Odotusajan nimi vauvalle

Tytteli

Jostain jotain jo tietävä
Millä nimellä kutsutte vauvaanne odotusajalla? Mistä nimitys juontaa juurensa?
 
Meillä mieheni kutsuu ihan vain nimellä "kaveri". Voi olla, että nimi muuttuu myöhemmin. :)
 
Meillä masuasukin nimi on Mytty <3 esikoiselle keksittiin sit nimi kun saatiin tietää sukupuoli ja kututtiin sit nimellä Ukko raskauden loppuaika :D mut vain kahden kesken, ois muuten paljastunu sukupuoli muillekkin!
 
Meillä puhutaan "Hepusta". Aika maskuliininen, vaikka mulla on koko ajan ollut tyttöfiilis..
 
Meillä oli pelkkä masuasukki, mutta ultran jälkeen kun tiiän että kaikki on kunnossa nii oon jo miettiny että aletaan kutsuun nimellä "nuppu" :) Ja mulla kans ihan  tyttöfiilis :D
 


Meillä mies kutsuu toukaksi XD. Tai sitten pikkukaveriksi.Saas nähä muuttuuko vielä
 
Luolamies.
Joskus luin eri raskausviikkojen tapahtumista, niin siellä mainittiin että alkio on kohdussa kuin luolassa tms. Siitä se luolamies sitten tuli.
 
Ei ole vielä työnimeä, mutta kyllä se sieltä varmaan pulpahtaa, kun tyypistä on kommentoitavaa muutakin kuin oma vetämätön olo.

Esikoinen oli Pöyry ja Punku. Tuli siitä kun venytteli mun vatsanahkaa pyllyllään.
 
Meilläkään ei (toistaiseksi) olen odotusajan nimeä.
Ehkä sekin tulee jos tulee, kun raskaus vielä etenee ja uusi tulokas kasvaa enemmän
masussa.
 
Meillä ootellaan Väiskiä! Jos jossain vaiheessa tulee tarve vaihtaa, niin sitten hän on Vilma
 
Manaattia täällä odotetaan. Vitsailtiin jo että jos tyttö tulee niin nimi on sitten Manna Tia mutta ei kyllä tule tuo nimi toteutumaan.
 
Meillä kutsutaan vauvaa sillä nimellä, mikä hänelle sitten annetaankin, jos on poika. Mutta jos tulokas paljastuukin tytöksi, täytyy miettiä sitten uudestaan :)
 
meillä esikko oli Mauno :D mies sanoo justiinaksi khan vaan sen takia kun äitillä heittelee hormoonit! :D
 
Meillä masuasukki sai ultran hauskojen liikkeiden ansioista työnimen; Jedi. Tähän liittyy myös kummankin pienoinen intohimo Star Wars- leffoihin :D Ja naurettiin jo, että entä jos tuohon nimeen kiintyykin :D :D
 
Takaisin
Top