Nyt jännittää kovasti...

odottelija

Vasta-alkaja
Tein testin tänä aamuna ja sain tulokseksi: Raskaana 1-2 viikkoa. En pystynyt keskittymään työntekoon koko päivänä! Olen valtavan iloinen, mutta samalla aivan kauhuissani, sillä kyseessä on ensimmäinen raskauteni. Jännittää, että mitä tuleva tuo.
 
Hei!
 
Jännäähän tämä on! Minä tein hätäisenä ensimmäisen testin jo viikko sitten ja on kyllä vaikea ollut keskittyä yhtään mihnkään sen jälkeen. Päällimmäisin tunne lienee, että uskaltaakohan tähän luottaa...
 
Mulla ihan sama juttu, haalea plussa tänään, toissapäivänä haaleampi.... Vähän jännittää että onko vai eikö oo =I ei osaa iloita vaikka rfsun mukaan selkeä plussa olikin :B
 
Elämäni ensimmäinen plussa piirtyi testiin 12.6. ja olo oli epätodellinen. [:)] Varmistustesti seuraavana päivänä myöskin positiivinen ja ihan periaatteesta oli pakko vielä ennen juhannusta testata Clearbluen uudella digitaalisella testillä jonka tulos pärähti ruutuun alle minuutissa: Raskaana 3+. Sanoinkuvaamatonta onnentuntemusta!!
 
Mä sain tietää sellaisen asian, että jos testi näyttää positiivista, silloin on raskaana eli ei tarvita toista testiä. Jos on negatiivinen ja silti raskausfiilis, niin sitten tulee testata useammin tai käydä terkkarilla ottamassa veritesti[:)]
 
ALKUPERÄINEN: Cissi84

Mä sain tietää sellaisen asian, että jos testi näyttää positiivista, silloin on raskaana eli ei tarvita toista testiä. Jos on negatiivinen ja silti raskausfiilis, niin sitten tulee testata useammin tai käydä terkkarilla ottamassa veritesti[:)]

Juu tuo on totta mutta kyllä se plussan saaminen siihen testiin on vaan NIIN upea juttu, että mielellään sitä testaa vaikka muutamankin kerran.[:D] Varsinkin kun on 6 vuotta yritystä ja lapsettomuushoidot takana niin plussa on vaan jotain niin käsittämättömän upeata. <3
 
No varmasti juu siinä tapauksessa pitää ihan vaan varmistuksen varmistus tehdä [:)] Varmasti kyllä tosi ihana fiilis tuommoisen ajan jälkeen! Isosti onnea!!
 
Mä tein viis testiä yhteensä[:D][:D][:D]
Neljä ensin että uskoin ja yhen myöhemmin kun halusin kattoa onko
tullu digitestiin lisää viikkoja[:D][:D][:D]
Silti oli epäuskonen olo,mutta takana liki 2v yritystä ja kaks KM
niin ne sai varpailleen.
Mutta nyt on jo käyty ultrassa kurkkimassa että kyllä
siellä pieni kaveri kyydissä oikeastikin on[:)]
 
Hope120610: Onnea erityisesti! Itse tein vain [;)] yhden testin, vaikka takana oli 7 vuotta yritystä ja lapsettomuushoidot meilläkin takana. Ihanaa nähdä täällä "kohtalotoveri"!! Mulle tuli testistä sellainen epätodellinen olo, etten uskaltanut tehdä toista, jos vaikka oliskin yhtäkkiä nega. Huh, mitä hysteriaa. [:D] Saanko kysyä, oletko muuten osannut sopeutua odotukseen? Musta tuntuu välillä edelleen niin epätodelliselta vahvoista oireista huolimatta, etten meinaa uskoa olevani raskaana. Niin pitkään tätä sai odottaa..
 
Mulla oli kyl hyvät reaktiot kun tein testin kun heti tuli kaks viivaa kuulu vaan vessasta " voi P***E" Mieheni tulee vessaan että menitkö nyt sit sössii sen testin.... ihan oikeen olin tehny testin piti kyllä tehä viel toinenki testi varmistuakseen kun oltii jo yritetty ainakin pari vuotta. Oli kyl ihan sekava fiilis sen jälkeen.
Onneks ens viikolla on ultra :)
 
Takaisin
Top