Odottajia Etelä-Pohjanmaalta

Terhinaattori

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Täällä kaipaillaan muita pienten isäntien ja emäntien odottajia lakeuksilta :dummy::dummy1: Ajatusten vaihtoa, vertaistukea yms jne. Olisi kiva tavata muitakin odottajia täältäpäin.:anyone
 
Muokattu viimeksi:
Dodii. Empä ollu havaannu et tääl oli tälläänenki. Hieno homma. Eipä oo muukkaa vie nähny vai ollaanko me ainuita :) mistä päin oot?
 
Toivottavasti tulis lisääki väkeä! Mä oon seinäjoelta ihan, mistäs itse? Olikos teille mones tulossa? :)
 
Seinäjoelta täälki. Ja iha ekaa orotellaan. Vähä kyl ihmetytti kuinka nopeesti tärppäs mut samapa tuo. Olisin kyl nauttinu pikkasen kauemmin tosta yrittämisestä ku ny nuo halut ei kovin korkeella oo. Isäntä raukka :)
 
Hahaha, joo sama juttu! Katotaa tuleeko tänne muuta väkeä vielä, mut laittelen sulle täs vielä yksityisviestiä, kunhan oikein ajatuksen kans kerkiin :)
 
Jee, kiva! Tervetuloa joukkoon :) ettekös oo kumpikin huhtimammoja? Joko ootte neuvolassa käyny? Täällä on kyllä kiva, kun ultrataan samalla. Torstaina pitäs nähdä pikkutyyppi ekaa kertaa :)
 
Joo kävin viikoolla 7+1 ku ei viikoosta ollu tietoo. Sykekin sieltä löyty. Huomenna olis tarkootus mennä ekan kerran hoitajalla käymään ja kaveri toimitti ku se saa esikoosensa ens kuus et jopa noilla hoitajakäynneillä ultrattaas. No huomenna sen näköö :) joo huhtimamma tääl ainaki. LA olis 3.4.
 
Ja viikkoja olis tänään huimat 9+1. Kyl se aika rientää. Justha sain vasta selville et raskaana ollaan :)
 
Laitoin sulle avarn viestiä :) meillä oli aivan ihana terkkari neuvolas, jotenki tosi hyvillä mielin voi tästä jatkaa odotusta!
 
Täytyy sanoa, että oon tosi tyytyväinen tähän neuvolatoimintaan täällä! Ootteko tulossa niihin valmennuksiin mitä nyt oli tulollaan vielä parit tässä syksyn mittaan?
 
Tervetuloa mukaan! Itsekään en ole kuin pari vuotta asunut täällä, onneksi täällä on ollut helppo tutustua ihmisiin :)
 
Tuskin tuloo varmaa lähettyä mihinkää valmennuksiin. Toisaalta tekis mieli mut tuota isäntää ei ny ainakaa saa lähtemää yhtää mihinkää ja mullaki tuo aikataulu menee aina vähä kuinka sattuu ku töiski pitää välillä olla 12 h putkee ja työpäivän jälkeen ei kyl muutaku koomaa tuos sohvalla et jaksaa taas seuraavana pv mennä :D
 
Seinäjoki o mulle aika tuttua aluetta. Ilmajoelta ku kotoosin nii aika paljo oon tääl kulkenu. Reipas vuosi ollaan isännän kans täs kämpäs asusteltu. Sitä ennen yksin 3 vuotta melkee tos naapuris jalavatiellä. Kyl tää Taneli o vaan kivaa aluetta asua :)
 
Mullaki näytti olevan se eka mikä oli 26.pv ni töitä :sad001 Kyllä mä ehkä johonkin noista haluaisin mennä! Ja meillä varmaan tuleva isäkin lähtee ihan mielellään mukaan, jos vaan vapailla on :)
 
Tervetuloa mukaan =) Onneks tässä ollaankin todettu jo, että ainakin neuvolapalvelut tuntuvat Seinäjoella toimivan hyvin. Itse vähän tuumailen, josko kävis viikolla 12 "varmuuden vuoks" ultrassa... :D Koska sulla on eka neuvola Jännänäärellä?
 
Takaisin
Top