Oireet?

Täällä ei huono olo oo ainakaan vielä helpottanu (13+0 nyt). Maha on vuorotellen kovalla ja vuorotellen löysällä, kivaa...
 
Täälläkään ei meinaa pahoinvointi loppua ollenkaan, nyt 15+4. Mulla ei onneksi ummetusta, enemminkin hieman löysällä vatsa ollut alusta alkaen. Väsymys ja unettomuus myös edelleen vaivaa. Onneksi flunssa lähti paranemaan nopeasti sentään :).
 
Hurjia oireita täällä monella ollut. Itse niin oireeton ihan koko raskauden ajan. Edellisessäkin oli vain pari kertaa kuvottavaa oloa ja väsymystä. Tässä nyt äärimmäisen lievänä, jos ollenkaan. En ole koskaan oksentanut raskauden takia ja teidän tarinat kuulostaa siksikin tosi hurjilta.
 
Täälläkin oksennellaan edelleen säännöllisen epäsäännöllisesti. Hajut on nyt ollu erityisen pahoja laukasemaan huonon olon, joten mies on joutunu ottaa päävastuun esikoisen pottatreeneistä. En pysty ollenkaan olee samassa tilassa hajun kanssa.

Erona aiempaan, nyt on allergiat ihan katossa. Esikoista odottaessa kaikki allergiat katos melkein kokonaan enkä siitepölykaudellakaan joutunu syömään lääkkeitä. Nyt on ollu ihan päinvastasesti paljon rajummat ja laajemmat oireet kuin koskaan ennen. Uusia allergisoivia ruokiakin on ilmaantunu. Toivottavasti on väliaikanen muutos tämä...
 
Mä oon kans alkanu huomaamaan uusia allergioita, toivon et ne häviää sit ku tää raskauskin on ohi. En aiemmin ole reagoinu voikukan siitepölyyn ja nyt sen lisäksi vielä koiratkin saa nenän tukkoonn ja yskimään :sad001 Omaa koiraa ei ole, mut naapurin koiria silittäessä alkaa joka kerta oireilu. Haaveena oma koira joskus niin en todellakaan halua olla loppuikääni niille allerginen.
 
Mä oon kans alkanu huomaamaan uusia allergioita, toivon et ne häviää sit ku tää raskauskin on ohi. En aiemmin ole reagoinu voikukan siitepölyyn ja nyt sen lisäksi vielä koiratkin saa nenän tukkoonn ja yskimään :sad001 Omaa koiraa ei ole, mut naapurin koiria silittäessä alkaa joka kerta oireilu. Haaveena oma koira joskus niin en todellakaan halua olla loppuikääni niille allerginen.
Voi ei, toivottavasti menee ohi. Mun äiskälle tuli kaikenlaisia allergioita, jotka sit jäivät pysyäkseen :/
Itse olen allerginen vähän kaikelle ja moni onkin sit pahentunut tän raskauden aikana. Mulla rohtui nyt huulet tosi pahasti, kun join viikonloppunan appelsiinimehua. Eli pitää jättää se siis kokonaan pois. Joo ei nää allergiat kivoja ole.
 
Mä en oo millekään allerginen (tietääkseni:grin) mut nyt raskaudenajan oon voimakkaasti reagoinu siitepölyyn! Ihan tukkonen olo koko ajan ja silmät rähmii.
Ananas kirveli suussa normaalia enemmän, joten sitäkään en oo erityisemmin syöny alkuraskauden himon jälkeen:p
 
Mulla ei lapsena ollu mitään allergioita, joskus teini-iän jälkee alko siitepölyoireet, mutta vasta viime vuosien aikana oon onnistunu kohdistaa ne oireet leppään, mäntyyn ja pujoon. Nyt sitte toi voikukan siitepöly ja koira on ihan uudet. Tomaatti kutittaa ja kirvelee suussa, mutta syön silti. Sit välillä on ollu sellasia satunnaisia reaktioita päärynään, vihreään elintarvikeväriin ja mustaherukkaan. Mut kuitenkaan ei ole niitäkää joutunu jättämään pois. Ja peruslaastareiden liimapinta aiheuttaa kans oireita. Ja sit jotkut autot sisältää sisäkankaissa tms. jotain sellasta joka saa mun imusolmukkeet turpoomaa ja kipeytymään, mutta ei kaikki. Ja ei mitään hajua mikä se aine sit on.
 
Minullakaan ei ole allergioita. Hurjaa on ollut seurata vierestä miehen siedätyshoitoa ja en taaskaan osaisi ees kuvitella tai samaistua vaikeasti allergisten arkeen. Onneksi miehelläni ei enää nykyään ole myöskään mitään kovin kummoista.
Mutta tuon elintarvikkeiden lisäaineiden tms vaikutuksen oon kans huomannut. Saattaa jostain säilykkeistä (hedelmä, tölkkisäilyke) tulla pienoisia oireita. Vaikka esim. Ananassäilyke. Mutta sitten taas tuoreena ei tule mitään vaikka kuinka paljon söis :eek:
 
Ääk, mulla tuli aamulla toisesta rinnasta tippa jotain nestettä. Onks se jotain esimaitoa!? Tää on mulle ihan outoa ja uutta kaikki, olin jotenkin ihan ällöttynyt tästä. Nyt huvittaa oma reaktio jo, kyllähän tääkin tutuksi tulee tässä matkan varrella :D
 
Ääk, mulla tuli aamulla toisesta rinnasta tippa jotain nestettä. Onks se jotain esimaitoa!? Tää on mulle ihan outoa ja uutta kaikki, olin jotenkin ihan ällöttynyt tästä. Nyt huvittaa oma reaktio jo, kyllähän tääkin tutuksi tulee tässä matkan varrella :D
Joo sitä voi tulla, luin just muutama päivä sitten siitä :D ja siis on normaalia :)
 
Ääk, mulla tuli aamulla toisesta rinnasta tippa jotain nestettä. Onks se jotain esimaitoa!? Tää on mulle ihan outoa ja uutta kaikki, olin jotenkin ihan ällöttynyt tästä. Nyt huvittaa oma reaktio jo, kyllähän tääkin tutuksi tulee tässä matkan varrella :D

Mulla tulee kans aina kun vähä puristaa.
 
Tyttöjä odottaessa alko jo tosi aikasessa vaiheessa rinnat vuotamaan, poikaa odottaessa ei tullu mitään ennen ku synnytyksen jälkeen. Nyt vielä poikaa imetän niin tulee, mut en tiedä tulisko muuten.
 
Onks muilla mameilla hormonaalista näppyä kaulan alueella? Noh, vaivaan nyt ei taida auttaa kun synnyttäminen? Onneks ovat kaulalla, eikä keskellä naamaa :) jännä kyl, muutoin iho on ollu kyl parempi ku vuosikausiin :) toki silläkin on varmasti merkityksensä, et nyt ei oo polttanut ollenkaan moneen kuukauteen:)
 
Näppyjä on saatana joka paikassa!! Anteeksi kielenkäyttöni, mutta niitä on naamassa, niskassa, hartioilla, rinnassa, kaulassa.... On mulla aina jokunen finni ollu naamassa, mutta että tällee?? Ei esikoisen aikaan ollu tämmöstä
 
Mulla taas iho parempi kuin normisti. Esikoisen aikaan oli koko ajan joku näppy jossain, mutta nyt on ollut tosi vähän..
 
Näppyjä on saatana joka paikassa!! Anteeksi kielenkäyttöni, mutta niitä on naamassa, niskassa, hartioilla, rinnassa, kaulassa.... On mulla aina jokunen finni ollu naamassa, mutta että tällee?? Ei esikoisen aikaan ollu tämmöstä

Sama. Mulla ei oo teininäkään ollu näin paljon finnejä ku nyt.
 
Näppyjä on saatana joka paikassa!! Anteeksi kielenkäyttöni, mutta niitä on naamassa, niskassa, hartioilla, rinnassa, kaulassa.... On mulla aina jokunen finni ollu naamassa, mutta että tällee?? Ei esikoisen aikaan ollu tämmöstä
Nyt on naama pysynyt kunnossa. Esikoisen aikaan räjähti kunnon akne poskiin ja ohimoille. Nyt on, kuten myös esikoisen aikaan, selässä ja varsinkin rinnoissa näppyjä. Ihanan seksikästä kun tissit tursuaa mätäpalleroita.
 
Mulla on vähän kuiva iho yleensä, vaan eipä oo nyt! Kunnon limanaama, finnejä ei sentään ole vielä tullut.
 
Takaisin
Top