Odottajia Helsingissä / Espoossa?

Amaranth

Silmät suurina ihmettelijä
Hei! Odotan ensimmäistä lastani ja laskettu aika on 1.5. Asun itse Lauttasaaressa, ikää on 31 vuotta. Ystäväpiirissäni ei ole raskaana olevia täällä pk-seudulla. Harvalla ystävälläni on vielä edes lapsia, vaikka aihe on varmasti useammalle jo lähiaikoina ajankohtainen. Olisikin kiva tutustua muihin toukovauvaa odottaviin, jotka asuvat mielellään tässä lähistöllä, Helsingin tai Espoon puolella. 
 
Heippa :) täälläkin odotetaan ensimmäistä ja meillä on la samana päivänä. Ikää on vähän vähemmän 20v, jonka takia mullakaan ei oo kauheesti samassa tilanteessa olevia ystäviä, ja majapaikkaa pidän Espoon Tapiolassa. Mielelläni mäkin tekisin tuttavuutta lähistöllä asuvien kanssa :).
 
Hei. Odotan myös ensimmäistä lastani. Ikää 30+. Laskettu aika 21.5. Pari ystävää on saamassa esikoisensa ihan lähipäivinä/kuukausina, joten emme ehtineet jakaa raskausasioita.

Olisi kiva saada toukovauvapuolelta ystäviä ja kokoontua vaikka Helsingin keskustaan pirtelölle. Tuo kahvinjuonti kun on jäänyt totaalisti:-)

 
Täytyy huudella täältä vähän, minä en ole Espoosta enkä Helsingistä, mutta Vantaalta sentään... Olen muuttanut vantaalle miehen perässä huhtikuussa ja kaikki kaverini ovat ympäri suomea. Eikä yksikään heistä ole hankkimassakaan lapsia varmaan lähimpään viiteen vuoteen. Eli ainokainen kaveriporukassani joka masua kasvattelee. Ikää on 22 ja laskettu aika 1.5 :) Kovasti haluaisin tuttavia pkseudultakin ja vielä parempi jos olisi lapsi tulossa niinkuin täällä :) Ja hauskaa asiasta tekisi se että LA olisi vielä samanapäivänä tai näin lähekkäin :D
 
Heippa!:) täällä odotellaan toista ja asun Espoossa, ikää on 21 laskettu olisi 23.5.2013
 
Heippahei,
Täällä on samassa tilanteessa oleva 33-vuotias esikoista odottava mamma!
Tosi mielellään tapaisin teitä livenä!
 
Heippa!

Täällä juuri 33 vuotta täyttänyt, ensimmäistään odottava tuleva mamma Helsingistä!
Liityn myös mielelläni joukkoon :)
 
Hei!

Täällä myös yksi espoolainen odottaja, toisen lapsen LA on 12.5. Olisi tosi mukavaa tavata muita pk-seudun (tulevia) mammoja ja vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia. Pitäisikö meidän hiljalleen alkaa suunnitella tapaamista, kun ensimmäiset ultratkin alkaa pian kaikilla olla takana?

Esikoista odottaessani tutustuin tämän foorumin kautta muihin odottajiin, ja meistä on kehittynyt todella tiivis porukka.
 
Tänävuonna 32 täyttävä, ensimmäistään odottava Helsingistä o/
 
Heippa! Oli pakko vihdoin liittyä itsekin foorumille kun bongasin tämän ketjun! Voi miten ihanaa olisi tutustua muihin samassa tilanteessa oleviin tuleviin mammoihin :) Minullakaan ei ole kaveripiirissä vielä muita masua kasvattavia, eikä kukaan heistä ole vielä lähitulevaisuudessa hankkimassakaan, joten elämäntilanne on aika erilainen kuin lähipiirissäni.

Odotan myös ensimmäistä ja laskettu aika on 27.5. Asun Helsingissä ja ikää on 26 vuotta. Olisi tosi mukava liittyä joukkoon!
 
Miten olisi treffit esim. WTC kahvilassa ensi viikolla 7.11 klo 17-18? Sovitaan aika ja paikka ja halukkaat tulevat paikalle?
 
juu, kyllä :) sieltä saa muuten ihania salaatteja ja focaccioita jne :)
 
Me voitais kans tulla ton meidän nuorimman kanssa, jos vaan mies ei hirveesti ylitöissä sillon ole, ettei esikoisen tartte kauheasti yksin täällä olla :) Ja tosissaan me ollaan Vantaalta, mutta tästä pääsee bussilla hyvin sinne keskustaan :)
 
Täällä myös yksi Helsingissä asuva - ensimmäistä odottava - tuleva mami. Ikää 31 ja laskettu aika 22.5. Olisi kiva tavata muita tulevia ja olevia äitejä.. Itse kun työn perässä tänne olen muuttanut, niin suurin osa kavereista asutaa ihan jossain muualla :)
 
Moi! En ole kirjautunut tänne palstalle tämän aloitusviestini jälkeen. Tosi kiva huomata, että vastauksia on tullut näin paljon. Omaankin kalenteriin sopii tapaaminen 7.11. Mitenköhän monta sinne on tulossa paikalle? Mietin vaan, että miten hyvin mahdumme. 

Mrs75
Rigsu
May2013
Akidi
Amelina
Millie
Minä

yht. 7 hlö, muita?
 
Takaisin
Top