OHJEITA ALOITTELIJALLE - lue tämä ensin! :)

No nyt näyttää taas toimivan. Surrautin Ccleanerin ja poistin taas kaikenmaailman roskaa ni korjaantui. Tosin sekin auttoi kai et sammutin koneen välillä, en tee moista ku kerran viikossa. Tosin edelleen ihmettelen miten se sit ei firefoxilla kiusannu, mutta samapa tuo ku nyt toimii :)

Hyvä juttu! :) Jotenkin jännästi omakin kone hidastelee ja selain tökkii kun on sen seitsemänkymmentä välilehteä auki ja kone korkeintaan lepotilassa pari viikkoa putkeen... :angelic:
 
Hyvä kysymys Johkuliini!

Saa jakaa, kunhan videon sisältö ei riko foorumin sääntöjä eikä videota jaeta taloudellisten intressien takia (ts. mainostusmielessä). :happy:
 
Kiitos! Lähinnä oisin minua itkettäneen ja tupakoinnin lopettamista tukevan raskaus ja röökaaminen videon jakanut tuolla omassa lasketun ajan mammaryhmässä, kun on niin herkkä ja ainakin mua tsemppaa :happy:
 
Mites oman viestin saa poistettua ?


Omia viestejään ei voi poistaa, niitä voi kuitenkin muokata uudelleen mieleisikseen. Viestejä voi poistaa vain ylläpito (Tällä hetkellä ylläpitoa ovat admin Miramaria, moderaattori Vargynja ja toinen modeaattori on allekirjoittanut). Viestejä voi yrittää saada poistuksi ilmoittamalla ne viestien alavalikosta (josta löytyy myös ''muokkaa''-vaihtoehto), lähtökohtaisesti kuitenkaan viestejä ei poisteta muista syistä, kuin sääntöjen rikkomisesta (loukkaava kieli, mainokset, spämmi jne).
 
Onko täällä ollenkaan ruotsinkielisiä käyttäjiä? Onko sellainen ryhmä olemassa?
Heippa Axu91! En muista törmänneeni ruotsinkielisten käyttäjien omaa ryhmää, mutta osoitteesta http://forum.vau.fi/forums/erilaiset-perheet.810/ löytyy esimerkiksi kaksikielisille ja monikulttuurisille tarkoittetut ketjut. Aloita ihmeessä oma ketju ruotsinkielisille jäsenille! Täällä voit myös etsiä ruotsinkielistä seuraa foorumilta.:happy:
 
Mitä nuo käyttäjäryhmät meinaa? Miten niihin voi liittyä? :computer005

Moi Niinaki!

Meillä on eri lasketun ajan kuukausien omia ryhmiä ja lapsensa menettäneille oma ryhmä, joihin lisätyt pääsevät näiden ryhmien salaisiin huoneisiin. Näiden lisäksi on myös VIP-käyttäjien oma ryhmä. :)

Uudella foorumialustalla oli alunperin tarkoitus, että jäsenet voisivat hakea pääsyä ryhmiin "Liity käyttäjäryhmään" -toiminnolla omilla sivuillaan foorumilla, mutta jostain syystä tätä ei ole saatu toimimaan, ja se vain roikkuu tuolla turhanpanttina.

Käyttäjäryhmiin pääsee nyt siis lähettämällä minulle yksityisviestiä. Tarkempia ohjeita salaiseen lasketun ajan ryhmään pääsemisestä voit lukea lisää osoitteessa http://forum.vau.fi/threads/salaiset-ryhmät-kootut-ohjeet.1583133/. :)
 
Mä en saa vaihdettua nimimerkkiä noilla ohjeilla, tallennusnapin jälkeen herjaa vaan, että "nykyinen salasanasi ei ollut oikea"? Käytän selainta.
 
Mä en saa vaihdettua nimimerkkiä noilla ohjeilla, tallennusnapin jälkeen herjaa vaan, että "nykyinen salasanasi ei ollut oikea"? Käytän selainta.

Hei Kyfi6117340! Pahoittelen, että vastaamisessa kesti, palasin juuri lomalta. Pyydän IT-henkilöämme tarkistamaan, onko tililläsi jokin asetus vinossa!
 
Takaisin
Top