Oireet?

Miten voi olla et rintojen arkuus tulee ja menee ;o voiko tää olla normaalia?
 
Mä innolla odotan jotain rintatuntemuksia tekis tästä jotenkin todellisempaa nyt lähinnä pistää huolestuttamaan kun ei oo minkäänlaisia tuntemuksia. Esikoisesta ei ollu yhtään huonoa oloa vähän etomista viikoilla 7-9 mut nyt on etomista heti jos ei jotain syö, oon nyt mättäny kasviksia paloina ettei tulis kiloja napostelusta :)
 
Mulla oli esikoisesta rajua pahoinvointia rv6-20+ ja senkin jälkeen epäsäännöllisesti etovaa oloa. Nyt tuntunut vaan pientä ällötystä, mutta kauhistuttaa ajatus, että alkaisi taas.

Väsymys on isoin oire tähän asti. Tuntuu, että voisin nukkua koko ajan.
 
Nenna, mulla oli samoin ton pahoinvoinnin kanssa enkä tiedä miten selviin, jos taas on samanlaista! :depressed:
Nyt ollu vaan aamuisin etovaa oloa, joka menee syömällä ja juomalla ohi.

Tänään meni taas melkeen 2h päikkärit! Ja yöunet kuitenkin 9h. On tää rankkaa :grin
 
Mulla myös oli esikosta aivan kaameet pahoinvoinnit ja oksentelin aamusta iltaan. Nyt toivon et tän kanssa selviän tällä etovalla ololla joka mulla on aika ajoin.
 
Täälläkin kahvi ällöttää, ja molemmin puolin alavatsaa juilii. Rinnat eivät ole kipeytyneet, johtunee ehkä siitä että imetän esikoista vielä pari kertaa päivässä. Viikkoja ehkä 4+2, esikoisen odotuksesta melkein tarkalleen kaksi vuotta enkä oikein muista miltä sillon tuntui. Pitäisiköhän oireita olla jo enemmän? Täytyy ehkä mennä sinne varhaisultraan tarkistamaan, että onhan siellä oikeasti joku!

Mä imetän myös vielä 2v taaperoa. Aluksi ei nänneissä tuntunut mitään, vaikka esikoista odottaessa rinnat kipeyty jo ennen plussaa. No nyt viikolla 6+ jotain on kyllä alkaneet jo nännit ihan kunnolla kipeytyä. Oikeen vihlasee kun taapero ottaa kiinni ja heruminen sattuu :sad001 Vielä tän kivun kanssa pärjään, kun taapero käy niin vähän rinnalla ja ollaan yöimetys jo lopetettu. Eli toivottavasti ei nyt pahene :confused:
 
Mietin täällä myös noita oireiden vaihtelevuutta. Viikonloppuna olin ihan poikki ja oli huonoa oloa mutta nyt ei oikeastaan mitään ole ollut pariin päivään. Rintojen arkuuskin alkaa helpottaa. Samoin oli aiemmassa keskenmenossa, että oireet loppui hiljalleen.
 
Tosi ärsyttäävää tuo kun oireettomuus voi johtua siitä että menee kesken tai sitten se voi olla ihan normaalia :shifty:
 
Pookkana, sanopa muuta. Eikai sitä sais liikaa ajatella, mutta vaikeaa olla miettimättä. Tulee niin vahvasti viime syksyinen mieleen. Sen takia ei ole uskaltanut edes iloita tästä. Pelottaa, että jos iloitsee niin sitten putoaa ja korkealta. Viimeksi leijailin niin pilvissä, kun plussa pärähti mutta viikolla 8 meni sitten kesken ja sehän se vasta kamala paikka oli :/
 
Toivottavasti oireettomuus olis ihan normaalia! Varmasti asiaa miettii vielä enemmän, jos on jo keskenmenoja kokenut :arghh:

Esikoisen aikaan en osannu ajatella tai pelätä keskenmenoja. Nyt pelko koko ajan ajatuksissa. Me yritettiin tätä kakkosta yli 2vuotta ja tuntuis ihan kamalalta, että tää vietäis meiltä pois.
Pitää vaan yrittää olla miettimättä asiaa ja yrittää iloita tulevasta.
 
Voihan niitä varmasti tulla oireettomiakin päiviä, jokainen raskaus on kuitenkin niin erilainen ja jokainen päiväkin erilainen. Eikai sitä kannata kirvestä vielä kaivoon heittää, rauhallisesti odotella mitä tapahtuu :) Negatiivisuus ei taida ainakaan auttaa tässä asiassa!
 
Mulla on ollut tänään aivan älyttömän huono olo koko ajan. Ihan kamalaa. Toivottavasti tää ei kovin kauaa jatkuisi tai pahentuisi, mutta se saattaa olla turha toive. :grin Tällä hetkellä mennään arviolta viikolla 5+6.
 
Mulla oireena enää oikeastaan kova väsymys ja palelu, Mulla kans ei oo rinnat tai nännit kipeytyny ja heti pelkää et kaikki huonosti :S

Imetän myös edelleen reilu 2v poikaa. Toivon että tulee rintojen arkuus,no ensiviikolla se varhaisultra nii näkee ainakin että onko oikeassa paikassa mitään :)

MomToBe2 ja rv 5+4
 
Mulla on kutakuinkin sama MomToBe sulla, väsyttää ja palelee ja esimerkiksi huono olo tulee lähinnä väsymyksen seurauksena, mikä on täysin poikkeavaa aiempiin raskauksiin verrattuna. Myös rintakipujen puuttuminen on outoa, mutta mä myös imetän vielä 2v kuopusta joten ehkä se selittää ja imetyshormonit ehkä muutenkin tasoittaa raskaushormonien vaikutusta, näin koitan uskoa :)

Rv myös 5+4 todennäköisesti, ensi viikolla varmistunee ultrassa tilanne kaikin puolin.
 
Mulla on kyllä rintojen arkuus ihan joka päivästä, tuo 3.5v kun mennä remuaa ja tulee vauhdilla syliin ni meinaa itku päästä ku tisseihin sattuu. Sit likka vaan tokasee 'äiti, mä voin kyllä puhaltaa pipin pois' [emoji23]

Viikon päästä varhaisultra, jossa sit saadaan ehkäpä jo varmuutta että millä viikoilla sitä tässä mennään. Nythän en siis tiedä varmaks koska on tärpännyt, koska kierukka poistettiin helmikuussa ja sen jälkeen oli vaan satunnaista tiputteluvuotoa.
En millään malttais odotella mahan kasvua ja liikkeitä.[emoji7] esikoisesta alko maha jo turpoomaan rv5 jälkeen ja liikkeet aloin tuntemaan rv15 hujakoilla. :)
 
Mä tunsin esikoisesta liikeet jo rv14-15 :happy: Se oli niin ihanaa, kun potkuista tuli hyvä mieli, että kaikki hyvin :)
 
Mä tunsin vasta rv 20 just sokerirasituskokeessa ekan kerran kunnolla :)
 
Alavatsassa tuntuu jännältä vähän väliä ja kokoajan pissattaa ja väsyttää...
 
Voi apua! Vahingossa katoin dokkaria syövästä ja toki siellä on pikku lapsia taistelemassa hengestään :sad001 Itkuhan siinä pääsi! Tällä hetkellä ainut lämmin ruoka mitä saan alas on tyyliin perunaa ja pihvi. Noh, siinä tietty alan sitten miettimään sitä possu/lehmä parkaa ja sen eläimen vanhempia :sad001
 
Takaisin
Top