Odottajia Turussa?

Moikka! Huomasin nyt vasta tän, mutta tosiaan täällä yks turkulainen odottaja Mulle tää on toinen raskaus, kotona pyörii yksi kaksivuotias❤️ Olis kiva tutustua muihin kesävauvojen odottajiin täältä suunnalta!
 
Täällä myös yksi Turusta. Tein tänään plussatestin joten varovaisesti vielä kirjoittelen. Itselle tämä raskaus on ensimmäinen.:happy:
 
Oon nyt RV 17 eli kohta jo rakenneultra edessä:happy:. Odotan että kohta jo tuntisi liikkeitäkin. Missä vaiheessa te ootte? Jännittävää saada myös mahdollisesti tietää kumpi on tulossa, koska itsellä ei oo hajuakaan:)
 
Mä plussasin eilen, la menis syyskuun alkuun. Toinen lapsi tulossa ja Turuus vaikutetaan. :)
 
Jossain vaiheessa ois ehkä kiva treffata ihan livenä ja vaihtaa ajatuksia ? Miltä kuulostais? Ehkä tossa joskus lähempänä kesää ku kaikki on vähän "turvallisimmilla vesillä" :)
 
Hei olisi tosiaan hauska tavata, keväämmällä käy hyvin, helmikuun jälkeen taidetaan kaikki tänne löytäneet olla selvemmillä vesillä:p
 
Täällä yksi turkulainen, joka plussasi tänään. Laskettu aika menee laskutavasta riippuen syyskuun loppuun tai lokakuun alkuun. :) Hyvin alussa siis vielä mennään, joten varovaisin mutta toiveikkain mielin vielä olen raskauden suhteen! Mulla on ennestään yksi kolmevuotias poika.
 
Täälläkin yksi turkulainen, rv 15+0 tänään. Pikkukakkonen tulossa heinäkuussa, isosisko on nyt kymmenkuinen... Hulinaa tiedossa siis, kun on vauva ja pieni taapero (ikäeroa tulee siis 1v4kk). Kovasti odottelen, milloin alkaisi liikkeitä tuntua kunnolla.
 
Takaisin
Top