Oireet

Nojoo! Mä oon päässy kyllä muuten kaikkien oireiden yms kolotuksien kans niiiin helpolla et en tiiä onko mulla ees valitusoikeutta. :grin Nyt ei auta kun pysyä liikkeessä ja venytellä. Eiköhän se siitä! :angelic:
 
Mä oon ollu joka ilta lähdössä synnärille täl viikolla ja just kun alkaa kivut käydä sietämättömiksi niin pam ne loppuu ja simahdan kipujen uuvuttamana. Avautumiskivut ihan järkkyjä, alkuviikosta kävin sairaalalla ja kohdunsuu ihan pehmeä ja 3cm auki ja kaulaa 0,5 senttiä jäljellä. Ei vaan lähde käyntiin kunnolla :D ei jaksaisi enää ootella. La tosin vasta reilu vkon päästä.
 
LottaEmilia suahan koetellaan! Toivotaan että lähtee pian etenemään ettei mee kipujen kanssa päivä tolkulla! Tsemiä kovasti, yritä saada levätyksi kuitenkin! :rolleyes:
Täällä kanssa tänä iltana toiveikkaana ooteltu joko alkais tapahtua, supistukset todella napakoita ja osin kivuliaitakin mutta ei vielä riittävän säännöllisiä kuitenkaan..
 
Täällä on tällä viikolla ilmestynyt monenlaisia uusia oireita.. Alaselän särkyä johon ei panadolit auta ja vauva on niin alhaalla että jokainen liike tuntuu todella kivuliaina vihlauksina.. Muutenki kivuliaita vihlaisuja ja supistuksia.. Harjoitussupistuksia lähes jatkuvasti. Iskiashermo on täälläkin vihoitellut jo jonkin aikaa.. Alkaa tuo kävely ja kaikki liikkuminen olla todella vaivaanloista vaappumista :D

Tsemppiä LottaEmilia!
 
Sitrus sulla alkaa olemaan varmaan tukalat paikat oirelistasta päätellen. Onko la kuinka lähellä?
 
Hauska tulla tänne lukeen oma kommentti täysin tietämättömänä että samana iltana tuli lähtö :D nyt vasta alkaa arki "normalisoitua" niin et pystyy tekeen vanhoja arki rutiineja kuten lukeen kommentteja täällä :)
 
Voivoi. Tänne rantautui flunssanpoikanen. :/ Ei onneksi kuumetta oo ollu, mutta nenu tukossa ja köhittää. Onko sitten enteilyä tulevasta vai vaan tavallinen flunssa, se jää nähtäväks.
Vatsa pinkeilee vähän väliä, tänään ollut lähes koko aamun pinkeenä. Huomenna ois 41+0 ja neuvolakäynti. :)
 
Mullekkin iski flunssa. Eilen alkoi kurkkukivulla ja tänään jo sit ollut enemmän flunssainen olo. Josko tää vaikka enteilis synnytystä :p mut en kyllä näillä oloilla jaksaisi synnyttää.
 
Takaisin
Top