Oireet

Rouvaskainen

Näppärä viestien naputtelija
Loin nyt ketjun jonne voisi listata oireita ja hakea vertaistukea. :)

Itsellä alkoi melko kovat kivut lähes oviksen jälkeen, varsinkin kiinnittymisestä lähtien kohdussa ja munasarjoissa. Lieviä pahoja vointeja on ollut iltaisin. Nyt rv 3+6. Mieliala vaihtelee ja itku on herkässä.
 
Mulla alkoi ekat raskausoireet dpo 7, sillon oli matkapahoinvointia, mitä mulla ei koskaan muulloin oo ollu. Sen jälkeen on muutamana päivänä ollu vähän huonoa oloa, kahtena päivänä oon oksentanut.

Hieman jotain tuntemuksia mahassa silloin tällöin. Hajuherkkyyttä ilmeni eilen ekan kerran, haistoin pahan hajun - se tuli mun käsistä kun olin just antanut kissoille lihatikkuja ja käteni eivät olleet lähelläkään kasvoja :D

Parina yönä oon joutunut jo nouseen pissalle. Nännit on herkkinä, olleet jo muutamia päiviä, koko ajan vaan voimistunut...

RV 4+0
 
Onneks sitä ei nyt pariin päivään oo ollu :D toivottavasti ei kovin paljon sitä tuliskaan!
 
Sitä toivon kyllä itsellekin. :) jotain oireita kyllä mielelläni kokisin näin ennen kuin liikkeet alkaa tuntua: viimeksi keskeytyneessä keskenmenossa minulla ei niinkään ollut mitään rskausoireita. Hyvin vähäisiä vain.
 
Mulla "pahin" oire tällä hetkellä on jäätävät repäisykivut! Ihan järkkyä, jos ei ehdi kippuraan esim. aivastaessa, tuntuu kuin kohtu repeis kahtia. Auts. Sellainen paineen tunne on myös alavatsalla kokoajan. Ja nyt tänä iltana alkoi tää kaamea palelu (eli dpo11). Jos mennään tutun kaavan mukaan, niin pahoinvointi alkanee 1-2 viikon kuluessa..
 
Oijoi, kuulostaapa Sheidi todella tutulta! Venytellessäkin sattuu. Nännit ovat tänään myös muuttunut hieman aroiksi. Myös suussa maistuu kuollut rotta :sour: Kiva kuitenkin vaan että on oireita. :)
 
Mulla toivottavasti ei tulis rinnat kipeäks, koska kuopukselle toi rinta on vielä niin tärkeä.. Enkä haluiskaan vielä imetystä lopettaa.
 
Mulla kans alko eilen nuo repäisykivut. Ja muutenkin tuntu jännälle masussa koko työillan, nipistelyä, painetta ja jotenkin vaan oli kokoajan tietoinen kohdusta :hilarious: vähän oli huonoa oloakin, mut onneks ei yrjötä tarvinnu.

Tissit mulla on ihan hirveen herkät. Kolmena peräkkäisenä yönä oon joutunut yöllä nouseen vessaan.:meh: työillan jälkeen eilen nukahdin kyl varmaan ennätys nopeasti. Nytki pakko nukkuu päikkärit :happy:

Aamun kytänny ja stressannu raskaustestejä ku ei oo viel kunnolla viivat vahvistuneet. Eilen kyl oli jo aika selkee cb:n testillä mut tänään apteekin omalla ja rfsun puikkotestillä vaan haaleat plussat. Huoli vaan niin kova ku tahtosin tän raskauden nyt menevän loppuun asti!!! :nailbiting:
 
Minulla laskurin mukaan la 1.9.. ala selkäkipuja ja painon tunnetta. Huonoa oloa huimausta ja palelua. Haalea plussa kp 24/31. Takana yksi terve lapsi 20/2/2014 enkeli vauva viikoilla 36 3/6/2015 keskenmeno viikoilla rv6 lokakuussa 2015. Sen verran vastoinkäymisiä takana että fiilis on että enää ei mikään voi mennä pieleen.
 
Mulla ei ole mitään oireita! :O ja se vähän jännittää.. Välillä siiis tuntuu mahassa pientä juilimista mutta ei usein eikä kipeesti.. Jännä kun ei osaa nauttia oireettomasta raskaudesta, varsinkaan kun vielä ei ole päässyt näkemään että siellä edes asukki on.. :)
 
:Nansunina: minullakin oli esikoista odottaessa täysin oireeton alkuraskaus varmaan 15rv asti ja nyt siinä köpöttää kohta 2v poika :) eikä ollut minkäänlaista pahoinvointia koko aikana. Tokassa rakkaudessa sama homma. Nyt oireita senkin edestä
 
Pitäs vaan koittaa nauttia tästä kun ei ole oireita :D mun tuurilla niitä alkaa sit tulemaan kuitenkin :D mulla on siis kolme tyttöä eikä kenestäkään oo tullu pahaa oloa vaan enemmänin verenpaineen takia huimausta jms.. Sitä en kyllä yhtään kaipaa.. :)
 
Ihan hirvee turvotus! Näytän siltä kuin oisin vähintäänkin puolessa välissä raskautta! Ette uskos vaikka näkisitte kuvan. Tää on järkyttävää.. :O
 
Täällä sama homma turvotuksen kanssa. Ja karsea painon tunne välillä tuntuu että koko ajan pissattaa ja laukata vessassa vaikka mitään ei tuu.. Ja maha toimii liiankin hyvin
 
Täältä yksi uusi liittyy joukkoon, la 1.9 mutta saattaa olla pidemmälläkin. Ihan paniikissa kun ei juuri oikein muita oireita kun väsymystä ja pissattaa, muutaman kerran ollu huono olo. Kaks lasta ennestään ja heistä kyllä oksentanu alusta loppuun 24/7, joten toki ihan kiva ettei nyt ainakaan vielä oo sellasta mutta pelottaa että onko sielä mitään.
 
Onko muilla ollut tällaista paineen tunnetta? Huolettaa että taasko menee kesken.
 
Takaisin
Top