Odottajan ilmaiset

^Kiitti :) ihan näppärältä vaikuttaa tuo sisältö, pitäsköhän sit kuitenkin laittaa "tilaukseen".
 
Voi, mä niin odotin postia tänään, mut ei tullut kuponkia:sad001 ja tänään kans 33+3 mulla.
Mut eilen tuli vaukirjojen ja disney-kerhon tutustumispaketit! Ihanaa oli päästä hypistelee uusia kirjoja, oon muutenkin kirjahullu:woot:
 
Tiiätkö onko tossa lähimmässä kmarketissa tota?
Itseasiassa ei mitään hajua...mietin iteki samaa. Täytyy melkii käydä kattoo huomenna ko on neuvola ja samal reissul muutenki kaupas käytävä! :)
 
Oli muuten ihana tuo kassi, nyt on mukavasti mm noita puhdistuspyyhkeitä kun tuosta ja babyboxista tuli niitä. Ja vaippoja kiva kokeilla mikä vaikuttais hyvältä :)
Huomasin ku myyjä piippas sen kassin kassaan, et hintaa sil ois ollu kympin! Ihmettelin itsekseen et kyllä on hinta laitettu, ainaki musta tuntuu kovalta tuotenäytteistä..:eek:
 
Oli muuten ihana tuo kassi, nyt on mukavasti mm noita puhdistuspyyhkeitä kun tuosta ja babyboxista tuli niitä. Ja vaippoja kiva kokeilla mikä vaikuttais hyvältä :)
Huomasin ku myyjä piippas sen kassin kassaan, et hintaa sil ois ollu kympin! Ihmettelin itsekseen et kyllä on hinta laitettu, ainaki musta tuntuu kovalta tuotenäytteistä..:eek:
Lähikaupassa taitaa olla 12€. Vaippapaketti missä on ykköskoon vaippoja öö 25 kpl maksaa ehkä 6€ (Noi pehmeet vaipat on kalliimpia kun normit) oisko toi puolet siitä arvoltaan eli 3€ mitä libresset maksaa öö 3€/pkt pari sidettä taitaa siinäkin normipaketissa olla enempi, vetvipsejä me ostetaan 4x60 kpl paketissa niin oisko se kympin vähän päälle niin oisko se 1,5€ tuommoinen pienen pieni paketti, öljy ja babywash oisko 200 ml oisko 3-4 € kipale niin jäiskö niistä euro per purkki. Liivinsuojia oon ostanu lähinnä niitä halpoja kaupan merkkejä mut niitä taitaa olla vaa yks pari tuossa oisko arvo 0,15€. Kai noista tulee jo 3+3+1,5+1+1+0,15 noin kympin saan. Ehkä sille on esetettu hinta et on noin sen arvonen. Senhän saa ilmasiks sillä kupongilla et jos monta haluu niin maksaa sen mitä kaupasta ostas. Onhan siinä se kassi mikä monilla menee hoitolaukkuna (meiän 1,5 v:llä edelleen käytössä mm. Kyläillessä) ja se lelu kai niilläkin joku arvo on.
 
Lähikaupassa taitaa olla 12€. Vaippapaketti missä on ykköskoon vaippoja öö 25 kpl maksaa ehkä 6€ (Noi pehmeet vaipat on kalliimpia kun normit) oisko toi puolet siitä arvoltaan eli 3€ mitä libresset maksaa öö 3€/pkt pari sidettä taitaa siinäkin normipaketissa olla enempi, vetvipsejä me ostetaan 4x60 kpl paketissa niin oisko se kympin vähän päälle niin oisko se 1,5€ tuommoinen pienen pieni paketti, öljy ja babywash oisko 200 ml oisko 3-4 € kipale niin jäiskö niistä euro per purkki. Liivinsuojia oon ostanu lähinnä niitä halpoja kaupan merkkejä mut niitä taitaa olla vaa yks pari tuossa oisko arvo 0,15€. Kai noista tulee jo 3+3+1,5+1+1+0,15 noin kympin saan. Ehkä sille on esetettu hinta et on noin sen arvonen. Senhän saa ilmasiks sillä kupongilla et jos monta haluu niin maksaa sen mitä kaupasta ostas. Onhan siinä se kassi mikä monilla menee hoitolaukkuna (meiän 1,5 v:llä edelleen käytössä mm. Kyläillessä) ja se lelu kai niilläkin joku arvo on.

Oho no tulee kait niistä sitte ihan hyvin hintaa:eek: Jotenkin tuntui vaan ajatuksena oudolta ottaa näytejutuista yleensäkään rahaa, kun niiden yksikköhintakin on valmistajalle niin mini. En oo ite törmännyt vastaavaan!
Mut voihan tuollaisen toki voida haluta ostaa ihan kupongittakin esim jos on matkalle tms lähdössä, niin saa pikkupurkkeja ja pieniä pakkauksia mukaan, silloin varmasti ajaa asiansa. Voi tulla kyllä säästettyä noita pulloja just vastaavaan tarkoitukseen.:)
 
Hain Libero-kassin ja just niitä pieniä pulloja hymähtelin, kun meillä edellisetkin käyttämättä. Öljyä käytin vauvahierontaan, joten se pikkupullo on puolillaan. Pesuaine on käyttämättä, koska en edelleenkään käytä pesuainetta lapsen pesemiseen. Likka täytti viikko sitten 2v.

Haen vielä Babyboxin. Se jäi hakematta viime kerralla.
 
Meillä on otettu öljyllä karstaa pois päästä ja babywashilla pesty öljyt pois/ tukka pesty. Sitä on joskus pesuaineeks lorautettu ammeeseen. Ja siis tietty huuhdeltu poika suihkussa lopuks. No nyt meillä on muumishampoo käytössä ja ei kirvele vaikka menee silmiin. Eikö se oo noissa lastenshampoissa ideana? Siinä on niiskuneidin kuva ja vadelman tuoksu mut menee pojalle ihan hyvin.

Me ollaan varmaan 1-vuotiaasta lähtien noin kerta viikkoon tukka pesty shampoolla. Sitä ennen oli se babywash käytössä mut se loppu. Kai se lapsen tukkakin on joskus hyvä pestä ettei rasvotu? Poika ei kyllä tykkää siitä yhtään.

Mäkää en hakenu babyboxia viimeks kun en tajunnu et jkl on lastentarvike.
 
Toki kannattaa pestä miedolla shampoolla jos rasvottuu hiukset. Meidän tytöllä ei vaan ole vielä ollut sellaiset hiukset. Varmasti sekin aika tulee! Mulla on ainakin herkästi rasvoittuva päänahka!
Pesulla 2v. käy noin pari kertaa viikossa.
 
Meillä on kans vauvaöljyt ja baby washit jääny käyttämättä, 1,5-vuotias pysyy edelleen ihan hyvin puhtaana vesipesuilla.
 
Mä ajattelin että pääsee välillä helpommalla kun yöllä pyyhkäsee vauvan pepun puhtaaksi niillä puhdistuspyyhkeillä vaan aika pian tuli niistä punoitusta vauvan herkkään peppuun,joten meillä ei ole niitä ikinä sen alun kokeilun jälkeen käytetty.
Mä en ole myöskään alle 1v vauvaa pessyt minkään laisilla shampoilla/saippuoilla mutta kun tyttö kasvoi ja hiukset kasvoi niin silloin tällöin olen tilkan lastenshampoota käyttäny että saa ruokatöhnät ym hiuksista pois ja kylpyveteen lorautan joskus vaahtoa ihan vaan sen takia kun tytöstä on hauska sillä leikkiä, typykkä on siis nyt 2v6kk. Meillä on hiukan atooppinen iho niin korostuu toi hyvä rasvaus pesun jälkeen ja pesuaineista ei ihan kaikki sovi.
 
Takaisin
Top