Odottajia Helsingissä / Espoossa?

Perjantai 11 - 12 paikkeilla käy meillekin hyvin. Pitäisikö ottaa säävarauksella treffipaikka, vaikkapa Kampin ylimmän kerroksen kahvila tms joka ilmeisesti käy hyvin myös vaunuilla liikuville ?
 
Mulla on huomenna jäbän kans käynti kättärillä painokontrollissa aamusta, kun olivat jäbän syömisistä ihmeissään syntymän jälkeen, nälkäinen kaveri tämä... eli olisin helposti saapuvilla myös :)
 
Joudunkin nyt perumaan tuloni kun mummi tuleekin visiitille juuri samaan aikaan. Harmi, olisi ollut kiva nähdä pitkästä aikaa ja tietty vauvat ensi kerran ! Yritetään uudestaan ensi viikolla ?
 
Juu ens viikolla sit taas! :) jospa vaikka olis aurinkoista nii pääsis jonnekki ulkoilee :)
 
nähdään siis puoli 12 siellä johdossa.. ei ole mikään paras sää lähtee julkisilla liikenteeseen mutta ei hirmusestio oo vaihtoehtoo.. :) koska haluun nähä teiän söpöt ruttunaamat :)
 
Ei olla :) vaan siis nipsun kanssa ens viikolla :) juuuu eihän meitä oo sokerista tehty :wink
 
Me istutaan bussipysäkillä joten ei toivookaan että puoleks ehittäis. Tasan maissa siellä :) rigsu, milla ja vipangel kanssa myäjässä, mutta tulossa hekin joten älä hätäile jos ainoona siellä oot :)
 
olin reippaasti myöhässä kyllä, kävin kuitenkin kurkkaamassa, mutten uskaltanut kysyä niiltä parilta mammalta jotka siellä perällä istui :smiley-ashamed008
 
Jos niitä sohvia meinaat niin siellä me istuttiin perässä kulmassa ja oltiin siellä kello 12.15- en edes muista mutta hyvän aikaa kuitenkin :) no mutta ens kerralla sit, ja rohkeesti vaan kysymään!
 
Miten ensi viikolla mammatreffit vai onko kaikki jo lomailemassa/mökkeilemässä ? Mulle kävis ens viikolla kaikki muut päivät paitsi keskiviikko
 
Mulle sopii esim tiistai? :) Ja pitäiskö mennä Nipsu sinne Kiasman ravintollaan ku tonne kirjottelit, et se oli hyvä paikka vai? :) Ja ihaanaaa Juhannusta kaikki mammelit ja vauvelit! :Heartred
 
Meille käy kans :) mut ei mielellään turjan aikasin, et oisko vaikka yheltä hyvä?
 
Tiistai käy hyvin mihin aikaan päivästä vaan eli vaikka klo 13. Kiasma sopii paikkana hyvin
 
Toisaalta ens viikoks, tai no täks voi kai ko tässä vaiheessa sanoa, on luvattu melko hyviä kelejä, et pitäiskö vaik nyt mennä sinne kaivariin tai ees jonnekin ulkosalle? :)
 
Niin, mut just tiistaiks on luvattu aika kakkaa keliä... Tai sillee ne nyt ainakin lupailee :sad001 Oisko se sitte se Kiasma vai mitä?
 
Takaisin
Top