Oireet

LoveMyLife

Oman äänensä löytänyt
On se käsittämätöntä, miten ne oireet alkaa heti.

Se mistä tiesin, että nyt on tärpännyt, on mielialan vaihtelut; itken, nauran ja raivostun samaanaikaan ja ihan tyhmistäkin ja mitättömistä asioista.:angel11

Lisäksi väsy on järkyttävä. Voisin vain nukkua, nukkua, nukkua, jos s eolisi mahdollista:grin
 
Mulla oireita on ollut nipistely ja vihlaisut alavatsassa sekä turvonneet rinnat ja kipeät nännit. Pahoinvointia ja väsymystä odotellessa! Ne muistan edelliseltä kerralta, vaikka siitä onkin jo vuosia.
 
Mulla oli kans ihan jäätävä väsymys jo ennen plussaa ja kamala kiukkuaminen :D Nyt sitte vähän ällöä oloa ja rintojen aristusta..
 
Muakin nippailee tuolta alavatsalta oudosti. Ihan kun silloin kun on menkat.
Niin sydämestäni toivon, että pieni siellä kiinnittyy ja voi sitten hyvin :Heartblue
 
Mullakin nippailua alavatsalla niinku menkkojen aikaan. Mieliala vaihtelee laidasta laitaan, mies koittaa ymmärtää :D
 
Muokattu viimeksi:
Toi mielialojen vaihtelu on muuten tän hetken oireista sietämättömin. Eilen olin aivan masentunut (väsymys tietysti vaikutti myös) ja tänään taas ikionnellinen ja täynnä energiaa. Ja tuntuu että pienestäkin asiasta kiihtyy nollasta sataan samantien. :D :D
 
Mulla on ollut vaikka mitä oireita! Vihlontaa, nipistelyä ja kipua alavatsassa, nännit oli tosi kipeät, lämpö noussut, mielialan vaihtelut, koko ajan kuuma ja hikoilen helposti sekä järkyttävä turvotus ympäri vuorokauden.






*
 
Muokattu viimeksi:
Miullaki välillä ikäviä menkkamaisia kipuja jotka säikäyttää. Ja älytön väsymys,mietin että voiko se jo nyt tuntua??!
 
Mullakin väsymystä jo, nyt 5+0! Ja virtsaamisentarve tiheentyi jo kp 21 :D alaselkä jomottaa, ja alavatsa "kohdun kohdalla" sellaista ajoittaista repivää, kutittavaa tunnetta. Aivan eri "kipu"/tunne verrattuna menkkoihin... Nännit erittäin arat ja tissit isoimmat ja herkkiä :S
Onko muilla sellaista alaselän särkyä,jomotusta?
 
Minulla ei noita menkkatuntemuksia ole pahemmin ollut eikä muitakaan varsinaisia kipuja, joita niputtaisin raskauden piikkiin. Rinnoissa en ole huomannut vielä muutosta, viime raskaudessa se puolestaan oli ensimmäinen merkki jonka huomasin. Mutta väsymys on kyllä ollut mahdoton, ja joudun syömään jotakin parin tunnin välein kun loppuu vaan energia kesken. Okseta ei varsinaisesti mutta sellainen vähän etova olo on pitkin päivää. Tietääpähän että on jotain käynnissä. ☺
 
Miulla on kans alaselän jomotusta,ja välillä tosi kovia vihlaisuja,jotka pelottaa. Haluaisi niin vain olla onnellinen ja kertoa tästä ihanasta asiasta mutta huoli ja pelko meinaa ottaa vallan...:sad001
 
Apua..eilen illalla alkoi kovat kivut ja tänä aamuna ruskeaa vuotoa. Onko tämä nyt km?
 
Ihan kauheeta olla töissä. Oon vaan itkeny. Kävin paikallisessa terveyskeskuksessa kysymässä nii hoitajan vastaus oli tyly; "No sinullahan on ollut elokuussa kuukautiset. Ei se nyt vielä ole kerennyt miksikään kehittyä,vain hedelmöittyä." Pisti jotenkin vihaksi..itselle se on kuitenkin suuri menetys,vaikka lääketieteellisesti ei pitkällä olekaan. :sad001
 
Voi että Unelmoija! Mitä olen lukenut niin on aika tavallista että olisi vähäistä vuotoa, tuleeko ihan kuin menkkojen aikaan? Tsemppiä sinnepäin!
 
Ei ole runsasta vuotoa,sellaista ruskeaa tuhrua mutta kovat kivut. Siksi tuntuu että tämä onni vietiin. :sad001 Paljon kiitoksia! :Heartred
 
Huomenet kaikille. Unelmoija jatkaa unelmointia ja poistuu ryhmistä haikein mielin. Haluan kuitenkin toivottaa vilpittömästi Oikein Paljon kaikkea hyvää Teille kaikille odotukseen!! :Heartred
 
Voi itku, Unelmoija :sad001

Mua oksettaa. Ei tää voi alkaa näin aikaisin, voe p##!! Edellisessä raskaudessa pahoinvointi ja päivittäinen oksentelu jatkui noin 5 viikkoa. Toivottavasti se tälläkin kertaa loppuu ennen synnytystä :D
 
Mulla oli oireita muutama päivä. Iltaisin kun menin pitkälleen tuli etova olo ja mielialat heitteli. Rinnat oli arat ja kipeet( ei oo ollu koskaan aiemmin). Kaikki oireet kuitenki hävis eilen, tarkottaaks se keskenmenoo?
 
-Mulla on alkanut kauhee etominen TAAS näin hiton aikaseen (viikkoja 4-5) eli odotettavissa on että alan oksentamaan viimestään ensi viikolla.
-Selkää särkee
-menkkajomotusta
-kauhee väsymys aamuisin
-hajuaisti voimistuu koko ajan
-oon juossut vessassa jo paljon ennen plussaa
-janottaa
-pääkipua

Mitähän vielä tulee. Aaah viime raskaus oli aika kamala kun repes vatsalihaksetkin ja pahoinvointi jatkui todella pitkälle. Toivottavasti nyt pääsis vähän helpommalla!!
 
Takaisin
Top