Oireet ovulaation jälkeen?

Ensimmäinen kierto, kun tuntuu et jotain tapahtuu. Tosin liuskaan en saanut supervahvaa viivaa. Pe 10.11 vahvin ja oireet alkoikin hetimmiten.
Dpo 1-3 tissit etenkin nännit sairaan herkät ja kipeät.
Dpo 5-7 menkkamaista vatsakipua, repäisykipuja, polttelua.
Dpo 9-10 malttamaton tekee ekan testin, nega :rolleyes:
Dpo 12 jälkeen koko ajan sellainen olo et menkat alkaa, mitään ei vaan näy. Eilen olisi pitänyt alkaa, testi eilen nega rfsu herkällä ja sama homma tänään aamulla. Yhhhhyyy:sad001
Mulla ei yleensä menkat oireile muuten, ku ihan pari tuntia ennen alkaa vatsakipu. Tämä on tosi outoa. En luovu toivosta ennen menkkoja, vaikka testit näyttää mitä. Voikohan olla ettei se ovis sitten ollutkaan tuolloin 10.11, vaan tulikin myöhemmin?
 
Plaaah, dpo 3 eikä koko ovis oireillut millään tavalla. Testi kylläkin ekaa kertaa räikeetä plussaa. Ja limoja,mut siinä kaikki. Viime kierrossa oli paljon vahvemmat oireet, vaikkei itse testi näyttänyt,ku himmeetä viivaa. Kuin yleistä on et lh-huipun jälkeen ei sitten kuitenkaan ovuloi? o_O
 
Yleensä en tänne kirjottele mut nyt oon niin pihalla että pakko:nailbiting: Keskenmenosta aikaa hieman yli 2kk. Lääkkellisen tyhjennyksen jälkeen vuoto kesti vähän reilu kaksi viikkoa. Menkat tuli normaalisti vajaa neljä viikkoa keskenmenosta. Nyt olis siis toiset menkat km:n jälkeen, mutta nepä onkin jo 15 päivää myöhässä. Eilen viimeeksi clearblue näytti negatiivista. Ennen keskenmenoa kierrot on ollu aina tarkalleen 28 päivää, jopa pillereiden lopetuksen ja synnytyksen jälkeen kierrot on olleet heti kohdillaan. Nyt oon ihan pihalla et mitä tapahtuu. Viikko sitten pe ja la tuli vähän rusehtavaa vuotoa, ei muuta. Ei oo tuntemuksia et ois menkat alkamassa mut eipä oo kyllä raskausoireitakaan.
Onko kellään käyny vastaavaa? Onko mahollista et oisin raskaana? Alkaa epätoivo iskeä. Kovasti haluttaisiin toinen lapsi mut tää homma nyt sotkee kuvioita ku ei oo mitään tietoa et missä mennään..:arghh:
 
Hei, vaikka on vanha ketju niin mietin tässä oireita. Ovulaation oireet oli mulla viime perjantaina, hyvin selkeät. Vatsa oli kipeä, mieliala vaihteli ja oli jopa himoja. Illalla oireet hävisivät ja ovistestissä ei ollut enää väriä. Eli ovis oli silloin yöllä/aamulla varmaan kun ehti haihtua. Nyt on dpo 3 ja valkovuoto ei ole missään vaiheessa vähentynyt kuten se on tehnyt normaalisti. Tällä kierrolla yritän malttaa testailutkin kunnes ensimmäinen kuukautispäivä on myöhässä. Toivon vain että tulisi "the tunne" ennen testailuja, ettei tarvitse edes pettyä. Ovulaationi oli niin myöhässä että periaatteessa vasta 10 päivän päästä voisi näkyä testeissä jotain, vaikka kuukautiset ovat laitettu alkavaksi 25-27 kiertopäivillä ensi maanantaina jo. Jos tämä yk 3 on epäonnistunut, niin en yritä enää tikuttaa ovista näin aktiivisesti. Ehkä annetaan asian tulla kun se tulee jos on tullakseen :) tervetullut olisi kuitenkin!
 
Moikka!

Onkohan tässä ketjussa ketään aktiivisena? Olisi mahtavaa jännäillä oviksen jälkeisiä päiviä yhdessä! 😊
Mulla siis menossa dpo 4 nyt ja toistaiseksi olen kokenut kuvotusta, huimausta, hieman rintojen arkuutta, elohiiren tapaisia tuntemuksia alavatsalla ja menkkamaisia tuntemuksia. Kovin jännittää nämä päivät ennen testailua!!
 
Moikka!

Onkohan tässä ketjussa ketään aktiivisena? Olisi mahtavaa jännäillä oviksen jälkeisiä päiviä yhdessä! 😊
Mulla siis menossa dpo 4 nyt ja toistaiseksi olen kokenut kuvotusta, huimausta, hieman rintojen arkuutta, elohiiren tapaisia tuntemuksia alavatsalla ja menkkamaisia tuntemuksia. Kovin jännittää nämä päivät ennen testailua!!
Moi Evera, meitä on pari piinailijaa "Raskaaksi 2023" ketjussa, johon myös jaetaan näitä ajatuksia, eli jos et ole löytänyt sinne niin tervetuloa! 😍
 
Takaisin
Top