Oireet

Täällä osastolla kukutaan, supistellut on koko ajan mut suht lievästi. Tens on kyllä päällä koko ajan. Nukkua ei pysty supistusten takia mutta toistaiseksi ne ei aiheuta mitään suurempaa. Sisätutkimusta eivät tee vielä kun vedet menny niin infektioriski. Eli sit odotellaan vaan. Nyt tuntuu et supparit ehkä laantunu vähän :sad001

Tsemppiä! Ei tainnukkaa mennä yli :wink
 
Ei mitään edistystä tilanteeseen, supistukset harvetunut. Joo torstaina kai käynnistellään viimeistään jos ei itekseen lähe. En ollu varautunu tähän niin ei tullu mukaan edes kirjaa.. pitkä päivä on, miehen pitää olla töissä ja pääsee illalla vasta tänne jos ei ennen tuu lähtöä saliin.
Tens-laite on muuten tosi jees, mulla ainoona kivunlievityksenä ollu toistaiseks. Epäilen kyl et supparitkin ollu suht lieviä, mut Tens on kyllä ihana, kun kipeää nämäkin tekee.
 
Muokattu viimeksi:
Kiva kuulla että Tensistä on apua, mullakin se on tuossa odottelemassa, että jotain alkaisi tapahtua :)
 
Mimmiiille stemppiä vikaan rutistukseen!
Toivottavasti lähtis etenemään ittestään.

Päivikki&Nuppu 37+0
 
Jepjep, ei muutosta tilanteeseen. Muutama supistus tunnissa, melko lievä. Käyrillä kaikki ok. Nyt toivon että yöllä ei sit alkais tapahtua vaan sais nukkua niin sit jaksais, kun käynnistys ehkä huomenillalla jo. Todella pitkä, raskas ja yksinäinen päivä. Miehen käynti illalla ihanaa ja lähtö ihan kamalaa. Jos Panadolin voimalla unta palloon.
 
Jepjep, ei muutosta tilanteeseen. Muutama supistus tunnissa, melko lievä. Käyrillä kaikki ok. Nyt toivon että yöllä ei sit alkais tapahtua vaan sais nukkua niin sit jaksais, kun käynnistys ehkä huomenillalla jo. Todella pitkä, raskas ja yksinäinen päivä. Miehen käynti illalla ihanaa ja lähtö ihan kamalaa. Jos Panadolin voimalla unta palloon.

Oi oi, tsemppiä, ei enää kauaa! :)
 
Koko yön supisteli 8-10 minuutin välein siitä saakka kun menin nukkumaan, noin 8 tunnin ajan. Tyssäs kun heräilin, ei pysty ymmärtämään. Osastolla oltu nyt 28 tuntia. Alkaa vähän henkinen jaksaminen ja yksinäisyys käydä rankaksi.
 
Varmasti on rankkaa! Ja samalla oon silti sulle kateellinen et sulla homma etenee ees jotenkuten :D
 
Koko yön supisteli 8-10 minuutin välein siitä saakka kun menin nukkumaan, noin 8 tunnin ajan. Tyssäs kun heräilin, ei pysty ymmärtämään. Osastolla oltu nyt 28 tuntia. Alkaa vähän henkinen jaksaminen ja yksinäisyys käydä rankaksi.

Voimahali :smiley-angelic003, kyllä sä siihen pystyt!!! Pystytkö yhtään käveleen, että pääsis laskeutuun.., lämpimään suihkuun/ammeeseen tai pallolle? Jakkaralle? Osaan samaistua tilanteeseesi. Toivottavasti ei tule tulehdusta, kun vedet jo menneet. Mulle tuli se tulehdus ja kuumeenkin silloin pukkas... ja vauva oli edelleen matkalla.
 
Voimahali :smiley-angelic003, kyllä sä siihen pystyt!!! Pystytkö yhtään käveleen, että pääsis laskeutuun.., lämpimään suihkuun/ammeeseen tai pallolle? Jakkaralle? Osaan samaistua tilanteeseesi. Toivottavasti ei tule tulehdusta, kun vedet jo menneet. Mulle tuli se tulehdus ja kuumeenkin silloin pukkas... ja vauva oli edelleen matkalla.

Suihkussa käyty, auttoi hetken nukkumaan. Lähdin kävelemään portaita ja meen ne vielä pari kertaa. Tulehduksia seurataan verikokein, tänään oli paremmat arvot kun eilen ja lämpöä mittaillaan. Hyppään kans käyrillä koko ajan. Toki iteki huolettaa kun vedet menny mut vakuuttavat että riittää et aamulla käynnistetään. Pitää toivoo parasta.
 
Suihkussa käyty, auttoi hetken nukkumaan. Lähdin kävelemään portaita ja meen ne vielä pari kertaa. Tulehduksia seurataan verikokein, tänään oli paremmat arvot kun eilen ja lämpöä mittaillaan. Hyppään kans käyrillä koko ajan. Toki iteki huolettaa kun vedet menny mut vakuuttavat että riittää et aamulla käynnistetään. Pitää toivoo parasta.

Tsemppiä hei kovasti! Varmasti turhauttaa kun veet kuitenkin menny ajat sitte!
 
Omat supparit lähti voimistuu illalla ja paljon enemmän yöksi, taas, mut tällä kertaa kyllä tosi voimakkaiksi. Sain rauhoittavan ja kipupiikin et saisin nukuttuu mut supparit on niin kovat että pakko nousta aina pystyyn kun tulee. Katotaan kun lääkäri kattoo et tekikö nää yön supparit mitään. Kätilö katto vihdoin eilen että kaula hävinny ja kahelle sormelle auki. Arveli et pääsisin heti oksitosiinitippaan saliin mut lääkäri päättää. Toivoisin ite sitä niin sitte menen perkele synnyttämään tän lapsen että olis tää helvetti ohi. Nyt aamulla siis pakko käynnistää
 
Eilen illalla supisteli muutaman tunnin aika tiheään ja kipeitä supistuksia. Ajattelin jo että vihdoin jotain tapahtuu!! Mutta plaah.. Supistukset laantu ja enää välillä tullut heikkoja supistuksia, ehkä muutaman oon saanu tunnistettua puolunessa.
 
Eilen en osannut enää itse arvioida onko kosteus pikkareissa pissaamatta, valkovuotoa vaiko lapsivettä.. lopulta päätin soittaa taysiin ja olin sitä ennen tehnyt liikelaskentaakin tuloksetta. Luultavasti joku säikähdysreaktio itseltäni.. käynti osoittautui kuitenkin onneksi "turhaksi". Käyrällä baby pyöri ja hyöri ja lääkäri tutkaili alakertaan ja sanoi kyseessä olevan valkovuoto. Itselle tuli kuitenkin hyvä ja turvallinen mieli käynnistä. Joten menkää ihmeessä käymään jos jostain syytä huoli kasvaa. Ps.huomenna olis laskettu..
 
Takaisin
Top