Odottajia Helsingissä / Espoossa?

Heips kukkuu, oltaisko nyt sitten näkemässä tällä viikolla? Mietiskelin tässä että kerta ne niinhyviä ilmoja lupaillu (ja ite ollu rintatulehduksen takia 39 asteen kuumeessa nyt viimeset 3-4 päivää ja sisällä ja nyt vasta hellittää), niin pitäiskö tavata jonkun hikisen sisäkahvilan sijasta jossain ulkona ja ottaa vaikka omat eväät mukaan/jätskikiskan kautta? Käviskö siispä esim kaivari? :) sais rauhassa imettää ja vois ottaa arskaa siinä vähän samalla, tai sitten vaan istua varjossa, miten kukin tykkää. Jos vaikka näkis siinä cafe carusellin edessä kun siinähän taitaa olla se jäätelökiskakin vieressä (mihin tosin vaan käteinen muistaakseni käy)? Ja mikä päivä olis paras? Meillä ainakin muutto sunnuntaina, ja torstaina klo 13 menoa jossa menee joku tunti-puoltoista.
 
Kuulostaa kivalta :) Voi ei Nona toivottavasti parempi jo :)) Mulle sopis esim perjantai?
 
Pe käy mulle kanssa hyvin! Mites vipangel ootteko jo kotiutunu ja jaksatteko vielä liikuskella? Samoin nipsu, jepsukka ja noppa? Ja muut kanssa? :)
 
Ja joo nut viimein toi kuume hellitti niin hyvin jo pärjää :) lekuri vasn käski ottaa iisimmin, ku tosiasn eka lepopäivä sairaalan jälkeen oli vasta tossa torstaina, eli viikon verran menin tuolla kaupungilla jiosten joka päivä rattaiden kanssa asioiden petässä tehden jotain 6 tunnin varveja pysähtymättä (mitä nyt hoitohuoneisiin imettää). Niin ja siis kun leikkauksesta oli sit kulunu vaan se 4 päivää kun ton rumban alotin, ja tyhmänä koitin vielä selviytyä nollatoleranssilla särkylääkkeistä...äly hoi, leikattu kuitenki vatsa auki kolmesta kerroksesta...
Muuutta nyt taas kaikki hyvin eikä särje ja kolota joka paikkaa :)
 
Ikei ennen pystyin syyttää noista kirjotusvirheistä puhelimen surkeeta näppäimistöä ja raskaudesta tutvonneita sormia....mutta.
 
Sovitaanko perjantai kello 13 kaivopuistossa siinnä carusellin edessä ja siitä sitte johonkin? :)
 
heiii en pääse vielä 1 ku sain läääkäri ajan puol 1, sopiiko puol3? Onko liian myöhään? :)
 
Yritän ilmestyä paikalle 14.30 jos lapsen kanssa ollaan samaa mieltä päivän aikataulusta :-) meillä on miehen kanssa myös muutama hoidettava juttu kun se on vikaa päivää isyysvapaalla huomenissa. Eli jos ne saadaan hoidettua eikä muutenkaan tule mitään erikoista niin tulen paikalle. Alkaa nimittäin tämä sisällä oleminen riittämään, etenkin näillä keleillä.
 
hellureih.. kotona joo ollaan ja just tultiin miesten kanssa kävelyltä ja kyljet on vielä HIUKKA kipeenä jo puolen tunnin kävelystä, joten mä taidan vielä passata tuon huomisen.
Onneksi Nona oot parantunu tulehduksesta (kokemusta on..en vaan selvinny antibiooteil vaan leikkauksel ainoastaan) ei oo nimittäin kivaa kun kivistää ja tuntuu et maito nousis mutta onkin jotain ilkeempää..
Ihanaa kun on oma ruttunaama kainalossa ja iskä ei ees huomaa tuijottaneensa poikaansa kolme tuntia putkeen kun on niin ihastunu pikkuisestaan.. :)
Toivon että näen teidät pian :)
 
Okei :) Olis kivaa jos Nipsu pääsisit :)) Hih jaksamisia VipAngel! Ja kyllä me nähdään pian!
 
Ne on nyt sit vissii luvannu sadetta mut nähään nyt kuiteski siin carusellin edessä 1430 ja mennää sit vaikka caruselliin jos vettä tulee? Mut voihan sitä kuitenkin varuilta jotain eväitä/mansikoita tms ottaa varuiks mukaan jos vaikka se aurinko alkaiskin paistaa :) huomisiin! Ja joooo nipsu toivottavasti pääset! Ja vipangel kanssa, ens viikolla vaikka sit uusiks kossei viel juomen ihan siinä lunnossa :)
 
Treffit siirtynee ens viikoks jokskuks päiväks sateusen sään vuoks, ja sithän varmaan jo vip angelkin pääsee mukaan? :) meillä tosiaan se muutto nyt su, niin mieluiten joskus loppuviikosta mut tällä hetkellä en mitään tarkempaa vielä osaa sanoa.
 
Taitaa sataa sen verran reippaasti (ainakin tällä hetkellä) että tullaan sitten ensi viikon tapaamiseen vasta. Tänään hyvä syy tehdä tekemättömiä kotitöitä kun sataa :)
 
Noniin meillä alkaa tää muuttourakka vihdoin olla lopuillaan, koskas kävis treffit? :) Pe/la/su?
 
Huh, onneks en ole vielä jäänyt mistään paitsi kun sade tuli sitten mun paikalle sinne tapaamiseen :-) noh nyt voin jo paljon paremmin joten mulle sopis vaik se perjantai.. Tuomas on töissä päiväl joten mulla ja Hugolla on silloin vapaata ihkutuksesta :wink
 
Sillon siis! Monelta ois hyvä? Ja paikan voi vaikka sopii sit tarkemmin ku tietää mimmosta säätä luvassa :)
 
Perjantai soppii meillekkin :) Ja varmaankin siinnä aamupäivästä 11-12 olis hyvä vai?
 
Takaisin
Top