Oireet

Joo täälläkin rennietä tulee käytettyä iltaisin... Tosi inhottavaa toi närästys, ennen raskautta ei ollu siitä juurikaa kokemusta mut nyt kyllä tietää.

Ja myös tota turvotusta on, heti ku on hetkenki istumassa tai paikoillaa ni on jalat ihan pökkelöt, varsinki yöllä kun nousee vessaan.

Täällä tänää touhuttu ja puuhattu siinä toivossa että synnytys käynnistyis mut päinvastoin on käyny... Buu! :sad001 alkaa koti tosin kiiltää ku timantti pikku hiljaa :wink

Rv 38+4
 
Mulla närästää välillä kovasti mutta vailla mitään logiikkaa. Mut tuntuu silti että ei niin tiheästi kuin esikoisen loppuaikana. Välillä on kurkku niin liekeissä ja rennietä oon kans käyttänyt.
Turvotusta ei oo ollu koskaan.
 
Rennie on minullakin ollut nyt taas parina viime päivänä käytössä, kun on yhtäkkiä alkanut närästää öisin. Apteekissa sanoivat, että jos ottaa Rennien, ei saa syödä kalsiumtabletteja, koska ne sisältävät samoja aineita.
 
Saa syyä kalkkitbl mutta ei pitkäaikasesti molempia yhtäaikaa. Enkä välttämättä luota ite apteekin sanomisiin, niiden mielestä strepsilsit on ok, vaikka niitä taas ei suositella raskausaikana. Ja toinen farmaseutti sanoo taas toista.. yhen farmaseutin mielestä ei saa käyttää gavisconiakaan ja toisen mielestä saa.
Oon tullu siihen tulokseen et paree kysyä lääkäriltä.

närästystä täälläki ajoittain mutta pakko kestää ku ei rennietä ja gavisconia pysty enää ottaan, ne oksettaa mua :/
 
Tänään lämmitetty kauratyyny alamahalle ku jomotteli siihen malliin. On ollu tänää ihan outo olo ihanku olis tulossa kipeeks tai jotain. Tosi huono olo, vaikka yrittäny syödä ja juoda ja nukkua. Onneks perjantaina neuvola. Jos tälläset olot jatkuu viikko tolkulla ennen ku oikeesti jotain tapahtuu ni voi kökkö... Onneks sentää eilen oli vähän parempi fiilis toisin ku tänää.
 
Mulla on ollu masuKK1 tän viikon kans tosi huono olo, eilen tuli oltua tosi paljon liikkeessä ja illalla ja yöllä tuntu et lonkat irtoaa. Meillä oli kylläkin viime pe se mahatauti et oon pistänyt tän ruokahaluttomuuden sen piikkiin. Nukuin yöllä 11 tuntia mut silti väsyttää ihan järkyttävästi. Pitää nyt nukkua koittaa nukkua päikkärit. Mie kans mietin et entäs jos tää onki jotain synnytystä enteilevää.. Toivottavasti ei ihan vielä, viikkoja nyt 36+2.
 
Tosi ärsyttävää kun ei voi oikee ite tehä mitää mikä edistäis. Tai siis voi yrittää mutta kyl siel mahas tiedetää millon tulla ulos... Haluisin vaan tietää että koska se tapahtuu. Oon epätoivoissani yrittäny saada koiralta vinkkejä :D
 
Mulla on ollu hermo tosi kireellä nää kaks päivää, eilinen petipuuhastelukaan ei tehnyt mitään.. Tää on menny siihen alun pisteeseen kun sillon aina pyyhittäessä tarkisti että voi ei, toivottavasti ei oo verta paperissa. Nyt se on että olispa sitä verta paperissa (limatulppaa) :bored:
Tänään laitan vaunut olkkariin kuntoon että saa sen 2viikkoo tuuditella sisätiloissa vauvan "päikkäreille" ennenko voi alottaa pienet nokoset pihalla/eteisessä.
 
Täällä menkkamaiset kivut lisääntyny eilen ja tänää lämmitelty taas kauratyynyä. Oon ollu nii poikki tänää. Saa nähä miten pitkää viel saa näissä tuntemuksissa kärvistellä ennen ku oikeesti alkaa tapahtua... Tänää harkitsin jo särkylääkettä. Kunpa tulis viikon sisää ❤️
 
Mulla tuli eilen vai toissapäivänä veriviiru pikkuhousunsuojaan, tänään taas! Kuhan ens yönä ei tuu lähtö, huomenna äiti tulee meille nii sit saa vaikka syntyäkin. Tosin nyt "vasta" 37+0 ja oisin valmis hautomaan ainakin viikon vielä et pikkunen sais kerättyä painoa, tyttö oli 37+1 syntyessä vaan 2510g ja alku oli aika rankka ku oli niin pieni. Mulla kylläkin oli sillon myrkytys.. Viime yönä heräsin menkkajomotteluun selässä, mut paratabsilla sain nukuttua eikä tänään oo tuntunu vaik puuhailin kotona monta tuntia siivoten ja verhoja ommellen.. :)
 
Mäkin täällä toivon, ettei synnytys nyt ihan vielä ala, sillä mies lähti juuri kolmen päivän koulutusreissulle Tampereelle. Olisi kiva, jos häntä ei tarvitsisi hälyytellä takaisin sieltä kesken kaiken. Mutta jotenkin en jaksa uskoa, että vielä on meidän Papun aika syntyä. Viimeisimpiä uutuuksia on ollut Papun liikkeiden muuttuminen erilaiseksi. Vauva kun on kaiken aikaa ollut kova tyttö möyhyämään tuolla vatsassa, mutta nyt liikkeitä ihan selvästi on paljon, mutta ne eivät ole yhtä "vauhdikkaita" kuin ennen. Epäilenpä sen johtuvan tilanpuutteesta. Pääasia on kuitenkin se että vauva liikkuu.
Menkkamaisia tuntemuksia on täälläkin ollut, mutta ei ihan kivuksi asti. Ihan vaan sellainen fiilis kuin tuolla alakerrassa tapahtuisi jotain. Niinpä sen kai kuuluukin olla... :confused:
 
Samainen kolmen päivän toive olis täälläkin, mies lähti viimeiselle työkeikalle ennen loman alkua. Tuntemuksia on ollut viime päivinä, mutta volyymi ja tiheys ei vielä ole vakuuttanut ☺. Kuitenkin sen verran, että on valmiustilaolo. 39+0 tänään.
 
Takaisin
Top