nytkö tärppäsi?!:)

RuutuTuutu

Oman äänensä löytänyt
tein siis testin tänä aamuna ja tooodella todella hailu punertava viiva tuli. tein toisen puolentoista tunnin pisulla tunti sitten ja tuli punertava hailakka viiva, hieman vahvempi kuin aamulla juuri nähtävissä oleva. molemmat testiajan sisällä. kuukautisiin olisi vielä viikko. ei ole ikinä ennen ollut minkään näköistä toista viivaa, tai ei edes viivanpaikkaa näkynyt. apteekin omalla testillä tehty. teen kyllä vielä testit huomenna ja pitkin tätä viikkoa mutta onko mahdollista että olisi heikko positiivinen?:) toivottua kyllä olisi:)
 
On täysin mahdollista, että on positiivinen testitulos (: Ovulaatio on voinut tapahtua tavallista aiemmin tai sitten sinulla nousee hcg-arvo nopeasti. Kannattaa kuitenkin malttaa mieli vielä ja testailla muutaman päivän päästä uudestaan varmistuksen vuoksi (:
 
todella toivon että on positiivinen:D testaan huomenna uudelleen vielä:) ovulaatio päivä arviolta 23.5 tai 24.5 ja hedelmällisyys ennuste oli 21-28.5 (ainakin tuon womanlogin mukaan) :D yiedä sitten kuinka paikkansa pitävä:D
 
Kuinka kävi? Mulla tääl myös jännät paikat.pe pitäs alkaa menkat ja tänään testi näytti tältä
 

Liitteet

  • WP_20150603_07_52_00_Pro.jpg
    WP_20150603_07_52_00_Pro.jpg
    265 KB · Katsottu: 194
Muokattu viimeksi:
kävikin niin että tuli tosi varhainen keskenmeno:'( ei olisi ollut mitään tietoa ellen olisi testiä niin aikasin tehnyt:'( kuukautiset alko muutama tunti haaleen plussan jälkeen. Mutta pidän tapahtumaa nyt sellasena "kenraaliharjoituksena" ennen kunnon näytöstä:) toivottavasti sulla tärppäsi äippä2015:) :Heartred:Heartred
 
Voi ei, olen todella pahoillani puolestasi :sad001 Tuo on se "kirous" kun ei malteta odottaa testaamista tarpeeksi pitkään, minäkin tein aikoinaan niin ja kesken meni. En olisi tiennyt plussasta jos en olisi mennyt testaamaan liian aikaisin. On arvioitu, että noin puolet raskauksista päättyy keskenmenoon ilman, että nainen on tiennyt olevansa raskaana - munasolu vain raapaisee kohdun pintaa kiinnittymättä, mutta ehtii nostaa hcg-arvoa ja herkät testit nappaa sen.

Ruututuu voit kuitenkin olla tyytyväinen, koska olette hedelmällisiä ja oli tärpännyt tuon verran jo, seuraava todennäköisesti kiinnittyy ja pysyy matkassa (: Noiden varhaisten plussien kanssa ei yleensä tarvitse pitää taukoa yrittämisessä, koska kohtuun ei ole ehtinyt kiinnittymään raskausmateriaalia. Se on kuitenkin hyvä varmistaa neuvolasta, että saako heti seuraavassa kierrossa yrittää uudestaan vai onko odotettava kierto tai kaksi, muuten voi seuraavankin kohdalla käydä köpelösti, jos kohdussa on entisestä raskaudesta vielä raskausmateriaalia.
 
niin. kyllähän se harmitti aivan suunnattomasti muttei niin ollut tarkoitettu. se juuri pistääkin hyvälle mielelle että tietää raskauden olevan mahdollinen:happy: tämä oli sellainen harjoitus vaan:D lupasinkin itselleni etten kyllä enää testaile yhtään ellei ole myöhässä, sen verran suuri pettymys kyllä oli! toivotaan että seuraavana tärppäisi! eihän tässä ole vielä menty kun 2 ja puoli kuukautta niin ei ole hätää ollenkaan:) kiitos pahoittelusta aiarana:Heartpink
 
Nyt tiedät ainakin että voit tulla raskaaksi. :) 2.5kk on lyhyt aika. Ilon ja rentouden kautta uusiin yrityksiin. :Heartred

En ole nyt varma, mutta olenkohan minä raskaana? Kiertoni on yleensä 34-44 päivää ja nyt tänään kolmen kuukauden yrityksen jälkeen sain tälläisen viivan. Tuo haaleampi on eilen päivällä otettu testi alle 1.5h pisulla.
 

Liitteet

  • kuva-18.jpg
    kuva-18.jpg
    18 KB · Katsottu: 177
Running mommy to be, plussaa näyttää (: Voit tehdä muutaman päivän päästä uuden testin ja varmistaa, että viiva vahvistuu, mutta minusta on jo nyt selkeä plussa. Onnittelut! (:
 
Voiko kp 19 jo tulla haamu.viime kierto veny siihen 43.aina ollu sen 30. Nyt kuitenkin ollu mahassa nippasuja ja vihloo ns kohdunsuulle.tänään tein liuskatestin ja siin näkyy ihan hailakka viiva.kysyin testeistä niin niihin ei tuu kuulemma haamu viivaa jos ei raskaushormonia ole. Ihmetyttää kyllä suuresti tämä kiertopäivä. Laitan kuvaa testistä.mä nään ite hailun viivan tossa p kirjaimen kohilla
 

Liitteet

  • WP_20150706_11_52_48_Pro.jpg
    WP_20150706_11_52_48_Pro.jpg
    410.6 KB · Katsottu: 154
Voi että äippä2015, minä en näe kuin väriaineen levinneen ehkä vähän oudosti ja se on siinä läpän alla, mutta siinä missä pitäisi olla positiivisen viiva on tyhjää valkoista... Olisiko testi mennyt pieleen? Kokeile huomenna tehdä uusi testi (:
 
Juu en tarkota tota kohtaa jossa väriaine levinnyt. Kameran välityksellä ei oikein nää sitä mitä tarkoitan.pitää ootella niin ei tarvii arpoa.
 
kyllä mä vähän ainaki nään siinä p kirjaimen vasemmal puolel pientä viivaa:) kävikö sulle äippä2015 niin että juuri ja juuri näkee sen viivan mut kameraan ei kunnolla saa kuvaa siitä? mulla niin kävi viime kuussa. ei meinannut viikonkaan päästä vahvistua ja meni sillon kesken:wideyed:
 
Heippa, tässä mietin lähtiskö apteekille päin kp 36/28 menossa... Menkkoja ei näy, mutta vatsaa nippailee ja alaselässä on kipua.... Tiiä nyt sitten mitä tää on :D kolmas lapsi olisi haaveissa, noh ehkä ne menkat alkaa kun testin kävisi hakemassa
 
Takaisin
Top