Oireet

Mulla menis varmaa ainaki kaks litraa päivässä, mutta oon yrittäny rajottaa siihen yhteen. :D
 
Mää taas en oo pystyny raskauden aikana juuri juomaan maitoo, tuntuu et vaahtoutuu ja nousee heti ylös. Saakoha imetyksen aikana käyttää refluksilääkettä, on jo "ikävä" sitä, alkaa menee hermo ku nousee ruoka ylös koko aika ja on etova olo
 
joo mäki kyl pystyisin juomaa törkeen paljon enemmän mut on ollu kans pakko vähän hillitä, toivottavasti tulee vauvalle vahvat luut :D

Mulla on tullu taas raskausarpikriisi, Oon aina ollu tyytymätön kroppaani, vaikka nyt ku ajattelee ni mitä ihmettä oon kelannu!
Raskauden aikana oon ollu tyytyväisin kehooni mut nyt ku synnytys lähestyy ja raskausmaha lähtee ni tähän kroppaan jää vaan roikkuva iho ja raskausarvet... Tietenki ihanaa että vauva tulee ja saa ajatukset muualle, mut kyllä sitä mietityttää miten tulee olemaan ees jotenkuten sinut kroppansa kanssa, ainakin alkaa treenaukset heti kun oon vaan kykeneväinen siihen :D
Motivaatio on kyl huipussaa ! :D
 
Mä oon ainaki toistaseks vielä säästyny maha-arvilta. Ainoostaan napalävistyksen ympärys on yhtä arpee, mutta se ei niin haittaa. Toivottavasti ei nyt tuliskaan ku näin pitkään jo niiltä säästyny. Liekö sitte ollu apua öljyämisestä.
 
Mä oon öljynny pakonomaisesti ihan alkuviikoista asti ja silti tullu arpia :sad001
Mulla ekat arvet tuli kylkiin ja joulun tienoilla rupes tulla navan alle, en sit tiiä oisko niit viel enemmän jos en olis öljynny yhtää, öljyyn edelleen koko keskivartalon useesti päivässä ja nyt mammalomalla ei oikee muuta tekemistä ookaa :D
 
Mää oon öljynnyt yhteensä koko raskauden aikana alle 5 kertaa. Ja kaks vanhaa arpee on revennyt vähän lisää. Kokonaan uusia ei oo tullu.
 
Mä en tiiä oikeen onko tullu uusia arpia mut ainaki muutama vanha arpi on revenny lisää. Mies puhuu et mun maha näyttää maantiekartalta :P
 
Eilisestä asti maha ollut ihan kuralla ja supistelee tosi herkästi. Lähes kivuttomia supisteluja, selkää ja mahaa kyllä jomottaa jatkuvasti... Sukkapuikko tuntemukset myös lisääntyneet. Ollut tän päivän todella levoton, voimaton ja etova olo...
Tarkottaispa nää jotain.
 
Täällä tosiaan tammivauveli vaihtui helmivauvaksi, mikä ei nyt ihme olekaan :) Tänään 40+2 ja aamulla alkoi limatulppa irtoomaan supistuksen jälkeen. Eilen alkoi oikeestaan ekaa kertaa kunnolla vasta jotain menkkamaisia juilimisia oleen vatsassa ja selässä. Muuten oon ollut oikeestaan täysin oireeton.

Nyt oon koko päivän kyttäilly supistuksia, niitä tulee 8-12 min välein, mutta aikas kivuttomia ovat kyllä. Ja välillä ne päivällä lopahtikin. Onneksi ne kuitenkin kestää yli minuutin, joten ehkä paikat alkaa pikkuhiljaa kypsymään..
 
Hyvältä kuulostaa masukk1 ja jsmine :).
Mullakin on ollut muutaman päivän mahan toiminta tosi hyvä ja aikaisemmat 2 synnytystä alkaneet suolen tyhjenemisellä ja siitä sitten supistukset voimistuneet niin odotan nytkin koko ajan että olisko tää SE vessareissu :D
 
Aika hyvät menkkatuntemukset liittyneet mukaan kuvioihin, yöt on tullu kuitenkin nukuttua, eikä oo tullu mitään tulppamaista enkä oo huomannu mahan laskeutuneen... Tänään kokeiluun kolme ässää, ilman saunaa tosin ku ei meillä oo kotona... :sad001 tänään touhutaan niin maan p****leesti ja toivotaan parasta :D
 
Siellähän rupee tapahtumaan ☺
Täällä pirteä olo mahdottoman makeasti nukutun yön jäljiltä.

Ja maitojano! Mulla kans jatkuvasti. Onneks kaupasta löyty 1,75 litran purkkeja. Tähän asti joutunut himmaamaan juomista kun ei ikinä muista tarpeeks tuoda kaupasta.
 
Mulla alko irtoomaan tulppaa kun edellisenä iltana vähän tavallista rankemmin peittoa heiluteltiin! :p Tosin aikasemmin se ei oo kyllä mitään vaikuttanut mutta..

Yöllä supistukset muuttui aavistuksen kipeemmiksi, nyt niiden aikana tuli aaltomainen kipu selkään :) Tosin vessassa käynnin jälkeen niitä ehti yleensä aina pari tuleen ja sitten taas nukahdin, että eipä ne vieläkään tarpeeksi kivuliaita ollut.

Nyt sitten aamusta ne onkin laantunut melkeinpä kokonaan.. :shifty: Tarvii varmaan mennä kolaamaan pihaa tai jotain..
 
Mua närästää! Ei ikinä normaalisti oo närästystä, mut tää loppuraskaus tekee niinku esikoisenki kohalla. Ei oo tarttenu pariin tuntiin syyä mitään mut silti rupee kurkkua korventamaan jos käy makuulle (iltaisin siis). Voiko Rennietä käyttää raskausaikana?
 
"Rennie®-valmistetta voidaan käyttää raskauden ja imetyksen aikana annostusohjeen mukaisesti. Pitkäkestoista valmisteen käyttöä suurilla annoksilla on kuitenkin vältettävä. Suurinta sallittua vuorokausiannosta ei tule ylittää."

Mä syön tätä joka yö :sad001. Normaalisti ei närästä koskaan, mutta nyt herään öisin siihen, että tulee oksennus suuhun. Ihan sama mitä oon syönyt illalla viimeiseksi.
 
Mua närästää! Ei ikinä normaalisti oo närästystä, mut tää loppuraskaus tekee niinku esikoisenki kohalla. Ei oo tarttenu pariin tuntiin syyä mitään mut silti rupee kurkkua korventamaan jos käy makuulle (iltaisin siis). Voiko Rennietä käyttää raskausaikana?

Voi käyttää! Sit jos rennie ei auta, niin voi käyttää esimerkiksi galieve -nimistä lääkettä.
 
Ok hyvä! Rennietä multa löytyy kotoota nii pitää kokeilla auttaisiko se tähän karseeseen poltteeseen!
 
Mulla on kans rennie yöpöydän asukkina ollu raskauden puolivälistä asti ja nytkin illalla tarttenu ottaa 2 melko peräkkäin kun ei oikein asetu.
 
Takaisin
Top