Odottajia Pohjois-Pohjanmaan seuduilla?

Täälläkin odottaja, tänään 11+0. Toinen lapsi tulossa, esikoinen vuoden ikäinen. LA 18.7, kunhan kaikki sujuisi hyvin :)
 
Täällä yksi Pohjois-Pohjanmaalta lisää! :)

Ihan alussa ollaan, ensimmäistä odotellen. LA 13.9. jos kaikki hyvin menee :)
 
Muokattu viimeksi:
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Olen vanhasta Oulusta ja neljännen lapsen la on kai 3.9. (en yhtään muista, oliko kuukautiset ennen vai jälkeen muuton).
 
Onko oulaisilla odottajilla kokemusta tuosta omahoito palvelusta..? Voiko sitä kautta laittaa suoraa neuvolaan viestiä tms? :)
 
Onko oulaisilla odottajilla kokemusta tuosta omahoito palvelusta..? Voiko sitä kautta laittaa suoraa neuvolaan viestiä tms? :)

Voi laittaa! Ja kun aiheeseen laittaa nimen, kenelle viestin haluaa menevän, välittävät viestin eteenpäin. Viime raskaudessa kyllä mun terkka aina muistutti, että jos on joku huoli tai muuten asia johon heti haluaa vastausta niin pitää soittaa neuvolaan. Avun saa paljon nopeammin sieltä. Nimettömänä se terveyspalveluiden chat on kätevä myös! :)
 
Voi laittaa! Ja kun aiheeseen laittaa nimen, kenelle viestin haluaa menevän, välittävät viestin eteenpäin. Viime raskaudessa kyllä mun terkka aina muistutti, että jos on joku huoli tai muuten asia johon heti haluaa vastausta niin pitää soittaa neuvolaan. Avun saa paljon nopeammin sieltä. Nimettömänä se terveyspalveluiden chat on kätevä myös! :)

Kiitos paljon tiedosta Eliza79! :Heartred meni ihan ohi kun neuvolatäti siitä omahoidon palvelusta selitti, pitääpä tosiaan vklp aikana muistaa laittaa sinne omahoitoon viestiä labra-aikoihin liittyen, josko ensi viikolla ehtisivät vastailla :)
 
Oulussa asustellaan ja kolmatta odotellaan syntyväksi 31.7. mutta hyvin luultavasti menee elokuun puolelle. :joyful:

Kotona heinäkuussa 2011 syntynyt esikoinen ja heinäkuussa 2016 syntynyt kuopus. Taustalla keskenmeno ensimmäisessä raskaudessa :angel13 tammikuussa 2009 raskausviikoilla 19+jotain ja raskaudenkeskeytys alkuvuonna 2012.

Itellä ikää 33, mutta jos elokuun puolelle menee niin synnytän 34-vuotiaana.:rolleyes:
 
Täälläkin oululainen odottaja :)

Tänään sain vasta plussan testiin, mutta koska ei haluta vielä kertoa raskaudesta muille mun on pakko huudella täällä joka puolelle :rolleyes: nyt siis vasta rv 3+6 ja la tulee jonnekkin 1.11 kieppeille. Esikoinen on syntynyt 4/16

Poppis84, täällä kans elokuussa kertyy vuosia, tosin vasta 24 :D
 
Täällä melkein oululainen odottaja :D Tarkoitus muuttaa sinne pysyvästi kesän alusta nyt teen töitä vielä toisella paikkakunnalla.

Ensimmäistä odotan ja la 14.10 :) viikolla 10menen siis nyt! Ikää itselle tulee kesällä täyteen 22vuotta.
 
Täälläkin yks oululainen :greet025
Testin tein viime viikolla ja ihan alussa ollaan. Vielä ei uskalla innostua liikaa, mutta pakkohan näitä tuntoja on jossain purkaa.
Miehen kanssa oltu yhdessä jo yli yheksän vuotta ja olis tosiaan molempien ensimmäinen tulossa. Lisäksi ensimmäinen lapsenlapsi molempien vanhemmille niin "painostus" asian suhteen on ollu välillä kovaa.

La olis 29.11-6.12 välillä. Epäsäännöllisten kiertojen takia vaikea laskeskella kovin tarkkaan.
 
Täällä myös oululainen ja ensimmäistä odotellaan! :) Olisipa kiva treffata muita odottajia tässä myöhemmin. Yritin facebookista katsella jotain Oulun seudun äippäryhmää, mutta en löytänyt ensimmäistäkään. :sad001
 
27v Oululainen täälläkin hei :) ensimmäistä odotellaan lokakuussa syntyväksi. 11+5 on viikkoja nyt.
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Täälläpä Oulun pohjois puolelta ensi odottaja :hello
Viikkoja 19+2 ja laskettu aika on syyskuun alussa :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Olis kiva tavata toisia odottajia. Tämä ku on kaikki uutta ja jännää. Ja vielä ei ole moneen viikkoon puhettakaan, että paljastais kenellekään. Edes fb vauvaryhmiin en oo voinu liittyä kun voi paljastua [emoji3]
 
Muakin kiinostais tapaamiset oulussa jos sais järjestettyä! Mulla alko tänään rv 15 :)
 
Takaisin
Top