Odottavia äitejä lahen seudulta!

Keskustelun 'Äitien kohtauspaikka' aloitti Unsavoury, 18 joulu 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Unsavoury Vieras

Moikka! Onko täällä muita odottavia äitejä lahesta tai lähi alueelta, joita kiinnostaisi vaihdella kuulumisia ja ehkä jopa treffata? :) itsellä esikoinen syntymässä huhtikuussa 2016
  2. Falpony Peruskäyttäjä

Täällä! :) 22v esikoisen odottaja Lahden kulmilta. Laskettuaika on 1.7 :)
  3. Unsavoury Vieras

Laitoin sulle viestiä :)
  4. mauskiskis Uusi käyttäjä

Moikka! Täällä 21-vuotias esikoisen odottaja Lahdesta :) Laskettuaika on jo 18.2, eli sinne ei enään paljolti matkaa ole. Juttuseuraa olisin kovasti vailla, kun välillä tuntuu turhan yksinäiseltä tämä odottelu.
  5. Unsavoury Vieras

Laitoin sullekkin yv:tä mauskiskis. :)
  6. KatieCrow Uusi käyttäjä

Täällä 40+ mamma kaipailee itselleen ja 3kk vanhalle pojalleen seuraa, löytyisköhän Lahden seudulta ikätoveri-äitejä?
  7. Kyfi0248930 Uusi käyttäjä

Heipsan! Sori, kun tuun tänne huutelemaan, mutta en viittinyt omaa ketjua alottaa. Täällä kanssa 27v mamma ja 2kk vauva etsii äitikavereita :)
  8. Unsavoury Vieras

Noo mä oon 26v ja vasta odottelen esikoista, 3kk enää odotusta jäljellä. :) minusta saa kyllä seuraa ja vauvastakin sittenkun hän tänne saapuu. :)
  9. miiskunaksu Peruskäyttäjä

Heips, täällä olisi kanssa 28 vuotias äippä joka toista odottelee la 21.9 vailla kovin seuraa lahen suunnilta olevista odottaja äipistä. Ois niin mukavaa saada äippä kamuja ketkä samassa elämäntilanteesaa. Lyötyyköhän yhtään lahesta päiten :)
  10. leipälapio Naimisissa foorumin kanssa Maalismammat 2017 Helmikuunmammat 2016

Täällä yksi 18v lahdesta, kuukauden ikäisen pojan mamma!
  11. mama-90 Aloittelija

Mulle voi myös laittaa viestiä! Oon 26v ja lapsi 1v. Toista odotan ja LA 27.9 ☺
  12. nenna❤ Rakastunut foorumiin Elomammat 2016

Täällä 21-vuotias esikoisen odottaja, olisi kiva saada juttuseuraa ja mahdollisesti myöhemmin myös vauvalle saman ikäistä seuraa. LA on siis elokuussa :)
  13. lokakuun.äiti86 Peruskäyttäjä

Heippa:) Täällä olisi 29-vuotias ensimmäistä lastaan odottava nainen Lahdesta. Kavereilla ei lapsia ole, joten olisi ihanaa saada tukea niin raskausajalle kuin lapsen syntymän jälkeen:) Laskettu aika minulla on lokakuun 26. päivä.
  14. Talvitintti Rakastunut foorumiin Toukomammat 2017

Täällä 21v nuori äiti lahdesta ja lapsi 4 kk ikäinen. Juttuseuraa olisi kiva saada, viestiä/viestejä otan ilomielin vastaan! :)
  15. äiti086 Aloittelija

Täällä ois yks 29v neljättä lasta odottava Lahdesta ja seuraa myös vailla. Laskttuaika olis 19.11.
  16. Durazel Uusi käyttäjä

Uuden uuteen ja ihmeelliseen kaivataan vertaistukea täälläkin. :) 27 v. niin ikään ensimmäistä lastaan odottava nainen ottaa ilomielin vastaan yhteydenottoja! Pienokaisen laskettu aika olisi 22.9. Tukea ja kokemusten jakamista ei ole ikinä liikaa. Ketjusta bongasin ainakin miiskunaksu:n, mama-90:n ja lokakuun.äiti86:n joiden kanssa juttua varmasti riittäisi, toki myös kaikkien muiden! <3
    Last edited: 3 kesä 2016
  17. mama-90 Aloittelija

Nyt vasta huomasin tän keskustelun mutta laita ihmeessä viestiä Durazel :) ja varmasti voidaan porukalla treffailla jossain! Me ollaanki miiskunaksun kanssa treffattukin jo paristi ja uskoisin että hänkin on mielellään mukana saamassa uusia äitikavereita :)
  18. Anna-K Aloittelija

Täälä kans, mulla huhtikuussa la. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. josewiineri Aloittelija

Mäki vasta bongasin tän täällä äiti jolla on jo 1,5v poika ja la helmikuussa. Ois kiva tavata muita äitejä :>.
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. LaFuturaMama Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017

Mulla la huhtikuussa ja muutin paikkakunnalle vasta keväällä, joten uusia tuttavuuksia mielellään tapaan :)
    • Tykkää Tykkää x 2

Jaa tämä sivu