Odottajia P-Kirkkonummi/Siuntio suunnalla?

Mariel2016

Jostain jotain jo tietävä
Heippa!
Löytyisiköhän täältä muita alkuvuodesta lisääntyviä pohjois-kirkkonummelalaisia tai siuntiolaisia mammoja tai tulevia mammoja?
 
Me asutaan tosiaan ihan Siuntion rajalla, niin kaukana Kirkkonummen viimeisessä nurkassa kuin mahdollista, täältä kulkee julkisetkin vain kerran päivässä. :D
Täältäpäin en ole vielä ehtinyt tuttuja hankkia, ollaan asuttu vasta vuosi. Espoosta muutettiin, että ei nyt niin kamalan kaukaa.
Mutta olisi ihan kiva löytää kohtalotovereita näiltä nurkilta, miksei kauempaakin! :wink
 
Mä asun juurikin sielläpäin. Siuntion ja Kirkkonummen rajalla Siuntion puolella.
 
Me muutettiin tytsyn kanssa heinäkuun alussa tähän Kantvikiin, joten itellä on kans aika laajalta hakusessa lapsetonta ja perheellistäkin tuttavuutta. Nykyään kaikki kaverit asuu Helsingissä ja Vantaalla (siis ne, jotka asuu täälläpäin) ja yks __ehkä__ muuttamassa Espooseen. K:nummi ei oo oikee osottautunu kaveririkkaaks ainakaa vielä :grin
 
holla! muutto kirkkonummelle helmikuussa ja laskettu aika maaliskuussa :woot: ystäviä kaipaisin sieltä päin :p
 
Käykö kukaan teistä muuten tuossa työväenopiston mammajumpassa? Tai onko kukaan ilmoittautunut keskustassa olevan joogastudion mammajoogaan? Onko kirkkonummella mitään muuta odottaville äideille?
 
Ei ole tullut käytyä missään jumpassa, mutta tuo mammajooga kuulostaa ihanalta, pitäisköhän harkita.. :wink
 
Hmm, mä en nyt löytänytkään joogakeitaan sivulta tietoa lokakuun mammajoogasta, mutta sieltä sanottiin aikaisemmin että sellainen olisi tulossa. Pitäisi ehkä kysellä.
 
Hei tietääkö joku onko Kirkkonummella ollenkaan mitään perhevalmennusta? Ennen on ollut (googlasin), mutta en löytänyt mitään tuoretta tietoa, ja neuvolassa ei ole sanottu asiasta mitään. Espoossa ainakin on hienot kurssit, eikö meille todellakaan mitään?
 
Taidan puhella täällä yksikseni :D Mutta jee, sain Joogakeitaalta sähköpostia että mammajoogakurssi todennäköisesti toteutuu nyt loka-marraskuussa. Pääsee siis kokeilemaan jotain uutta :)
 
Kävittekö äitiysjoogas? Nyt alkaa uus kurssi sunnuntaina, mut ei taida olla tarpeeks ilmoittautuneita :sad001
 
artmama, toivottavasti saatte kurssin täyteen kuitenkin. Minä en enää ehdi mukaan, kun la on jo ensi viikolla, valitettavasti... Kävin sen aikaisemman kurssin, ja tykkäsin kovasti.
 
Mua kiinnostais nyt tässä keväämmällä mammajooga, laskettu aika vasta elokuussa, joten keväällä voisin osallistua, jos näitä järjestetään vielä ja aikataulut sopii.
 
Takaisin
Top