan tuli, silloin heitti vatsan aina ihan kovaksi.
 
Mäkin oon miettinyt noista ala mahan tuntemuksista että ei ne kyllä vielä ole niitä harjoitussupistuksia, aika samanlaisia kylläkin. Varuillani olen kuitenkin kun muistan niin elävästi sen miten ne vaikutti viimeksi vaikkei niiden pitänyt mitään tehdä... Eli olen asennoitunut siihen että kuukauden - kahden päästä tulee jonkinlainen liikuntakielto tms
 
Mulla on tässä nyt muutamia kertoja varsinkin iltaisin/öisin tullut vessassa käynnin jälkeen ihan hirveä alavatsa kipu.. tulee siis kun saa rakon tyhjäksi, ja pissalla saa rampata kokoajan. Kipu helpottuu nopeasti kunhan makuulleen pääsee. Sellainen kiristävä/pistävä tunne. o_O
 
As we speak tyyppi heiluu vattassa ja TUNNEN SEN! Tänään 16+5 ja siis toinen tulossa. Liekö tykkää puurosta yhtä paljon, kuin äiti nyttemmin #ruokahimot
 
Huoh, vatsa kasvaa ja on pinkeä. Mutta liikkeitä ei tunnu... Viikkoja 19+6 jo. Viikon päästä rakenneultra. Lienekö mitään mitä odottaa edes.... Toki ensimmäistä odotan, mutta tuntuu että pitäisi jo jotain elämää olla mahassa. :oops:
Painoa on tullut nyt vasta kilo ekan neuvolapunnituksen päälle (joka oli toukokuussa). Hiukan lähti laskemaan alussa. Pienikokoinen olen itse muutoinkin. Onko muita, jotka vielä odottelee merkkejä elämästä?
 
Takaisin
Top