Odottajia Etelä-Pohjanmaalta

Me käytiin hakemassa Vaunulasta renkaat noihin meijän emmaljungiin. Hyvä palvelu siellä ainakin on. :)
 
Ai tääl on e-p ketjukin! Nyt vasta löysin!! Tääl ilmottautuis mukaan 30v esikoisen odottaja Kurikasta :grin nyt mennään viikoilla 18+3, tänään on neuvolassa terveydenhoitaja ja lääkärikäynti, vähän pelottaa :nailbiting: Meil on laskettu aika 29.7, oliko tääl muilla heinäkuun lopus? Jos oltaas vaikka synnärillä samaan aikaan :happy:
 
Heippa!
Täällä toista odottava mamma sjoelta! Asun täällä miehen, tytön 1v3kk, 2 koiran ja 3 kissan kans. Hoitovapaalla oon äippäloman alkuun asti ja la on 21.7.17. :happy:
Täältä muutaman tunnistanki jo nimimerkin perusteella.:wink
 
Onk teil kerenny olla e-p:llä mittää yhteistreffejä? :)
Oisko muuten vinkkiä mistä löytyis kivoja äitiysvaatteita? Vähän rock-henkiset ei olis pahitteeks :D
 
Täällä ollaan sitte aiva samas läjäs, kun meillä la 26.7! :greet025 Ja pari työkaveria kans... On povattu kunnon hellekesää, ku tämä kuumanvihaaja ois viimesillään.. :laughing005 Ei taida paljo muut äitiysvaatteeta myidä kun Huvikumpu ja henkkamaukka?
 
Mä oon sivusta seuraillut tätä keskustelua kun oon Lapualta, mutta asun ulkomailla.. joten noin puolet vuodesta vietän aina Lapualla lomaillessa vanhempien luona :p Nyt huhtikuussa on toisen lapsen laskettu aika :)
Sisko osti vaunut tuolta vaunulasta, mutta en nyt merkkiä yhtäkkiä muista, mutta ilmeisesti tehty turkissa tai jossain.. ja muuten tosi hyvät kun niitä aina vieraillessa käyttänyt, mutta viettää tosi pahasti joten pelkkä kauppareissu alkaa ottaa kipeää käsiin kotimatkalla.. hän osti ne raskauden alkupuolella eikä sitten testannut sen kummemmin ennenkuin vauva syntyi..
Itse ostin nyt jouluna emmaljungat huvikummusta ja palvelu oli tosi hyvää ja sai ihan kivasti alennusta kun heidän kautta tilasi :) ja muistakin tuotteista on aina saanut jonkinlaista alennusta! Onko lie ollut aina hyvää tuuria kun siellä on käynyt:eek:
 
Täältä kans yks odottaja Seinäjoelta. La olis 27.7 :) Neljättä odotellaan ja ikää löytyy jo pian 35v.
 
Muakin vois kiinnostaa nuo treffailut jos vielä yhdessä kasassa oon.:)
 
Missäs tommonen Kids&Mothers on? o_OHuvikummus on kans vähä jotaki... Lenkkeelyhousuja täs alkaa kaivata, kun nuo normaalit housut ei mee enää mukavasti päällä.. Netistä löytyy, mutta hintavia!:shifty: Loppuis tää kevään eikösjookostelu ja sulais lumen pois, pärjäis ohkaasemmillaki housuulla.. Olis mukava lenkkeellä, ku viä kykenöö!:p
 
Takaisin
Top