Oireet

Just ennen neuvolaa mulla se hikka oli siirtynyt tohon navan korkeudelle ja sillon oli tosiaan perätilassa, mutta sit kun se taas möyri niin hikka siirty alas.. en tiiä sitten miten päin tää on :wacky:
Mutta se on ainakin satavarma että potkii tuohon oikealle kylkeen ja kylkiluihin. Musta kyllä tuntuu että tää vielä pyörii ihan miten sattuu kun viimeyönäkin heräsin siihen kun ihan hirveetä kuperkeikkaa pikkumies heittelee. Kyllä oli vatsanahkalla kestämistä ja aamulla kyllä olikin tosi kipee sen venytyksen jäljiltä :eek:
 
Mulla on molemmissa raskauksissa hikka tuntunut (ja näkynyt) navan seudulla. Eli aina hytkyy peppu :rolleyes:
 
Maha hytkyy aikalailla joo nykyisin (rvk 38), kun vauvalla hikka. Mulla vauva rt:ssa ja hikka nipottaa parhaiten ihan tuolla häpyluun tietämissä, vaikka tosiaan koko mahakin hytkyy :grin Meidän vauva ei kyl enää niin usein hikkaile kuin aiemmin, oisko keuhkot jo melekosen valmiit sitten, ettei enää tartte harjotella :joyful:
 
Just eilen mietin kun tätä hikkakeskustelua luin etten muista milloin olisin tuntenu vauvan hikkaavan! Eilen illalla sain sitten näytteen nukkumaan mennessä :D
 
Onko kenelläkään ollut päänsärkyä? Mulla siis perjantaina siinä klo 18 jälkeen alkoi ihan tajuton päänsärky. Otin panadolia ja auttoi viemään terävimman kivun pois. Kympin jälkeen lääkekään ei auttanut ja sattui vaan päähän etten nukkunut. Klo 03 aikaan nukahdin lopulta (klo 06 aamulla päänsärky helpotti).
Eilen juhlittiin kuopuksen synttäreitä ja esikoinen alkoi sitten oksentamaan illalla ja nousi korkea kuume. Mäkin oksentelin siinä kun putsasin vahinkoja mutta taas päänsärky palasi. Paineet katsoin ja ne oli hyvät. Lääke auttoi tällä kertaa siihen kipuun. Nyt mua taas vaan pelottaa että tulee uudestaan. Ihan hirveetä. Kuuluukohan vaan loppuraskauteen?
 
Onko kenelläkään ollut päänsärkyä? Mulla siis perjantaina siinä klo 18 jälkeen alkoi ihan tajuton päänsärky. Otin panadolia ja auttoi viemään terävimman kivun pois. Kympin jälkeen lääkekään ei auttanut ja sattui vaan päähän etten nukkunut. Klo 03 aikaan nukahdin lopulta (klo 06 aamulla päänsärky helpotti).
Eilen juhlittiin kuopuksen synttäreitä ja esikoinen alkoi sitten oksentamaan illalla ja nousi korkea kuume. Mäkin oksentelin siinä kun putsasin vahinkoja mutta taas päänsärky palasi. Paineet katsoin ja ne oli hyvät. Lääke auttoi tällä kertaa siihen kipuun. Nyt mua taas vaan pelottaa että tulee uudestaan. Ihan hirveetä. Kuuluukohan vaan loppuraskauteen?

Minua on ainakin ohjeistettu ottamaan neuvolaan yhteyttä, jos tulee yhtäkkistä voimakasta päänsärkyä. Kannattananee soitella viimeistään huomenna. Itsellä on onneksi migreenitkin jääneet aikalailla kokonaan pois raskausaikana.

Eilen illalla meni vatsa aivan sekaisin ja sama jatkuu nyt aamulla =P Muita oireita ei oikein ole, joten en tiedä onko tämä nyt joku vatsapöpö vai jotain ihan muuta.
 
Täälläkin on ollut pari päivää pientä päänsärkyä. Myös verenpaine oli alkuviikon neuvolassa vähän koholla ja pissassa proteiinit yhdellä plussalla. Ehkä pienen pieni huoli kolkuttelee takaraivossa. Toisaalta huomenna on jo vauvan syntymäpäivä joten tuskimpa tässä ihmeitä ennen sitä ehtii tapahtua. Eikös tällaisilla pienillä raskausmyrkytysoireilla muutenkin vain seurailla tilannetta?
 
Täälläkin on ollut pari päivää pientä päänsärkyä. Myös verenpaine oli alkuviikon neuvolassa vähän koholla ja pissassa proteiinit yhdellä plussalla. Ehkä pienen pieni huoli kolkuttelee takaraivossa. Toisaalta huomenna on jo vauvan syntymäpäivä joten tuskimpa tässä ihmeitä ennen sitä ehtii tapahtua. Eikös tällaisilla pienillä raskausmyrkytysoireilla muutenkin vain seurailla tilannetta?
Varmaan sait alkuviikkoon uuden neuvola-ajan? Että katsovat taas paineet ja näytteen, ettei ole edennyt mitenkään?

Dossier: Vai oisko synnytys alkamassa...? :wink
 
[B sanoi:
Dossier[/B]: Vai oisko synnytys alkamassa...? :wink

Toivotaan, mutta ei ainakaan vielä ole mitään siihen suuntaan viittavaa. Vähän sitä ehti jo jännnäillä pytyllä istuessaan, että josko jo =D
 
Minua on ainakin ohjeistettu ottamaan neuvolaan yhteyttä, jos tulee yhtäkkistä voimakasta päänsärkyä. Kannattananee soitella viimeistään huomenna. Itsellä on onneksi migreenitkin jääneet aikalailla kokonaan pois raskausaikana.

Eilen illalla meni vatsa aivan sekaisin ja sama jatkuu nyt aamulla =P Muita oireita ei oikein ole, joten en tiedä onko tämä nyt joku vatsapöpö vai jotain ihan muuta.

Mulla on kuopuksen 3v neuvola huomenna niin kyselen asiasta. Tosiaan sunnuntaina ei särkenyt nyt päätä ollenkaan.
 
Aamuyöllä heräsin vatsanväänteisiin ja siitä asti hypännyt "tyhjennyksellä".. Mahaa ja selkää särkee, en tunnista onko supistusmaistakin joukossa. Viikonloppu ollaan vietetty kaksin miehen kanssa, ihmettelen mistä olisin taudin voinut saada. Järkky olo! :wtf:
 
Aamuyöllä heräsin vatsanväänteisiin ja siitä asti hypännyt "tyhjennyksellä".. Mahaa ja selkää särkee, en tunnista onko supistusmaistakin joukossa. Viikonloppu ollaan vietetty kaksin miehen kanssa, ihmettelen mistä olisin taudin voinut saada. Järkky olo! :wtf:

Toivottavasti kielii lähestyvästä synnytyksestä, eikä pöpöstä :)

Täällä menossa jo toinen päivä vatsa sekaisin, mutta eipä ole supistuksia tai muita oireita ilmennyt.
 
En halua lannistaa. Mutta minulla ollut 1,5kk vatsan kanssa tyhjennyskeikkoja ja väänteitä ajoittain.. eikä mitään synnytykseen viittaavaa.. mutta toivottavasti sulla enteilee
 
Sama täällä, lähemmäs viikon ollu maha tyhjennysmoodissa ja eipä juuri mitään muuta :/
 
Okei, eipä tässä kannata vielä siis juhlia.. Muutenki on nyt niin väsy ja voimat pois, että miten tässä nyt synnyttää jaksaiskaa :dead:
 
Turha siis vielä innostua =D
Toivottavasti ei nyt sentään kuukautta enää tällaista, että saa monta kertaa päivässä juosta vessassa. Alhaisen hb:n takia syön rautaa, joka ei oikein ota imeytyäkseen, ja nyt ei taatusti tartu sitäkään vähää [emoji53]
 
Takaisin
Top