Kaipaan liikunta-/urheiluharrastusten tuomaa sosiaalisuutta ja aktiivisuutta. Muutimme noin vuosi sitten pienemmälle paikkakunnalle, josta en tunne juuri ketään. Työkaverit jokseenkin. Raskaaksi tulemisen jälkeen, kun urheilemista täytyi alkaa miettimään tosissaan uudelleen, jäi myös kaikki sosiaalisuus. Olen ottanut urheilun aina aika tosissaan ja tavoitehakuisesti, mutta nyt ei voi kroppaa enää viedä sinne rajoille minne ennen. Ei määrällisesti eikä laadullisesti. Harrastelen edelleen mutta ei se tuo samanlaista tunnetta. Olen miettinyt kaikenlaisia mahdollisuuksia kontaktoitua tämän uuden asian äärellä. Siksi liityin tännekin vaikka en yleensä ole juurikaan näistä perustanut. Täällä paikkakunnalla ei järjestetä perhevalmennusta, ei raskaana oleville kerhoja, ei lähimaastossa mammajumppia minkäänlaisia. Lähikontaktoituminen vaikuttaa olevan todella vaativaa ainakin raskausaikana. Tuntuu etteivät kaverit muualtakaan pidä niin paljoa yhteyttä kuin ennen. Liekkö johtuu tästä yksinäisyydestä vai onko asia näin. Viikonlopuksi lähteminen on mahdollista, mutta ne kerrat mitä olen lähtenyt, tuntuu että olen lapsettomille/sinkkukavereilleni vain riesa joka estää bailaamaan lähtemisen. Ja toki, yritäppä selittää miehelle miksi pinna kiristää ja sitä tuppaa olemaan hänessä hyvin kiinni. Phuuh. Enää 5kk ja risat jos sais nupin pysymään kasassa. Muuten onneksi on kaikki hyvin.